لبه های دلار پایین تر؛ با کاهش آشفتگی بانکی، پناهگاه امن جذابیت خود را از دست می دهد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا روز سه‌شنبه کاهش یافت زیرا بازگشت اعتماد به بخش بانکداری جهانی تقاضا برای این پناهگاه امن را تضعیف کرد. در ساعت 04:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند،

کد خبر : 339565
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
لبه های دلار پایین تر؛  با کاهش آشفتگی بانکی، پناهگاه امن جذابیت خود را از دست می دهد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا روز سه‌شنبه کاهش یافت زیرا بازگشت اعتماد به بخش بانکداری جهانی تقاضا برای این پناهگاه امن را تضعیف کرد.

در ساعت 04:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.2 درصد کاهش یافت و در 102.320 معامله شد.

شاخص بانک‌ها در روز دوشنبه 3.1 درصد افزایش یافت، به دلیل این خبر که First Citizens BancShares (NASDAQ:) سپرده‌ها و وام‌های بانک سیلیکون ولی را که اوایل ماه جاری شکست خورد و همچنین گزارش‌هایی از بلومبرگ مبنی بر اینکه مقامات ایالات متحده در حال بررسی بیشتر هستند، کمک کرد. حمایت از بانک ها

نشانه های ثبات در این بخش حیاتی باعث کاهش تقاضا برای دلار شده است که معمولاً به عنوان پناهگاه امن در مواقع استرس تلقی می شود.

شاخص دلار در 8 مارس به بالاترین سطح سه ماهه 105.88 صعود کرده بود، قبل از اینکه هفته گذشته با نوسانات ریسک پذیری با عناوین مختلف بانکی به 101.91 سقوط کرد.

تلاطم در بخش بانکی همچنین انتظارات بازار از مسیر احتمالی افزایش نرخ بهره را تغییر داده است، با توقف در ماه مه که اکنون به طور گسترده انتظار می رود.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «بازارها به طور فزاینده‌ای تردید دارند که فدرال رزرو بتواند سیاست‌های بیشتری را تشدید کند، و به طور همزمان در مورد شروع زودهنگام چرخه تسهیل گمانه‌زنی کرده‌اند». در حال حاضر قیمت‌های آتی صندوق‌های فدرال تنها با احتمال 30 درصد افزایش نرخ در ماه مه، قیمت‌گذاری می‌شود، در حالی که به طور کامل با کاهش 25 واحدی در ماه جولای، و در مجموع 80 واحد کاهش تا پایان سال قیمت‌گذاری می‌شود.

در جاهای دیگر، با افزایش 0.2 درصدی به 1.0817 رسید، در حالی که مقامات بانک مرکزی اروپا مایلند نه تنها بر نیاز مداوم به مقابله با تورم بلکه بر قدرت اساسی بانک های منطقه تأکید کنند.

ماریو سنتنو، عضو شورای حکومتی روز دوشنبه گفت که بانک مرکزی اروپا باید استرس های اخیر بازار مالی را هنگام تصمیم گیری در مورد نرخ بهره در نظر بگیرد، اما تمرکز اصلی ما در حال حاضر کنترل تورم و کاهش آن به 2 درصد است.

بر اساس داده‌های منتشر شده در روز سه‌شنبه، علی‌رغم آشفتگی‌های اخیر در بخش بانکی، در ماه مارس سالم ماند و این به دنبال افزایش غیرمنتظره روحیه در ماه مارس است.

پس از اینکه رئیس بانک مرکزی انگلیس در روز دوشنبه گفت تورم عامل اصلی تصمیمات سیاست پولی باقی مانده است، با 0.3 درصد افزایش به 1.2321 رسید.

داده‌های منتشر شده در اوایل روز سه‌شنبه نشان داد که تورم کلی قیمت مغازه‌ها از 8.4 درصد در فوریه به 8.9 درصد در ماه مارس افزایش یافت که بزرگترین افزایش از زمان شروع رکورد آن در سال 2005 است.

حساس به ریسک 0.6% افزایش یافت و به 0.6689 رسید، 0.5% کاهش یافت و به 130.92 رسید، در حالی که ین پیش از پایان سال مالی ژاپن در روز جمعه از برخی سودهای خارج از کشور توسط شرکت های ژاپنی سود می برد.

با تمرکز بر انتشار داده های چین در اواخر این هفته برای ارائه سرنخ هایی از وضعیت بهبود اقتصادی در این کشور، 0.1 درصد کاهش یافت و به 6.8816 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.