لبه های دلار پایین تر؛ بازه های معاملاتی فشرده جلوتر از CPI، دقیقه فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه کاهش یافت، زیرا معامله گران محتاطانه منتظر انتشار آخرین داده های تورم ایالات متحده هستند که می تواند بر سیاست های پولی آتی فدرال رزرو تأثیر بگذارد. در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که

کد خبر : 344691
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
لبه های دلار پایین تر؛  بازه های معاملاتی فشرده جلوتر از CPI، دقیقه فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه کاهش یافت، زیرا معامله گران محتاطانه منتظر انتشار آخرین داده های تورم ایالات متحده هستند که می تواند بر سیاست های پولی آتی فدرال رزرو تأثیر بگذارد.

در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.2 درصد کاهش به 101.700 معامله شد.

با 0.2% افزایش به 1.0930 رسید و 0.1% بالاتر در 1.2431 در محدوده های معاملاتی تنگ معامله شد.

تمرکز اصلی چهارشنبه بر CPI ایالات متحده در ماه مارس خواهد بود، زیرا معامله گران تلاش می کنند تا حرکت بعدی بانک مرکزی ایالات متحده را بررسی کنند.

تصور عمومی این است که قبل از شروع کاهش نرخ بهره در اواخر سال، یک افزایش دیگر 25 واحد پایه در چرخه افزایش نرخ خود در ماه مه باقی مانده است.

رئیس بانک فدرال فدرال فیلادلفیا روز سه شنبه گفت که احساس می کند ممکن است پایان افزایش نرخ بهره نزدیک باشد، در حالی که رئیس فدرال رزرو نیویورک خاطرنشان کرد که تصمیمات بیشتر به داده های دریافتی بستگی دارد.

سررسید ساعت 08:30 به وقت شرقی (12:30 به وقت گرینویچ) است و انتظار می‌رود که در مقایسه با 6.0 درصد قبلی، 5.1 درصد سال به سال کاهش یابد، در حالی که تورم اصلی بسیار مهم، که قیمت‌های نوسان مواد غذایی و انرژی را حذف می‌کند. , احتمالاً بالاتر از , تا تیک زده شده است .

همچنین انتشار آخرین نشست فدرال رزرو مورد توجه خواهد بود، که می تواند تفکر سیاست گذاران را آشکار کند زیرا آنها در ماه گذشته در بحبوحه بحران بانکی نرخ بهره را 25 واحد افزایش دادند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «هر نشانه‌ای مبنی بر اینکه فدرال رزرو به اوج نرخ‌ها نزدیک است – و این که در صورت لزوم توانایی کاهش نرخ بهره را خواهد داشت – ریسک مثبت و دلار منفی تلقی می‌شود.»

در جاهای دیگر، شاخص حساس به ریسک 0.1% افزایش یافت و به 0.6655 رسید، در حالی که پایین تر به 133.60 رسید، درست کمتر از بالاترین سطح یک ماهه، در حالی که معامله گران با انقباض احتمالی فدرال رزرو با کازو اوئدا، رئیس جدید بانک ژاپن، متعهد شدند که به روش فوق العاده آسان ادامه دهند. تنظیمات محرک در مراسم تحلیف او

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.