لبه های دلار پایین تر؛ شهادت پاول بزرگ به نظر می رسد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – با شهادت رئیس فدرال رزرو به کنگره ایالات متحده که در آغاز هفته احتیاط را برانگیخت، دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا روز دوشنبه کاهش یافت. در ساعت 03:00 ET (08:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می

کد خبر : 329769
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
لبه های دلار پایین تر؛  شهادت پاول بزرگ به نظر می رسد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – با شهادت رئیس فدرال رزرو به کنگره ایالات متحده که در آغاز هفته احتیاط را برانگیخت، دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا روز دوشنبه کاهش یافت.

در ساعت 03:00 ET (08:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1% کاهش در 104.403 معامله شد، در حالی که هفته گذشته برای اولین بار از ژانویه ضرر هفتگی را ثبت کرد.

اظهارات اخیر سیاستگذاران فدرال رزرو به افزایش بیشتر نرخ بهره برای مبارزه اشاره کرده است که ثابت شده است که بیشتر از حد انتظار است.

این امر در آخر هفته ادامه یافت و رئیس بانک فدرال رزرو سانفرانسیسکو اظهار داشت که “به منظور پشت سر گذاشتن این دوره از تورم بالا، تشدید بیشتر سیاست ها که برای مدت طولانی تری حفظ شود، احتمالا ضروری خواهد بود.”

رئیس بانک فدرال رزرو ریچموند روز جمعه گفت که می تواند سناریویی را متصور شود که در آن نرخ بهره معیار سیاست ایالات متحده را به محدوده 5.5 تا 5.75 درصد سوق دهد که یک درصد کامل بالاتر از محدوده فعلی است.

این موضوع تمرکز را مستقیماً بر روی پاول می‌آورد، که گزارش سیاست پولی نیمه‌سالانه فدرال رزرو را در روز سه‌شنبه به سنا و روز چهارشنبه به مجلس نمایندگان ارائه خواهد کرد.

معامله گران در حال حاضر نگران هستند که پاول ممکن است به دنبال کاهش این انتظارات جنگ طلبانه از یک افزایش بزرگ بالقوه در اواخر این ماه باشد.

فدرال رزرو در آخرین نشست خود در 1 فوریه، پس از افزایش 50 واحدی در دسامبر که در پی چهار افزایش متوالی 75 واحدی به وقوع پیوست، سرعت افزایش نرخ بهره را به 25 واحد کاهش داد.

در جاهای دیگر، 0.2 درصد افزایش یافت و به 1.0653 رسید، در حالی که هفته گذشته پس از اینکه رئیس بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که افزایش نرخ بهره بانک مرکزی ممکن است فراتر از حرکت برنامه ریزی شده 50 امتیازی مارس ادامه یابد، 0.8 درصد افزایش یافت.

منطقه یورو برای ژانویه قرار است بعداً در جلسه منتشر شود و انتظار می‌رود که رشد 1.0 درصدی را در ماه نشان دهد که نسبت به 2.7 درصد کاهش ماه قبل بهبود یافته است.

0.1% افزایش یافت و به 6.9174 رسید، در حالی که یوان پس از اعلام هدف تولید ناخالص داخلی 2023 5% در آخر هفته توسط دولت چین، مواضع محتاطانه‌تر پکن نسبت به بهبود اقتصادی در سال جاری بیش از حد انتظار بود.

پیش از روز پنجشنبه که انتظار می‌رود بانک در پایین‌ترین حد خود باقی بماند، تا 1.2037 کاهش یافت، 0.2% به 0.6754 سقوط کرد، در حالی که 0.1% به 135.69 سقوط کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.