طلا، EUR/USD، S&P 500 به عنوان مخازن USD منتشر شد. تسلا درآمد چشم

[ad_1] توصیه شده توسط دیگو کولمن پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید بیشترین خوانده شده: یورو پیش بینی: برک اوت EUR/USD شتاب افزایش می یابد اما مقاومت فیبوناچی در رادار هفته گذشته، معامله گرانی که به دنبال نوسان بودند، مقدار زیادی از آن را داشتند. وجود داشت حرکت قابل توجهی

کد خبر : 375593
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
طلا، EUR/USD، S&P 500 به عنوان مخازن USD منتشر شد.  تسلا درآمد چشم

[ad_1]

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: یورو پیش بینی: برک اوت EUR/USD شتاب افزایش می یابد اما مقاومت فیبوناچی در رادار

هفته گذشته، معامله گرانی که به دنبال نوسان بودند، مقدار زیادی از آن را داشتند. وجود داشت حرکت قابل توجهی در تمام طبقات داراییاما شاید قابل توجه ترین افت شدید دلار آمریکا در آستانه گزارش تورم ژوئن و مهمتر از آن پس از آن بود.

اعداد CPI منتشر شده در روز چهارشنبه و داده‌های PPI روز بعد از آن، تا حد نزولی متعجب شد و این استدلال را تقویت کرد که فشارهای قیمتی با سرعت بیشتری از آنچه در ابتدا تصور می‌شد کاهش می‌یابد. این احساس باعث شد که معامله گران به قیمت مجدد مسیر سفت شدن فدرال رزرو را کاهش دهد، کاهش احتمال انقباض بیشتر فراتر از افزایش یک چهارم امتیازی که قبلا برای جلسه FOMC در ماه جولای تخفیف داده شده بود.

با تغییر انتظارات نرخ بهره ایالات متحده در جهتی کمتر تندروانه، قیمت طلا پس از رفتار ضعیف در هفته های اخیر افزایش یافت. دارایی‌های ریسک نیز شتاب صعودی داشتند، به ویژه سهام‌های حساس به نرخ در بخش فناوری. وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، نزدک 100 در هفته 3.52 درصد رشد کرد، در حالی که S&P 500 توانست 2.42 درصد رشد کند.

در بازارهای ارز، شاخص DXY حدود 2.23 درصد سقوط کرد و به زیر مرز 100 رسید و به ضعیف‌ترین نقطه خود از آوریل 2022 رسید. در همین حال، EUR/USD و GBP/USD با هر دو جفت یک رالی انفجاری برگزار کردند. غلبه بر موانع فنی کلیدی و به قوی ترین سطح خود از سه ماهه اول سال 2022 رسیده است.

دارایی های کلیدی عملکرد هفتگی

نموداری از خطوط رنگارنگ توضیحات به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

با عطف به رویدادهای پرتأثیر هفته آینده، نقطه برجسته تقویم اقتصادی ایالات متحده خواهد بود داده های خرده فروشی ژوئن، با برآوردها افزایش ماهانه 0.5٪. یک بازخوانی قوی نشان‌دهنده هزینه‌های قوی خانوارها است و شرط‌بندی برای افزایش دیگری فدرال رزرو در پاییز را تقویت می‌کند. برعکس، یک چاپ ضعیف اثر معکوس خواهد داشت: احتمال انقباض بیشتر از ماه جولای را کاهش می دهد.

در سراسر حوضچه، ارقام تورم بریتانیا در ماه ژوئن در مرکز توجه قرار خواهند گرفت. CPI سرفصل سالانه از 8.7 درصد قبلی به 8.2 درصد کاهش یافته است، در حالی که پیش بینی می شود شاخص اصلی در 7.1 درصد بدون تغییر باقی بماند. اگر فشارهای قیمتی ثابت بماند، انتظارات برای نرخ پایانه بانک انگلستان ممکن است بالاتر رفته و در کوتاه مدت پوند را تقویت کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

