لبه های دلار بالاتر است. یورو با وجود غافلگیری از داده های آلمانی توسط Investing.com عقب نشینی کرد

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه افزایش یافت و به افزایش شدید جلسه قبل پس از داده‌های قوی خدمات ایالات متحده ادامه داد، در حالی که یورو حتی با تاثیرگذاری بر اعداد تولید صنعتی آلمان کاهش یافت. در ساعت 02:55 به وقت شرقی (07:55

کد خبر : 290671
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۵۰
لبه های دلار بالاتر است.  یورو با وجود غافلگیری از داده های آلمانی توسط Investing.com عقب نشینی کرد

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه افزایش یافت و به افزایش شدید جلسه قبل پس از داده‌های قوی خدمات ایالات متحده ادامه داد، در حالی که یورو حتی با تاثیرگذاری بر اعداد تولید صنعتی آلمان کاهش یافت.

در ساعت 02:55 به وقت شرقی (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از افزایش 0.7 درصدی دوشنبه، که بزرگترین رشد از 21 نوامبر تاکنون بود، 0.1 درصد افزایش یافت و به 105.312 رسید.

دلار روز دوشنبه با افزایش غیرمنتظره موسسه مدیریت عرضه افزایش یافت و نشان می‌دهد که بخش خدمات برتر کشور در ماه نوامبر انعطاف‌پذیر باقی مانده است، حتی در شرایطی که فدرال رزرو به شدت نرخ‌های بهره را برای مقابله با تورم در بالاترین حد تاریخی افزایش داده است.

این امر در روز جمعه قوی‌تر از حد انتظار بود و این نگرانی را ایجاد کرد که مجوز ادامه افزایش نرخ بهره به میزان 75 واحد برای پنجمین جلسه متوالی هفته آینده به این شرکت داده شود.

دلار هفته گذشته پس از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، کاهش 1.3 درصدی را تجربه کرد، در حالی که نشانه‌هایی مبنی بر اینکه مقامات چینی محدودیت‌های تحرک سختگیرانه ناشی از کووید را کاهش می‌دهند، احساس ریسک را تقویت کرد.

جدول داده های اقتصادی ایالات متحده سه شنبه آرام است و سیاست گذاران فدرال رزرو در دوره خاموشی سنتی خود در آستانه نشست نهایی سیاست گذاری خود برای سال 2022 در هفته آینده هستند. بنابراین محدوده معاملات ممکن است تا زمان انتشار اطلاعات روز جمعه ایالات متحده برای سرنخ هایی در مورد اینکه چگونه بانک مرکزی ممکن است جنگ طلب باشد، محدود باشد.

با وجود افزایش 0.8 درصدی در ماه اکتبر، به جای پیش بینی 0.1 درصدی، 0.1 درصد کاهش یافت و به 1.0480 رسید. ارقام سپتامبر نیز برای نشان دادن افت تنها 2.9 درصدی به جای 4.0 درصدی که در ابتدا گزارش شده بود، اصلاح شد.

این ارقام همچنان باعث کاهش سفارشات در دوره سه ماهه می‌شوند، البته کاهشی کمتر از حد انتظار.

0.1% افزایش یافت و به 1.2194 رسید، پس از عقب نشینی 0.9% روز دوشنبه، در حالی که 0.3% افزایش یافت و به 137.19 رسید.

همانطور که انتظار می رفت، پس از افزایش 25 واحدی نرخ بهره، 0.4% افزایش یافت و به 0.6725 رسید، اما همچنین پتانسیل افزایش بیشتر نرخ را نشان داد.

این بانک هشدار داد که دور از سرد شدن است، که احتمالاً در ماه‌های آینده نیاز به افزایش بیشتر نرخ بهره خواهد داشت.

0.5 درصد افزایش یافت و به 6.9951 رسید و به سطح 7 دلاری که از نزدیک دیده می شد نزدیک شد، در حالی که معامله گران همچنان منتظر کاهش سیاست سختگیرانه صفر کووید در سراسر کشور هستند.

تمرکز این هفته بر روی داده‌های تجاری چین در روز چهارشنبه خواهد بود تا چگونگی پایداری اقتصاد از طریق افزایش محدودیت‌های COVID در ماه گذشته را ارزیابی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.