لبه های دلار پایین تر. بازیابی یورو توسط Investing.com افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز چهارشنبه کاهش یافت و از اوج 20 ساله ای که در اوایل هفته مشاهده شد، عقب نشینی کرد. در ساعت 3:00 بامداد به وقت شرقی (07:00 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از

کد خبر : 249154
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
لبه های دلار پایین تر.  بازیابی یورو توسط Investing.com افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز چهارشنبه کاهش یافت و از اوج 20 ساله ای که در اوایل هفته مشاهده شد، عقب نشینی کرد.

در ساعت 3:00 بامداد به وقت شرقی (07:00 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از شروع هفته در بالاترین سطح دو دهه اخیر با 109.48، با 0.1% کاهش به 108.662 معامله شد.

آخرین داده‌های اشتغال ایالات متحده، به‌رغم رشته نرخ بالای فدرال رزرو، به تداوم قدرت در بازار کار اشاره کرد.

این امر، همراه با ادامه اظهارات تندروانه تعدادی از مقامات فدرال رزرو، به افزایش احتمالی 75 واحد پایه در ماه سپتامبر توسط بانک مرکزی ایالات متحده اشاره دارد.

با این حال، دلار در حال تلاش برای پیشرفت بیشتر است، زیرا اعضای بانک مرکزی اروپا به مبارزه برای مبارزه با تورم پیوسته اند و همچنین عزم قوی خود را برای انجام این کار در .

یواخیم ناگل، رئیس بوندس‌بانک، روز سه‌شنبه گفت، بانک مرکزی اروپا باید قاطعانه برای مهار تورم عمل کند، در حالی که پیر وونش، رئیس بانک مرکزی بلژیک گفت، نرخ‌های بهره باید به سطحی افزایش یابد که شروع به محدود کردن فعالیت‌های اقتصادی یا بالاتر از نرخ «خنثی» در نظر گرفته شود.

یورو نقش مهمی در جهت کلی دلار ایفا می‌کند و تقریباً 60 درصد از شاخص دلار را تشکیل می‌دهد، و این شهادت جنگ‌طلبانه به ارز تک‌نفره کمک کرد تا بیش از 1 درصد از پایین‌ترین سطح دو دهه 23 آگوست خود صعود کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، انتشار در اواخر چهارشنبه مورد توجه قرار خواهد گرفت و انتظار می رود تورم سالانه از 8.9 درصد در جولای به 9.0 درصد افزایش یابد، که بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی بانک مرکزی اروپا است.

گلدمن ساکس در یادداشت اخیر خود گفت که منطقه یورو و انگلیس هر دو در سال جاری به سمت رکود اقتصادی پیش می روند، اما افزایش تورم همچنان دو بانک مرکزی بزرگ منطقه را مجبور می کند تا نرخ بهره را به شدت افزایش دهند.

با افزایش 0.1 درصدی به 1.0017، در حالی که 0.2 درصد به 1.1680 رسید، گلدمن ساکس هشدار داد که اگر قیمت گاز طبیعی در ماه های آینده بالا بماند، تورم انگلیس ممکن است در سال آینده به 22 درصد برسد.

پس از آن که داده ها نشان داد ژاپن در ماه جولای بیش از حد انتظار رشد کرده است، 0.3 درصد کاهش یافت و به 138.39 رسید.

با 0.2 درصد کاهش به 6.8952 رسید، با بهره مندی یوان چین از داده هایی که نشان می دهد در ماه آگوست اندکی کمتر از حد انتظار کاهش یافته است – شاخص مدیران خرید بخش تولید به 49.4 رسید که کمی بالاتر از انتظارات 49.2 بود.

با توجه به اینکه استرالیا صادرکننده عمده کالاها به چین است، شاخص حساس به ریسک 0.6٪ افزایش یافت و به 0.6895 رسید، که با نشانه های بهبود در بخش تولید چین تقویت شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.