قیمت تابستان پس از نصف شدن همانطور که انتظار می رفت افزایش می یابد – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. اقتصاد Tokens فصلی دومین تغییر فصل خود را پشت سر گذاشته است. مانند بیت کوین، چهار توکن – بهار، تابستان، فصل پاییز و زمستان – نصف کردن منظم عرضه حاصل از استخراج را انجام دهید. هر نه ماه، میزان تولید یکی از توکن ها به نصف کاهش می یابد. در

کد خبر : 344114
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
قیمت تابستان پس از نصف شدن همانطور که انتظار می رفت افزایش می یابد – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. اقتصاد Tokens فصلی دومین تغییر فصل خود را پشت سر گذاشته است. مانند بیت کوین، چهار توکن – بهار، تابستان، فصل پاییز و زمستان – نصف کردن منظم عرضه حاصل از استخراج را انجام دهید. هر نه ماه، میزان تولید یکی از توکن ها به نصف کاهش می یابد. در 6 مارس، نصف شدن تابستان صورت گرفت. تابستان از تولید با سریعترین نرخ از بین چهار توکن، به کندترین نرخ تبدیل شد.

از آنجایی که بازار پس از نصف شدن با نرخ عرضه پایین‌تر سازگار می‌شود، توکنی که قبلاً ارزان‌ترین بود، به تدریج گران‌ترین توکن می‌شود. این اتفاق پس از نصف شدن بهار در ژوئن سال گذشته رخ داد. همین روند اکنون با تابستان در حال آشکار شدن است. توکن‌های پاییزی که اکنون با سریع‌ترین نرخ تولید می‌شوند، به ارزان‌ترین توکن تبدیل شده‌اند و می‌توان انتظار داشت که تا نصف شدن پاییز در دسامبر به همین شکل باقی بمانند. در همین حال، تابستان در حال افزایش است و اکنون با زمستان برای رتبه دوم برابر است.

توکن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به آرامی قیمت‌ها را دور یکدیگر بچرخانند تا معامله‌گران بتوانند از تغییرات قیمت قابل پیش‌بینی بهره ببرند و در طول زمان دارایی‌ها را جمع کنند. قانون تجارت موفق ساده است: همیشه توکن‌ها را با توکن‌های بیشتری از نوع متفاوت معامله کنید. این خطر ضرر را که در توکن اندازه گیری می شود حذف می کند و تضمین می کند که تعداد کل توکن های نگهداری شده با هر معامله افزایش می یابد.

قبل از ژوئن 2022، یک معامله‌گر می‌توانست در مجموع بین 40 تا 60 درصد توکن‌های بیشتری را با معامله زمستان برای بهار به دست آورد. پس از نوامبر، زمانی که اسپرینگ گران‌ترین از این چهار مورد بود، آن معامله‌گران می‌توانستند بهار را با تابستان مبادله کنند و بار دیگر در مجموع توکن‌های بیشتری به دست آورند. در ماه‌های آینده، تابستان به گران‌ترین توکن تبدیل خواهد شد و به معامله‌گران فرصت سومی برای افزایش دارایی‌های خود بدون صرف پول بیشتر می‌دهد.

مانند بیت کوین، به مرور زمان به دست آوردن توکن ها سخت تر می شود و آنها را برای استفاده به عنوان ذخیره ارزش مناسب می کند. با این حال، برخلاف بیت کوین، دارندگان راهی برای دریافت سکه های بیشتر بدون حدس و گمان دارند. زمانی که انتظار می‌رود قیمت بیت‌کوین کاهش یابد، یک معامله‌گر می‌تواند با فروش بیت‌کوین‌های بیشتری به دست آورد، اما در عوض ممکن است قیمت آن افزایش یابد و در کل بیت‌کوین‌های کمتری برای معامله‌گر باقی بماند. تلاش برای انباشت بیت کوین از طریق معامله لزوماً شامل قمار است و با خطر ضرر همراه است.

چرخه‌های قابل پیش‌بینی در قیمت‌های نسبی چهار توکن فصلی، جمع‌آوری توکن‌ها را از طریق معامله بدون خطر پایان یافتن با توکن‌های کمتر ممکن می‌سازد. تعداد کل توکن‌هایی که یک معامله‌گر در اختیار دارد، افزایش می‌یابد و هر زمان که توکن‌ها را با توکن‌های بیشتری معاوضه می‌کند، کاهش نمی‌یابد.

معامله‌گری که با 5 توکن پاییزی شروع کرده و آنها را برای بهار و سپس تابستان مبادله می‌کند، می‌تواند امروز توکن‌های تابستانی را با 10 توکن یا بیشتر پاییز مبادله کند. صرف نظر از قیمت توکن هایی که بر حسب دلار یا بیت کوین اندازه گیری می شوند، داشتن 10 توکن پاییزی بهتر از داشتن 5 است. معامله توکن ها برای توکن های بیشتر بهتر از استراتژی خرید و نگه داشتن است.

در اکثر ارزهای دیجیتال، دارندگان برای کسب سود به افزایش قیمت متکی هستند. با توکن‌های فصلی، توکن‌ها نیازی به افزایش قیمت ندارند تا دارندگان سود ببرند. قیمت هایی که به طور قابل پیش بینی دور یکدیگر می چرخند به همان اندازه قیمت هایی هستند که در بلندمدت بالا می روند.

معامله گران می توانند آن را برای خودشان امتحان کنند بدون اینکه پولی را با استفاده از آن در معرض خطر قرار دهند شبیه ساز معاملات فصلی توکن ها. ده سال نوسان قیمت را در یک شبیه‌سازی 5 دقیقه‌ای فشرده می‌کند و به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا ببینند که دارایی‌های آن‌ها در ده سال آینده چقدر سریع رشد می‌کند، زیرا آنها توکن‌ها را بر اساس تغییر فصل معامله می‌کنند.

معامله گرانی که می خواهند توکن هایی با ارزش واقعی جمع کنند، می توانند توکن ها را به آن اضافه کنند متاماسک با استفاده از دکمه های روی وب سایت Sesonal Tokens. پس از آن، سایر ارزهای دیجیتال را می توان با توکن های فصلی در MetaMask مبادله کرد. این توکن‌ها همچنین در دو صرافی متمرکز Coinstore.com و CoinsBit.io فهرست شده‌اند که می‌توانند با USDT معامله شوند.

توکن های فصلی اولین دارایی های دیجیتالی هستند که به طور خاص برای تجارت فصلی طراحی شده اند. آنها به معامله گران اجازه می دهند تا با مدیریت فعال مجموعه توکن های خود، بازار را به طور قابل پیش بینی شکست دهند. معامله‌گران می‌توانند به‌جای اینکه امیدوار باشند که دارایی‌هایشان در طول زمان افزایش پیدا کند، از توکن‌های فصلی برای به دست آوردن کنترل عملکرد پرتفوی خود استفاده کنند. معاملات فصلی به عنوان یک استراتژی برای ایجاد ثروت از خرید و نگهداری بهتر است و این توکن ها استفاده از این استراتژی برتر را برای اولین بار در معاملات ارزهای دیجیتال ممکن می کنند.

از وب سایت در seasonaltokens.org برای یادگیری بیشتر

https://twitter.com/Seasonal_Tokens

https://seasonal-tokens.medium.com/

https://discord.gg/Q8XZgJEDD3

https://www.reddit.com/r/SeasonalTokens/


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.