لبه های دلار بالاتر است. با بهبود اعتماد بانکی توسط Investing.com هنوز شکننده است

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه افزایش یافت و تلاش کرد ضررهای دو روزه را متوقف کند، اما این پناهگاه امن با توجه به اعتماد فزاینده به سلامت بخش بانکداری جهانی شکننده باقی ماند. در ساعت 03:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 339801
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
لبه های دلار بالاتر است.  با بهبود اعتماد بانکی توسط Investing.com هنوز شکننده است

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه افزایش یافت و تلاش کرد ضررهای دو روزه را متوقف کند، اما این پناهگاه امن با توجه به اعتماد فزاینده به سلامت بخش بانکداری جهانی شکننده باقی ماند.

در ساعت 03:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از افت حدود 0.3 درصدی در هر یک از دو جلسه گذشته، 0.2% بالاتر در 102.328 معامله شد.

این شاخص اندکی بالاتر از پایین ترین سطح هفته گذشته 101.91 است که ضعیف ترین سطح آن از اوایل فوریه تاکنون است.

معاون نظارت فدرال رزرو روز سه شنبه در جلسه کمیته بانکی سنا گفت که سیستم ایالات متحده “سالم و انعطاف پذیر” است، زیرا او تلاش کرد به سرمایه گذاران اطمینان دهد که سرایت گسترده ناشی از شکست چند بانک منطقه ای بعید است.

انتظار می‌رود که تنظیم‌کننده روز چهارشنبه به دومین روز شهادت در کاپیتول هیل، این بار در مجلس نمایندگان ادامه دهد.

با این حال، اکنون توجه به این موضوع معطوف شده است که آیا سیاست گذاران به اندازه کافی برای ادامه چرخه افزایش نرخ خود در اوایل ماه مه اطمینان خواهند داشت.

بازده اوراق قرضه یک شبه افزایش یافت و به دلار کمک کرد.

با این حال، نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس – یکی از بزرگ‌ترین شاهین‌های FOMC – در اوایل این هفته در مورد تأثیر اقتصادی بحران اعتباری هشدار داد و گفت که آشفتگی بانکی اخیر خطر رکود اقتصادی ایالات متحده را افزایش داده است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «از آنجایی که فدرال‌رزرو یک روایت تندروانه برای تکیه بر آن ارائه نمی‌کند، قیمت‌گذاری بازار نرخ‌های آتی همچنان به اخبار مربوط به ثبات مالی وابسته است.»

بر اساس داده‌های موسسه GfK در روز چهارشنبه، 0.1 درصد کاهش یافت و به 1.0831 رسید که در ماه آوریل افزایش خواهد یافت، اما کمتر از حد انتظار.

این موسسه پیش بینی کرده است که شاخص احساسات مصرف کننده خود را از 30.6- در ماه مارس، پایین تر از 29.0- مورد انتظار، به 29.5- در ماه آوریل ارتقا دهد.

GfK گفت که قرائت آوریل که برای ششمین ماه متوالی افزایش یافته است، نشان می دهد که احساسات در مسیر بهبود است، اما سرعت رشد به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

پس از اینکه رئیس بانک مرکزی انگلیس در مورد اهمیت مقابله با تورم در اوایل این هفته نسبتاً بدبین به نظر می‌رسید، با 0.1 درصد کاهش به 1.2328 رسید، تا حد زیادی افزایش‌های اخیر را حفظ کرد.

ING افزود: “با توجه به اینکه انتظارات نرخ BoE اکنون پشتیبانی می شود، ما فکر می کنیم GBP/USD می تواند به زودی به سمت مقاومت های کلیدی 1.2426 (بالاترین ماه دسامبر) و 1.2500 حرکت کند.

حساس به ریسک پس از نرم‌تر از حد انتظار در فوریه، 0.4% کاهش یافت و به 0.6680 رسید، 0.8% افزایش یافت و به 131.93 رسید، در حالی که ین به شدت تحت تاثیر قرار گرفت، در حالی که 0.2% افزایش یافت و به 6.8895 رسید و به سمت سطح نااطمینان 7 در میانه بازگشت. قدرت بازگشت اقتصادی چین در سال جاری.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.