شکاف ها و اولویت های تحقیقاتی در حال ظهور COVID-19

[ad_1] از مارس 2020، دولت کانادا برای حمایت از پاسخ به همه‌گیری کووید-19 از طریق مؤسسه تحقیقات بهداشت کانادا (CIHR) در تحقیقاتی سرمایه‌گذاری کرده است. این تحقیق همه چیز را از تشخیص و درمان‌های بالقوه گرفته تا پاسخ‌های بهداشت عمومی و استراتژی‌های ارتباطی را در بر گرفته است. CIHR اولویت های تحقیقاتی را با مشورت

کد خبر : 174215
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
شکاف ها و اولویت های تحقیقاتی در حال ظهور COVID-19

[ad_1]

از مارس 2020، دولت کانادا برای حمایت از پاسخ به همه‌گیری کووید-19 از طریق مؤسسه تحقیقات بهداشت کانادا (CIHR) در تحقیقاتی سرمایه‌گذاری کرده است. این تحقیق همه چیز را از تشخیص و درمان‌های بالقوه گرفته تا پاسخ‌های بهداشت عمومی و استراتژی‌های ارتباطی را در بر گرفته است.

CIHR اولویت های تحقیقاتی را با مشورت آژانس بهداشت عمومی کانادا و سایر سازمان های کانادایی و همچنین سازمان های بین المللی مانند همکاری تحقیقاتی جهانی برای آمادگی بیماری های عفونی (GloPID-R) شناسایی کرده است که نقش کلیدی در هماهنگی تلاش ها ایفا کرده است. جامعه علمی جهانی در طول همه گیری تمرکز تحقیقات برای همگام شدن با ماهیت در حال تغییر بیماری همه گیر و تقاضا برای دانش جدید تکامل یافته است.

در ژوئیه 2021، CIHR فرصتی برای تأمین مالی تحقیقاتی را به عنوان بخشی از مجموعه‌ای تحت عنوان «شکاف‌ها و اولویت‌های تحقیقاتی در حال ظهور COVID-19» راه‌اندازی کرد. این فرصت بودجه برای حمایت از تحقیقات در مورد تأثیر COVID-19 بر جمعیت های حاشیه نشین و آسیب پذیر در کانادا، از جمله جوامع نژادی و بومی، کودکان و جوانان، زنان باردار، و افرادی که با اچ آی وی و اختلالات سلامت روان زندگی می کنند، طراحی شده است.

CIHR 69 پروژه را تحت این فرصت مالی تأیید کرد که مجموعاً 26.3 میلیون دلار سرمایه گذاری را نشان می دهد که توسط محققان در سراسر کشور هدایت می شود.

نمونه هایی از پروژه های تامین شده به شرح زیر است:

  • هدف دکتر جوزفین اتووا در دانشگاه اتاوا تقویت ظرفیت ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای کاهش تأثیر COVID-19 بر جوامع سیاه پوست خواهد بود.
  • دکتر آپتون آلن در بیمارستان کودکان بیمار در تورنتو، حفاظت ایمنی واکسن های کووید-19 را در کودکان و جوانان سیاه پوست کانادایی مبتلا به بیماری سلول داسی شکل مطالعه خواهد کرد.
  • دکتر هلن ماریا واسیلیادیس در دانشگاه شربروک روش هایی را برای کمک به افرادی که در طول همه گیری با اختلال اضطراب اجتماعی زندگی می کنند، مطالعه خواهد کرد.
  • دکتر Skye Barbic در دانشگاه بریتیش کلمبیا بررسی خواهد کرد که چگونه جوانان از پلت فرم رسانه های اجتماعی TikTok برای یادگیری در مورد سلامت روان و دسترسی به خدمات سلامت روان در طول همه گیری همه گیر استفاده می کنند.
  • دکتر ماریا اوسپینا در دانشگاه آلبرتا تأثیر همه‌گیری کووید-19 را بررسی می‌کند و دیدگاه‌هایی را درباره واکنش‌های همه‌گیر آینده در میان متیس در آلبرتا شناسایی می‌کند.
  • دکتر امانوئل بوژولد در دانشگاه لاوال تأثیر همه‌گیری و واکسن‌های کووید-19 را بر سلامت زنان باردار و رشد نوزادانشان مطالعه خواهد کرد.
  • دکتر مایکل گرانت از دانشگاه مموریال نیوفاندلند حفاظت از واکسن کووید-19 را در افراد مبتلا به HIV مطالعه خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.