لبه های دلار در حال حاضر بالاتر است. احتمال ضعف بیشتر توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در روز سه شنبه از پایین ترین سطح هفت ماهه اخیر خود نزول کرد، در حالی که ین ژاپن در آستانه نشست بانک مرکزی ژاپن که مورد انتظار بود، کاهش یافت. در ساعت 03:20 ET (08:20 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 308083
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۶:۵۸
لبه های دلار در حال حاضر بالاتر است.  احتمال ضعف بیشتر توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در روز سه شنبه از پایین ترین سطح هفت ماهه اخیر خود نزول کرد، در حالی که ین ژاپن در آستانه نشست بانک مرکزی ژاپن که مورد انتظار بود، کاهش یافت.

در ساعت 03:20 ET (08:20 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1 درصد افزایش به 102.005 رسید و از پایین ترین سطح هفت ماهه 101.77 روز دوشنبه جهش کرد.

دلار در اوایل روز سه‌شنبه حمایتی را تجربه کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد که در بازار این باور وجود دارد که با نزدیک شدن به پایان چرخه افزایش نرخ، با کاهش تورم، دلار به اوج خود رسیده است.

به عنوان مثال، مورگان استنلی پیش بینی پایان سال 2023 خود را برای شاخص دلار از 104 به 98 کاهش داده است.

تحلیلگران بانک سرمایه گذاری در یادداشتی می گویند: رشد جهانی نشانه هایی از شناور را نشان می دهد، نااطمینانی کلان و تورم در حال کاهش است و دلار آمریکا به سرعت مزیت حمل خود را از دست می دهد.

تقویم داده ایالات متحده در این هفته نسبتاً سبک است، اما، و همه باید در سمت نرم قرار گیرند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «پس از نظر تئوری، این نباید تأثیر زیادی بر انتظارات بازار از دو افزایش ۲۵ واحدی فدرال رزرو در فوریه و مارس داشته باشد، که انتظار می‌رود هر دو تا پایان سال معکوس شوند.»

این تغییر در احساسات را می توان در سال مشاهده کرد، در حالی که این جفت ارز کمی بالاتر از پایین ترین سطح هفت ماهه خود قرار دارد، اگرچه ین مقداری سود را در جلسه کاهش داده است، با اندکی افزایش در 128.56.

معامله گران به شدت بر روی بانک مرکزی ژاپن در اواخر هفته متمرکز شده اند و انتظار می رود مقامات بانک مرکزی تغییر یا پایان سیاست کنترل منحنی بازده ژاپن را اعلام کنند.

«تعدیل‌های بیشتر برای اهداف JGB آن در کانون توجه قرار دارد و سرمایه‌گذاران با نرخ‌های سوآپ با تاریخ طولانی‌تر برای این موضوع موضع‌گیری می‌کنند. ما گمان می کنیم USD/JPY می تواند تا 126.50 قبل از چهارشنبه معامله شود.

در جاهای دیگر، 0.1% افزایش یافت و به 1.0832 رسید، که درست از بالاترین سطح 9 ماهه جلسه قبل 1.0874 بود، در حالی که پس از قوی تر ماندن بازار کار بریتانیا در دسامبر، 0.2% به 1.2217 رسید.

بریتانیا به جای 19800 مورد انتظار اقتصاددانان، 19,700 افزایش یافت، در حالی که داده های نوامبر برای نشان دادن افزایش تنها 16,100 به جای 30,500 گزارش اولیه کاهش یافت.

در همان زمان، در ماه نوامبر، ماه آخری که داده‌های مربوط به آن در دسترس است، قوی‌تر از حد انتظار رشد کرد و نسبت به سال 6.4 درصد رشد کرد، که نشان می‌دهد که در تلاش برای مهار تورم باید به سخت‌تر شدن ادامه دهد.

0.5% افزایش یافت و به 6.7660 رسید، در حالی که یوان به بالاترین حد خود در 5 ماه اخیر رسید پس از داده‌ها نشان داد که در سال 2022 با سرعت قابل ملاحظه‌تری نسبت به سال قبل رشد کرد و 3.0% افزایش یافت، بسیار کمتر از هدف رسمی حدود 5.5%.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.