لبه های دلار پایین تر؛ داده های رشد چین احساسات ریسک را افزایش می دهد توسط Investing.com

[ad_1] توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز سه‌شنبه کاهش یافت و برخی از سودهای یک شبه را پس گرفت زیرا داده‌های رشد سالم چین احساسات ریسک را تقویت کرد. در ساعت 02:05 ET (06:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش

کد خبر : 347532
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
لبه های دلار پایین تر؛  داده های رشد چین احساسات ریسک را افزایش می دهد توسط Investing.com

[ad_1]



توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز سه‌شنبه کاهش یافت و برخی از سودهای یک شبه را پس گرفت زیرا داده‌های رشد سالم چین احساسات ریسک را تقویت کرد.

در ساعت 02:05 ET (06:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از افزایش 0.5 درصدی یک شبه، با 0.1 درصد کاهش در 101.707 معامله شد.

به نظر می رسد بهبود چین پس از کووید به طور قطعی در مسیر خود قرار دارد، زیرا داده های منتشر شده در اوایل سه شنبه نشان داد که دومین اقتصاد بزرگ جهان در سه ماهه اول نسبت به سال قبل است و پیش بینی ها برای رشد 4 درصدی را پشت سر گذاشته و شتاب شدیدی را ثبت کرده است. 2.9 درصد خواندن سه ماهه قبل.

علاوه بر این، بیش از 10 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد نزدیک به دو سال گذشته رسید و این امیدواری را تقویت کرد که بهبود کشور پس از همه گیری همچنان در مسیر خود باقی بماند.

این خبر باعث افزایش خوش بینی نسبت به بهبود اقتصاد جهانی شده است که به ضرر دلار امن است.

پس از اینکه داده ها نشان داد که برای اولین بار در پنج ماه گذشته افزایش یافته است، روز دوشنبه بالاتر معامله شد و انتظارات مبنی بر افزایش مجدد نرخ بهره در نشست بعدی خود در ماه مه را افزایش داد.

با توجه به اینکه شرایط بازار به آرامی ادامه می‌دهد… اکنون به نظر می‌رسد که فدرال رزرو آخرین افزایش 25 واحدی را در ماه می انجام دهد و سپس دکمه توقف را فشار دهد تا منتظر تأثیرات شرایط سخت‌تر اعتباری ناشی از آشفتگی بانکی در ماه مارس باشد. تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند.

0.1% افزایش یافت و به 1.0941 رسید، که کمتر از بالاترین سطح یک ساله 1.1075 بود که در هفته گذشته به آن دست یافت، اگرچه انتظار می رود نرخ بهره در سال جاری افزایش یابد و تورم همچنان به طور قابل توجهی بالاتر از هدف تورمی خود باشد.

رئیس جمهور کریستین لاگارد روز دوشنبه گفت: بانک مرکزی اروپا می تواند در مورد تغییر هدف تورم 2 درصدی خود صحبت کند، اما تنها پس از کاهش تورم به آن سطح.

پس از افزایش 0.2 درصدی به 1.2392، پس از افزایش به 3.8 درصد در فوریه، از 3.7 درصد، نتیجه ضعیف تر از حد انتظار بود. با این حال، همچنان انتظار می رود که در نشست ماه آینده خود نرخ بهره را 25 واحد دیگر افزایش دهد و تورم همچنان بسیار بالا باشد.

در جاهای دیگر، با 0.5% افزایش به 0.6732 رسید، زیرا جلسه اخیر بانک مرکزی نشان داد که بانک ممکن است با وجود توقف در آوریل، همچنان نرخ بهره را بیشتر افزایش دهد.

با 0.1% کاهش به 134.31 رسید، در حالی که 0.1% کاهش یافت و به 6.8716 رسید که از داده های رشد قوی چین سود می برد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.