ضرر هفتگی Asia FX Eyes، ین ژاپن با مداخله توسط Investing.com پشتیبانی می شود

© رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه بیشتر سقوط کردند و به دنبال افت هفتگی شدید بودند زیرا سیگنال‌های جنگ طلبانه از سوی فدرال رزرو ایالات متحده باعث تقویت دلار شد، در حالی که مداخله دولت در بازارهای ارز از ین ژاپن حمایت کرد. ارزش دلار با 0.2 درصد افزایش

کد خبر : 258550
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۶
ضرر هفتگی Asia FX Eyes، ین ژاپن با مداخله توسط Investing.com پشتیبانی می شود



© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه بیشتر سقوط کردند و به دنبال افت هفتگی شدید بودند زیرا سیگنال‌های جنگ طلبانه از سوی فدرال رزرو ایالات متحده باعث تقویت دلار شد، در حالی که مداخله دولت در بازارهای ارز از ین ژاپن حمایت کرد.

ارزش دلار با 0.2 درصد افزایش به 142.09 رسید و از پایین ترین سطح 24 ساله خود پس از گزارش هایی مبنی بر خرید ین توسط مقامات ژاپنی در بازار آزاد برای تقویت ارز ضعیف شده، بهبود یافت.

این مداخله به ین کمک کرد تا از ضربات مضاعف یک فدرال‌رزرو جنگ‌طلب بهبود یابد، زیرا BoJ سیاست پولی فوق‌العاده سست خود را علی‌رغم فشار اقتصادی ناشی از افزایش تورم و کاهش رشد حفظ کرد. قرار بود این ارز پس از پنج هفته متوالی کاهش در این هفته 0.6 درصد افزایش یابد.

با این حال، با توجه به اینکه BoJ اکنون تنها بانک مرکزی در جهان است که ین را حفظ کرده است، چشم انداز ین ضعیف است و آن را در تضاد با افزایش نرخ های وام در سراسر جهان قرار می دهد. این امر در سال جاری به شدت ین را تحت فشار قرار داده و همچنین باعث ضعف قابل توجهی در اقتصاد ژاپن شده است.

ارزهای بزرگتر آسیایی همچنان نسبت به اوایل این هفته که در آن بانک مرکزی لحن جنگ طلبانه تر از حد انتظار داشت، در حال چرخش بودند.

و در روز جمعه تا حد زیادی بدون تغییر بود، اما نزدیک به بالاترین سطح 20 سال گذشته باقی ماند. قرار بود این هفته هر کدام 1.5 درصد افزایش یابد.

بازدهی خزانه داری آمریکا نیز افزایش یافت و بر بازارهای آسیایی فشار بیشتری وارد کرد.

0.2% کاهش یافت و به پایین ترین حد دو سال اخیر 7.0957 در برابر دلار رسید، در حالی که حول پایین ترین سطح 81 در نوسان بود. هر دو ارز در این هفته حدود 1.8% از دست دادند.

یوان همچنین یکی از بدترین ارزهای آسیایی در سال جاری است، زیرا بانک خلق چین شروع به کاهش نرخ بهره برای حمایت از رشد اقتصادی کرد و برخلاف روند افزایش نرخ های جهانی بود.

از سوی دیگر، 0.2 درصد افزایش یافت و کمی از پایین ترین سطح خود پس از افزایش نرخ بهره همانطور که انتظار می رفت بهبود یافت. این کشور، مانند بسیاری از کشورهای دیگر در آسیا، در بحبوحه افزایش قیمت کالاها با تورم بالا مواجه است.

زیان در این کشور نیز پس از افزایش نرخ‌ها بیش از حد انتظار در روز پنجشنبه محدود شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.