قیمت WTI با محدودیت تولید ایالات متحده افزایش می یابد

[ad_1] قیمت نفت به دلیل تضاد عرضه و تقاضا با WTI در روز نزدیک به 2 درصد افزایش می یابد. نفت خام WTI باید شاهد خرید قابل ملاحظه ای از CTA باشد که همچنان از قیمت های بالاتر حمایت می کند. WTI در حال حاضر با 75.33 دلار معامله می شود و 1.85 درصد بالاتر

کد خبر : 109879
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲:۴۱
قیمت WTI با محدودیت تولید ایالات متحده افزایش می یابد

[ad_1]

  • قیمت نفت به دلیل تضاد عرضه و تقاضا با WTI در روز نزدیک به 2 درصد افزایش می یابد.
  • نفت خام WTI باید شاهد خرید قابل ملاحظه ای از CTA باشد که همچنان از قیمت های بالاتر حمایت می کند.

WTI در حال حاضر با 75.33 دلار معامله می شود و 1.85 درصد بالاتر است زیرا از پایین ترین قیمت 73.96 دلار به بالاترین سطح 75.72 دلار در روز رسیده است. امروز پنجمین روز متوالی دستاوردها بود.

برنت ، معیار جهانی ، به بالاترین سطح خود از اکتبر 2018 رسید و به 80 دلار رسید در حالی که معامله گران به شرایط سخت تر عرضه و چشم انداز افزایش تقاضا در بسیاری از مناطق جهان اشاره کردند.

در همین حال ، سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدان آنها ، موسوم به اوپک پلاس ، با افزایش تولید ناپایدار یا تعمیرات ناشی از همه گیری ، با مشکل مواجه شده اند. این با چشم انداز رسیدن به سطوح قبل از همه گیری در اوایل سال آینده و بهبود اقتصاد جهانی در تضاد است.

گرگ هیل ، رئیس HES Corp HES گفت ، رویترز گزارش داد که تقاضای جهانی تا پایان سال 2021 یا در سه ماهه اول سال 2022 به 100 میلیون بشکه در روز افزایش می یابد. به گفته آژانس بین المللی انرژی ، جهان در سال 2019 99.7 میلیون بشکه نفت مصرف کرده است ، قبل از اینکه همه گیری کووید -19 فعالیتهای اقتصادی و تقاضای سوخت را تحت تأثیر قرار دهد. “

“در هند ، واردات نفت در ماه اوت به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته رسید و از پایین ترین رقم یک سال گذشته در ماه جولای بازگشت ، زیرا پالایشگاه ها در دومین واردکننده بزرگ نفت خام در انتظار افزایش تقاضا ذخیره شدند.”

آنها می گویند: “این اولین بار از زمان سقوط قیمت نفت در سه ماهه دوم سال گذشته است که همه گیری کووید -19 تقاضا را خراب کرد که ADNOC هیچ گونه کاهش عرضه را اعمال نکرده است.”

تولید آمریکا همچنان محدود است

در همین حال ، تولید ایالات متحده پس از طوفان ایدا همچنان محدود است و در نهایت منجر به تخلیه موجودی در سراسر جهان می شود. با این حال ، تحلیلگران TD Securities استدلال کرده اند که همچنان امکان افزایش تقاضا وجود دارد زیرا سفرهای هوایی همچنان به طور قابل توجهی محدود شده است.

با توجه به اینکه واکسیناسیون در جهان هنوز در حال جمع شدن است و دولتها به طور فزاینده ای سیستم هایی را برای ترویج سفرها در نظر گرفته اند ، ما می توانیم تقاضای سوخت جت را با سرعت سریع در افق ببینیم. تحلیلگران می گویند که انتظار می رود که بحران جهانی گاز طبیعی تأثیرات قابل توجهی بر تقاضای نفت داشته باشد و مصرف کنندگان را مجبور به جستجوی سوخت های جایگزین کند. “

“در پاسخ به اقدام قیمتی قوی ، نفت خام WTI باید شاهد خرید قابل ملاحظه ای از CTA باشد ، اما همچنان از قیمت های بالاتر حمایت می کند.”

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.