فارکس برای مبتدیان

داده های اقتصادی ورودی

تصویری از یک کامپیوتر توضیحات به طور خودکار تولید شد

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

آخرین اما نه کم‌اهمیت، معامله‌گران نیز باید مراقب آن باشند فصل درآمد ایالات متحده، که پس از اعلام اعداد بانک های بزرگ از روز جمعه به طور رسمی آغاز شد. بازیگران سنگینی مانند جی پی مورگان چیس، ولز فارگو و سیتی همگی نتایج بهتر از حد انتظار را ارائه کردند، اما راهنمایی آنها نتوانست سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شد چندین سهام مالی تا آخر هفته تحت فشار قرار گیرند.

image3.png

هفته آینده، موسسات مالی بیشتری از نتایج خود رونمایی خواهند کرد و بانک‌های آمریکا، مورگان استنلی و گلدمن ساکس سه رتبه برتر برای تماشا هستند. بانک‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دیدگاهی در ردیف اول از اقتصاد دارند، بنابراین نظرات آینده‌نگر آنها ممکن است بینشی در مورد چشم‌انداز ارائه دهد. با این حال، هرگونه نشانه ای از بدتر شدن شرایط اقتصادی می تواند برای اعتماد منفی باشد.

در فضای فناوری، نتایج سه ماهه نتفلیکس و تسلا توجهات را به خود جلب خواهد کرد. هر دو شرکت از نظر ارزش بازار بسیار بزرگ هستند، بنابراین نوسانات در قیمت سهام آنها می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد S&P 500 و Nasdaq 100 داشته باشد. برای لیست کامل تر از شرکت های برتر که درآمد خود را اعلام می کنند، تقویم درآمد DailyFX را بررسی کنید. EPS در روزهای آینده

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی های اساسی و فنی

چشم انداز پوند بریتانیا: داده های تورم پوند/دلار آمریکا و یورو/ پوند را افزایش خواهند داد

تورم آمریکا رو به کاهش است و باد را از بادبان دلار آمریکا خارج می کند. آیا گزارش تورم هفته آینده بریتانیا، افزایش اخیر استرلینگ را کاهش خواهد داد؟

چشم انداز دلار استرالیا: کاهش دلار آمریکا باعث تقویت استرالیا می شود

دلار استرالیا هفته گذشته با کاهش ارزش دلار آمریکا در پی کاهش نرخ تورم، یک بهار در گام خود داشت. یک فرماندار جدید RBA ممکن است معنای بیشتری برای سیاست پولی داشته باشد.

پیش‌بینی یورو: شکست EUR/USD شتاب افزایش می‌یابد اما مقاومت فیبوناچی در رادار

EUR/USD در هفته گذشته به شدت افزایش یافت و به بهترین سطح خود از فوریه 2022 رسید.

پیش بینی هفتگی اس اند پی، نزدک: با شروع سود سه ماهه دوم، سهام ایالات متحده بیشتر صعودی می کند

سهام ایالات متحده هفته پر رونق دیگری را تجربه کردند زیرا تورم ایالات متحده به سمت نزولی متعجب شد و دلار را به شدت کاهش داد و سهام را افزایش داد. درآمد Q2 بعدی

پیش‌بینی هفتگی طلا: برک‌آوت نمی‌تواند آغاز شود زیرا تکنیک‌ها سیگنال‌های مختلط فلش ​​می‌کنند

Spot Gold در روز جمعه تلاش کرد تا اندکی بهبود یابد، زیرا دسته 1960 دلار همچنان ثابت است. آیا قیمت طلا در نهایت می تواند به مرز 2000 دلار در هر اونس برسد؟

پیش بینی هفتگی نفت خام ایالات متحده: بازار خوشبین به تولید ناخالص داخلی چین نگاه می کند

قیمت نفت خام برای سومین هفته متوالی افزایش یافته است که توسط طیف گسترده ای از حمایت ها تقویت شده است و به نظر می رسد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

ضعف مجدد در دلار آمریکا: تنظیمات قیمت EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY

سقوط دلار آمریکا به پایین‌ترین حد چند ماهه در برابر همتایان خود همراه با شکستن به زیر سطوح حمایتی کلیدی، نشانه‌ای از نزولی مجدد در دلار است. چشم انداز EUR/USD، GBP/USD و USD/JPY چیست؟

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

متن مقاله نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست برای DailyFX.com

— مقالات فردی که توسط اعضای تیم DailyFX تشکیل شده است



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.