لبه های دلار بالاتر است. سخنرانی پاول بزرگ به نظر می رسد توسط Investing.com

[ad_1] توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز سه‌شنبه بالاتر رفت، اما کمی بالاتر از پایین‌ترین سطح هفت ماهه خود معامله شد، زیرا معامله‌گران به سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو برای شفافیت بیشتر در مورد چرخه افزایش نرخ بهره بانک مرکزی نگاه می‌کردند. در ساعت 03:15 ET (08:15

کد خبر : 304846
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
لبه های دلار بالاتر است.  سخنرانی پاول بزرگ به نظر می رسد توسط Investing.com

[ad_1]



توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز سه‌شنبه بالاتر رفت، اما کمی بالاتر از پایین‌ترین سطح هفت ماهه خود معامله شد، زیرا معامله‌گران به سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو برای شفافیت بیشتر در مورد چرخه افزایش نرخ بهره بانک مرکزی نگاه می‌کردند.

در ساعت 03:15 ET (08:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، پس از سقوط به 102.93 در جلسه قبل، 0.2% افزایش یافت و به 102.960 رسید.

به دنبال داده های روز جمعه، دلار تحت فشار قرار گرفته است که نشان دهنده کاهش رشد دستمزدها و همچنین اولین انقباض در فعالیت های صنعت در بیش از دو سال گذشته بوده است.

این انتظارات را افزایش داده است که در دیدار بعدی در اوایل فوریه، سیاست انقباض پولی تهاجمی خود را کاهش دهد.

مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو، روز دوشنبه گفت که بانک مرکزی می تواند برای دومین بار متوالی نرخ بهره را 50 واحد افزایش دهد یا تا یک چهارم واحد کاهش دهد.

دالی گفت: «انجام این کار در مراحل تدریجی به شما توانایی پاسخگویی به اطلاعات دریافتی را می دهد.

قرار است اواخر روز سه‌شنبه در سمپوزیوم بانکی در سوئد سخنرانی کند و می‌تواند شفافیت بیشتری را در مورد سرعت افزایش نرخ‌ها قبل از داده‌های روز پنجشنبه ارائه کند.

در جاهای دیگر، 0.1% بالاتر به 1.0741 رسید، نزدیک به اوج هفت ماهه جلسه قبل 1.0760، که با صعود 2.0% در ماه نوامبر کمک کرد.

این بهتر از رشد 0.8 درصدی بود که انتظار می رفت، و بهبودی سالم نسبت به افت تجدیدنظر شده 2.5 درصدی ماه قبل، این امیدواری را ایجاد کرد که کند شدن رشد منطقه یورو در سال 2023 ممکن است خفیف تر از چیزی باشد که قبلاً تصور می شد.

پس از رسیدن به بالاترین سطح سه هفته ای 1.2209 در روز دوشنبه، 0.1% کاهش یافت و به 1.2170 رسید. بر اساس داده‌های کنسرسیوم خرده‌فروشی بریتانیا و KPMG، یک شبه اخبار اقتصادی مثبتی نیز در بریتانیا منتشر شد، زیرا در ماه گذشته نسبت به سال قبل 6.5 درصد افزایش یافت.

0.1% افزایش یافت و به 132.00 رسید. ین حتی در حالی که داده ها نشان می داد در دسامبر بیش از حد انتظار رشد کرده بود، سقوط کرد و فشار بیشتری را بر سیاست های پولی سفت تر در آینده نزدیک وارد کرد.

پس از کاهش بیشتر اقدامات ضد کووید و بازگشایی مرزهای بین‌المللی توسط چین، یوان چین با 0.1 درصد افزایش به 6.7811 رسید، در حالی که یوان چین با 0.1 درصد به 0.6902 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.