لبه های دلار بالاتر است. نتایج جامد بانکی انتظارات فدرال رزرو را افزایش داد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز دوشنبه بالاتر رفت و پس از اینکه درآمدهای قوی برخی از غول‌های بانکی وال استریت نگرانی‌ها را در مورد این بخش کاهش داد، به پایین‌ترین سطح یک ساله هفته گذشته رسید و انتظارات برای افزایش مجدد نرخ بهره توسط فدرال

کد خبر : 347025
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
لبه های دلار بالاتر است.  نتایج جامد بانکی انتظارات فدرال رزرو را افزایش داد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز دوشنبه بالاتر رفت و پس از اینکه درآمدهای قوی برخی از غول‌های بانکی وال استریت نگرانی‌ها را در مورد این بخش کاهش داد، به پایین‌ترین سطح یک ساله هفته گذشته رسید و انتظارات برای افزایش مجدد نرخ بهره توسط فدرال رزرو را افزایش داد. .

در ساعت 01:55 ET (05:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1 درصد افزایش در 101.360 معامله شد.

این شاخص در روز جمعه پنجمین افت هفتگی متوالی خود را ثبت کرد، زمانی که در پی ثبت بزرگترین افت در ایالات متحده از زمان شروع همه گیری، به 100.78 کاهش یافت.

با کاهش سریع تورم و ابراز نگرانی سیاستگذاران فدرال رزرو مبنی بر اینکه ضعف در بخش بانکی می تواند منجر به “رکود خفیف” در سال جاری شود، معامله گران شروع به وقفه در چرخه افزایش نرخ بهره بانک مرکزی در ماه می کردند.

با این حال، روز جمعه شاهد انتشار مجموعه ای قوی از درآمدهای سه ماهه اول 2023 از سوی JPMorgan Chase (NYSE:) بود. سیتی گروپ (NYSE:)، و ولز فارگو (NYSE:)، نگرانی ها در مورد بحران بانکی را که ماه گذشته آشکار شد، برطرف کرد.

علاوه بر این، رئیس فدرال رزرو خواستار تشدید سیاست های پولی برای کاهش تورم مداوم شد.

والر روز جمعه گفت: «از آنجایی که شرایط مالی به طور قابل توجهی تنگ نشده است، بازار کار همچنان قوی و کاملاً فشرده است و تورم بسیار بالاتر از هدف است، بنابراین سیاست پولی باید بیشتر تشدید شود».

در چند روز آینده، سرمایه گذاران آخرین فرصت را خواهند داشت تا از مقامات فدرال رزرو بیشتر قبل از ورود به دوره خاموشی سنتی خود قبل از جلسه، از جمله رئیس، فرماندار و فرماندار نیویورک، بشنوند.

اکثر سرمایه گذاران اکنون انتظار دارند که در نشست سیاست گذاری بعدی خود در 3 می، نرخ ها را 25 واحد پایه دیگر افزایش دهند.

با کاهش 0.1 درصدی به 1.0991 رسید و از بالاترین سطح یک ساله هفته گذشته عقب نشینی کرد، اما با توجه به انتظارات گسترده مبنی بر ادامه افزایش نرخ های بهره برای مدت طولانی تر از همتای آمریکایی خود، به دلیل ترس از رشد سریع قیمت، ارز واحد همچنان در تقاضا باقی می ماند. خطر تثبیت شدن

یواخیم ناگل، عضو شورای حاکم بانک مرکزی اروپا، روز جمعه گفت: «فکر نمی‌کنم که کار ما از قبل – یا حتی بیشتر – انجام شده باشد. بلکه، به نظر من، افزایش بیشتر نرخ بهره مورد نیاز خواهد بود.»

بانک مرکزی اروپا در هر یک از شش نشست گذشته خود نرخ بهره را حداقل 50 واحد افزایش داده است و انتظار می رود در ماه مه نیز کاری مشابه انجام دهد.

0.1 درصد افزایش یافت و به 1.2419 رسید، در حالی که بریتانیا قرار است در ماه فوریه و به دنبال آن یک روز بعد در ماه مارس منتشر شود، که می تواند تعیین کند که آیا مقامات تصمیم دارند در نشست ماه آینده خود نرخ بهره را 25 واحد دیگر افزایش دهند یا خیر.

در جاهای دیگر، پیش از انتشار جلسه آوریل بانک مرکزی در روز سه‌شنبه، به 0.6711 صعود کرد، در حالی که 0.2% افزایش یافت و به 133.99 رسید.

قبل از قرائت کلیدی در سه ماهه اول در روز سه شنبه، ثابت در 6.8718 معامله شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.