لبه های دلار بالاتر است. پوند با وجود اجتناب بریتانیا از رکود کاهش یافت توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا افزایش یافت و در آستانه ثبت یک هفته مثبت دیگر، در بحبوحه احتیاط پیش از انتشار اطلاعات مهم تورم در هفته آینده. در ساعت 03:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش

کد خبر : 318148
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
لبه های دلار بالاتر است.  پوند با وجود اجتناب بریتانیا از رکود کاهش یافت توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا افزایش یافت و در آستانه ثبت یک هفته مثبت دیگر، در بحبوحه احتیاط پیش از انتشار اطلاعات مهم تورم در هفته آینده.

در ساعت 03:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.1% بالاتر در 103.207 معامله شد و قرار است دومین هفته مثبت متوالی خود را ثبت کند، روندی که تاکنون نداشته است. از اکتبر

این شاخص در این هفته در محدوده نسبتاً محدودی معامله شده است زیرا معامله گران داده های اقتصادی را هضم می کنند و سعی می کنند سخنرانی های یک سری از سیاست گذاران فدرال رزرو را برای سرنخ هایی از سرعت احتمالی افزایش نرخ بهره در آینده تجزیه و تحلیل کنند.

تعداد آمریکایی هایی که در هفته گذشته ثبت نام کردند بیش از حد انتظار افزایش یافت و برای اولین بار در شش هفته گذشته افزایش یافت، اما از نظر تاریخی پایین ماند.

و بنابراین، این بخش تورمی از مأموریت دوگانه فدرال رزرو است که در مورد سیاست پولی بر تفکر غالب است.

رئیس فدرال رزرو در سخنرانی خود در اوایل این هفته موضع نسبتاً کذایی اتخاذ کرد و بر اعتقاد خود مبنی بر کاهش تورم تاکید کرد، اما همکارانش در فدرال رزرو تمایل خود را برای افزایش بیشتر نرخ بهره با پیشرفت هفته ابراز کردند.

رئیس فدرال رزرو ریچموند آخرین کسی بود که در روز پنجشنبه اظهار نظر کرد.

بارکین گفت: «با کاهش تقاضا، اما همچنان انعطاف پذیر، بازارهای کار سالم و شوک افزوده و متأسفانه پایدار جنگ در اوکراین، نباید تعجب آور باشد که تورم – در حالی که احتمالاً از اوج خود گذشته است – همچنان بالا است. “البته این چیزی است که باعث می شود ما در مسیر باقی بمانیم.”

این امر ایالات متحده هفته آینده را که قرار است در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، کاملاً مورد توجه قرار دهد، زیرا روشن‌تر می‌کند که آیا کاهش تورم به خوبی و واقعاً در جریان است یا خیر.

در جاهای دیگر، 0.1% کاهش در 1.0726 معامله شد، تا حد زیادی بدون تغییر در 131.59، و حساس به ریسک 0.2% کاهش یافت و به 0.6923 رسید.

پس از انتشار داده های منتشر شده در روز جمعه نشان داد که بریتانیا در ماه دسامبر 0.5 درصد سقوط کرد، اما در سه ماهه چهارم بدون تغییر بود، به این معنی که اقتصاد این کشور پس از افت 0.3 درصدی در سه ماهه جولای تا سپتامبر، از ورود به رکود فنی اجتناب کرد.

پس از اینکه داده ها نشان داد در ژانویه کمتر از حد انتظار رشد کرده بود، 0.3% افزایش یافت و به 6.8013 رسید، در حالی که در طول ماه بیشتر کاهش یافت.

اقتصاد چین در تلاش است تا از سه سال سیاست‌های محدودکننده کووید-19 بهبود یابد و این اعداد نشان می‌دهد که هنوز با راه طولانی برای رسیدن به سطوح رشد قبل از همه‌گیری مواجه است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.