لبه های دلار بالاتر است. انقباضات فدرال رزرو می تواند ترس از رکود را برطرف کند توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز پنجشنبه اروپا تثبیت شد، زیرا معامله گران به دنبال این پناهگاه امن در میان عدم اطمینان در مورد چشم انداز اقتصاد جهانی بودند. در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از

کد خبر : 291454
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۱۱
لبه های دلار بالاتر است.  انقباضات فدرال رزرو می تواند ترس از رکود را برطرف کند توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز پنجشنبه اروپا تثبیت شد، زیرا معامله گران به دنبال این پناهگاه امن در میان عدم اطمینان در مورد چشم انداز اقتصاد جهانی بودند.

در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، پس از افت 0.4 درصدی یک شبه، 0.1 درصد افزایش یافت و به 105.097 رسید، که اولین کاهش از روز جمعه است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «بعد از افزایش قیمت دارایی‌های ریسک در شش هفته گذشته، به نظر می‌رسد بازارهای مالی در حال بازگشت به یک محیط کلان هستند که در آن رکود جهانی سال 2023 در مرکز قرار دارد.»

سرمایه گذاران بر روی هفته آینده فدرال رزرو ایالات متحده تمرکز کرده اند، در حالی که انتظار می رود بانک مرکزی ایالات متحده به زودی سرعت انقباض خود را کاهش دهد و احتمالاً پس از چهار افزایش متوالی 75 واحد پایه، 50 واحد افزایش خواهد یافت.

با این حال، آمار خوش‌بینانه اخیر ایالات متحده و داده‌ها بر عدم اطمینان سرمایه‌گذاران در مورد چشم‌انداز سیاست‌ها، پیش از رقم روز جمعه و سپس انتشار بسیار مهم هفته آینده، افزوده است.

رؤسای چندین بانک بزرگ در این هفته به تهدید فزاینده رکود، عمدتاً در ایالات متحده، اشاره کرده اند که در صورت ثابت ماندن تورم، احتمالاً نرخ های بهره به بالاتر از حد انتظار می رسد.

0.2% افزایش یافت و به 1.0526 رسید و همچنین انتظار می رود که هفته آینده حتی پس از کاهش برای اولین بار در 18 ماه، به افزایش نرخ بهره ادامه دهد.

پیتر کاژیمیر، عضو شورای حکام بانک مرکزی اروپا روز چهارشنبه گفت: «این رقم در ماه گذشته خوشایند بود، اما می ترسم که برای جشن گرفتن اوج تورم خیلی زود باشد. درست نیست که انقباض پولی را به دلیل یک عدد تورم بهتر کاهش دهیم.

با وجود اینکه اقتصاد در حال سقوط در رکود است و در حال مبارزه با بیش از پنج برابر هدف خود است، با 0.1 درصد افزایش به 1.2214 رسید و قرار است در هفته آینده نرخ بهره پایه خود را 50 واحد پایه دیگر افزایش دهد.

0.1% افزایش یافت و به 136.68 رسید. ین پس از آن که داده ها نشان داد ژاپن در سه ماهه سوم یک اتفاق غیرمنتظره را به ثبت رساند و ضعف این ارز واردات را گرانتر کرد، تضعیف شد.

ژاپن نیز کمی بالاتر مورد بازنگری قرار گرفت، اما اقتصاد همچنان رو به انقباض بود، زیرا شهروندان با تلاش برای رسیدن به بالاترین سطح در 40 سال اخیر مواجه بودند.

0.1% افزایش یافت و به 0.6725 رسید، در حالی که 0.1% کاهش یافت و به 6.9734 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.