شکل گیری پرچم خرس EUR/USD شکل می گیرد

نقاط صحبت نرخ EUR/USD به نظر می‌رسد EUR/USD در محدوده باریکی گیر کرده است زیرا پیش‌پرداخت پس از آن را پس می‌دهد تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهرهو نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده با شکل گیری یک پرچم خرس به تثبیت ادامه دهد. پیش بینی یورو: شکل گیری پرچم خرس EUR/USD شکل می

کد خبر : 205216
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۳۲
شکل گیری پرچم خرس EUR/USD شکل می گیرد


نقاط صحبت نرخ EUR/USD

به نظر می‌رسد EUR/USD در محدوده باریکی گیر کرده است زیرا پیش‌پرداخت پس از آن را پس می‌دهد تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهرهو نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده با شکل گیری یک پرچم خرس به تثبیت ادامه دهد.

پیش بینی یورو: شکل گیری پرچم خرس EUR/USD شکل می گیرد

یورو/دلار آمریکا از ابتدای هفته تغییر چندانی نکرده است، حتی با وجود اینکه گرین‌بک از بدتر شدن ریسک‌پذیری سود می‌برد، اما چاپ داده‌های تازه‌ای که از ایالات متحده منتشر می‌شود ممکن است با توجه به پیش‌بینی شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای دلار، باد مخالف ایجاد کند. کاهش نرخ تورم را نشان می دهد.

انتظار می‌رود پس از افزایش 8.5 درصدی در سال در ماه قبل، شاخص قیمت مصرف کننده در ماه آوریل 8.1 درصد چاپ شود و شواهدی مبنی بر کاهش فشار قیمت ممکن است EUR/USD را در محدوده مشخصی نگه دارد، زیرا داده‌ها نشان می‌دهد که تلاش فدرال رزرو برای مهار تورم در حال انجام است. تاثیر مورد نظر

با این وجود، این به روز رسانی ممکن است کمک چندانی به بازدارندگی کمیته بازار باز فدرال (FOMC) از عادی سازی سیاست های پولی به عنوان رئیس فدرال رزرو نیویورک کند. جان ویلیامزیکی از اعضای دائمی رای دهنده در FOMC، اصرار دارد که بانک مرکزیبه سرعت در بازگرداندن نرخ وجوه فدرال به سطوح عادی تر در سال جاری اقدام کنید“، با این مقام مسئول ادامه داد که این کمیته در حال “مسیر افزایش نرخ وجوه هدف فدرال و کاهش ترازنامهt” در حین صحبت کردن در سمپوزیوم اقتصادی بین المللی NABE/Bundesbank.

نظرات نشان می دهد که فدرال رزرو در یک دوره از پیش تعیین شده به عنوان “این حس گسترده در کمیته وجود دارد که افزایش 50 واحد پایه اضافی باید در دو جلسه بعدی روی میز باشد.و مسیرهای متفاوت بین FOMC و بانک مرکزی اروپا (ECB) ممکن است بهبود اخیر در EUR/USD را به عنوان رئیس جمهور محدود کند. کریستین لاگارد و شرکت یک استراتژی خروج تهیه می کنند.

به نوبه خود، یورو/دلار آمریکا ممکن است پیش از تصمیم بعدی نرخ FOMC در 15 ژوئن، با شکل گیری پرچم خرس، با شرایط محدود محدوده مواجه شود، اما بهبود بیشتر در نرخ ارز ممکن است به کاهش شیب در احساسات خرده فروشی ادامه دهد، مانند رفتاری که مشاهده می شود. در طول سال قبل

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ EUR/USD

در گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 72.27 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی یورو/دلار آمریکا، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 2.61 به 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 0.97 درصد و نسبت به هفته گذشته 6.43 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات 0.19 درصد نسبت به دیروز و 3.06 درصد بیشتر از هفته گذشته است. کاهش سود خالص به کاهش رفتار ازدحام کمک کرده است زیرا 76.01 درصد معامله‌گران در هفته گذشته EUR/USD خالص بودند، در حالی که افزایش در پوزیشن خالص-شورت زمانی رخ می‌دهد که نرخ ارز پس از نشست FOMC پیش‌رفت را پس می‌دهد. از اوایل این ماه

با توجه به آنچه گفته شد، ممکن است به روز رسانی به CPI ایالات متحده، EUR/USD را در یک محدوده تعریف شده نگه دارد زیرا انتظار می رود تورم برای اولین بار از ماه اوت کاهش یابد، اما تثبیت ممکن است جای خود را به کاهش بیشتر نرخ ارز به عنوان یک پرچم خرس بدهد. شکل گیری شکل می گیرد.

نمودار روزانه نرخ یورو/دلار آمریکا

تصویر نمودار نرخ روزانه EUR/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • شیب منفی در SMA 50 روزه (1.0856) و SMA 200 روزه (1.1335) همچنان چشم انداز نزولی را برای EUR/USD ایجاد می کند، با شکستن پایین ترین سطح سال 2020 (1.0636) که باعث فشار بر قیمت می شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) در حالی که نرخ ارز در ماه آوریل به پایین ترین حد سالانه (1.0471) رسید.
  • با این وجود، سیگنال خرید کتاب درسی در RSI به‌صورتی که EUR/USD قبل از پایین‌ترین سطح سال 2017 (1.0340) معکوس شد، تحقق یافت، اما در بحبوحه فقدان حرکت برای بسته شدن به بالای منطقه 1.0640 (78.6 درصد گسترش) شکل‌گیری پرچم خرس شکل گرفت.
  • EUR/USD ممکن است در ادامه معامله شود، زیرا بالاتر از پایین ترین سطح آوریل (1.0471) قرار دارد، اما شکست/بستن به زیر دستگیره 1.0500 (100٪ گسترش) ممکن است نرخ ارز را به سمت همپوشانی فیبوناچی در اطراف سوق دهد. 1.0330 (161.8٪ گسترش) به 1.0370 (38.2٪ گسترش)، که با پایین ترین سطح 2017 (1.0340).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.