عقب نشینی دلار از افزایش حقوق و دستمزد داده‌های CPI بزرگ هستند توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز سه‌شنبه کاهش یافت و برخی از سودهای جلسه قبل را به دلیل عدم اطمینان در مورد مسیر آینده چرخه افزایش نرخ‌های فدرال رزرو کاهش داد. در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در

کد خبر : 343982
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
عقب نشینی دلار از افزایش حقوق و دستمزد  داده‌های CPI بزرگ هستند توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز سه‌شنبه کاهش یافت و برخی از سودهای جلسه قبل را به دلیل عدم اطمینان در مورد مسیر آینده چرخه افزایش نرخ‌های فدرال رزرو کاهش داد.

در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.2 درصد کاهش به 102.013 معامله شد و در جلسه گذشته 0.4 درصد افزایش یافت و هفته گذشته به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود رسید.

گزارش رسمی مشاغل روز جمعه، که در تعطیلات جمعه خوب منتشر شد، به دلار آمریکا کمک کرد زیرا بازار کار انعطاف پذیری را نشان می داد و با افزایش 236,000 شغل در ماه گذشته، به 3.5 درصد کاهش یافت.

این قدرت نشان می‌دهد که در دیدار بعدی سیاست‌گذارانش در ماه می، فضایی برای ادامه افزایش نرخ‌های بهره دارد، اما در تضاد با داده‌های ضعیف‌تر منتشر شده در اوایل هفته گذشته است که نشان می‌داد آمریکا در ماه فوریه به کمترین میزان خود در نزدیک به دو سال گذشته رسیده است.

فدرال رزرو در ماه مه نرخ بهره را تا یک چهارم دیگر افزایش خواهد داد، اکنون در حدود 70 درصد است، از حدود 50 درصد در هفته گذشته.

این امر به طور مستقیم بر روی داده های چهارشنبه و همچنین نشست ماه مارس فدرال رزرو تمرکز می کند، زیرا معامله گران به دنبال سرنخ های بیشتری از مسیر آینده سیاست پولی هستند.

پس از عقب نشینی 0.3 درصدی روز دوشنبه، 0.3% بالاتر در 1.0892 معامله شد.

انتظار می‌رود داده‌هایی که قرار است اواخر روز سه‌شنبه منتشر شوند، نشان دهند که در منطقه یورو در ماه فوریه ۰.۸ درصد کاهش یافت زیرا مصرف‌کنندگان با قیمت‌های بالا دست و پنجه نرم کردند.

پابلو هرناندز دی کوس، سیاستگذار بانک مرکزی اروپا، روز دوشنبه گفت که در منطقه یورو احتمالاً تا پایان سال 2023 در سطح بالا باقی خواهد ماند و نشان می‌دهد که همچنان انتظار می‌رود در نشست بعدی در ماه می همچنان به افزایش نرخ بهره ادامه دهد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «علیرغم ایجاد منفی‌های کلان برای دلار، ما گمان می‌کنیم که یک محیط ریسک چالش‌برانگیز می‌تواند یورو/دلار آمریکا را در محدوده 1.05-1.10 حفظ کند.»

0.3% افزایش یافت و به 1.2414 رسید که یک شبه 0.2% کاهش داشت، در حالی که قیمت حساس به ریسک 0.5% افزایش یافت و به 0.6670 رسید.

0.1% کاهش یافت و به 133.41 رسید، پس از افزایش بیش از 1% در روز دوشنبه که کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک مرکزی ژاپن قول داد در مراسم تحلیف خود از تنظیمات محرک فوق العاده آسان پیروی کند.

پس از آن که داده ها نشان داد تورم در کشور در ماه مارس انتظارات را از دست داده است، در حالی که تورم همچنان به کاهش خود ادامه می دهد، 0.1 درصد افزایش یافت و به 6.8851 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.