لبه های دلار در جریان های پناهگاه امن بالاتر می رود. احتیاط قبل از حقوق و دستمزد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه با تضعیف احساسات ریسک که به نفع این پناهگاه امن است، افزایش یافت، اما همچنان که اقتصاد خنک کننده به توقف چرخه افزایش نرخ فدرال رزرو آمریکا اشاره می کند، نزدیک به پایین ترین سطح دو ماهه خود

کد خبر : 343633
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
لبه های دلار در جریان های پناهگاه امن بالاتر می رود.  احتیاط قبل از حقوق و دستمزد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه با تضعیف احساسات ریسک که به نفع این پناهگاه امن است، افزایش یافت، اما همچنان که اقتصاد خنک کننده به توقف چرخه افزایش نرخ فدرال رزرو آمریکا اشاره می کند، نزدیک به پایین ترین سطح دو ماهه خود باقی می ماند.

در ساعت 03:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد افزایش به 101.625 رسید، درست بالاتر از پایین‌ترین سطح دو ماهه 101.140 که در جلسه قبل مشاهده شد.

داده های اقتصادی منتشر شده از ایالات متحده حاکی از کند شدن رشد اقتصادی است که با کاهش تقاضا در ماه مارس با سرعت بیشتری رشد کرد، در حالی که ایالات متحده در ماه فوریه به پایین ترین حد خود در نزدیک به دو سال گذشته رسید.

ترس از اینکه این امر منجر به رکود در بزرگترین اقتصاد جهان شود، به احساسات ریسک آسیب رسانده است و دلار به عنوان پناهگاه امن سود می برد، به ویژه در آستانه تعطیلات آخر هفته عید پاک.

با این حال، این انتظارات را نیز افزایش داده است که ممکن است سیاست انقباضی خود را متوقف کند، زیرا بازارها همچنان بیش از 50 درصد احتمال دارد که بانک مرکزی در نشست بعدی در ماه مه قیمت گذاری کند.

این رقم هفتگی قرار است اواخر این جلسه منتشر شود، اما همه چشم‌ها به مقام رسمی روز جمعه معطوف خواهد شد و تحلیلگران انتظار دارند که اقتصاد در ماه گذشته 240000 شغل ایجاد کند که کمتر از رقم در فوریه است.

تحلیلگران ING می گویند: “بازارها به وضوح خطرات رکودی بیشتری را برای دلار ایجاد می کنند، اما … به نظر می رسد که فدرال رزرو هیچ لنگر محکمی برای انتظارات نرخ ارائه نکرده است، بنابراین خوانش های ضعیف تر در انتشارات کلیدی قطعا می تواند فشار نزولی بیشتری بر دلار وارد کند.” ، در یادداشتی

برعکس، خوانش‌های فراتر از اجماع می‌تواند باعث بازگشت سریع قیمت‌گذاری وجوه فدرال رزرو شود و باعث اصلاح دلار شود.

تا حد زیادی ثابت در 1.0903 معامله شد که با افزایش 2.0% در ماه فوریه، بسیار بیشتر از افزایش جزئی 0.1% که انتظار می رفت، کمک کرد.

به طور گسترده ای انتظار می رود که در دیدار بعدی در ماه مه به افزایش نرخ بهره ادامه دهد زیرا همچنان در سطوح بالا مبارزه می کند.

فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا، روز چهارشنبه گفت: “من به غذا نگاه می کنم، جایی که فشار تورم احتمالاً شدیدترین آن است. و اکنون هم در حال افزایش است.” فکر نمی‌کنم هنوز در اوج تورم مواد غذایی قرار داشته باشیم، هنوز به آنجا نرسیده است، اما پیش‌بینی می‌شود که امسال کاهش یابد.

تورم کلی در منطقه یورو در ماه گذشته به دلیل کاهش هزینه های انرژی به شدت کاهش یافت، اما رشد قیمت پایه به یک سطح بی سابقه صعود کرد.

با صعود به 1.2462، فاصله چندانی با بالاترین رقم ده ماهه این هفته نداشت، 0.2% کاهش یافت و به 0.6705 رسید، در حالی که 0.1% افزایش یافت و به 131.38 رسید.

به 6.8799 رسید و یوان به کمک نشان دادن فعالیت خدمات چین در ماه مارس با سریعترین سرعت در 2 سال گذشته افزایش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.