شرکت های آسیایی FX، دلار به دلیل ناآرامی SVB چشم انداز افزایش نرخ را کاهش می دهد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز دوشنبه افزایش یافتند، در حالی که دلار به پایین‌ترین حد سه هفته اخیر سقوط کرد زیرا یک بحران بانکی بالقوه در ایالات متحده شاهد بود که بازارها به شدت انتظارات خود را برای افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال جاری

کد خبر : 333129
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۰۸
شرکت های آسیایی FX، دلار به دلیل ناآرامی SVB چشم انداز افزایش نرخ را کاهش می دهد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز دوشنبه افزایش یافتند، در حالی که دلار به پایین‌ترین حد سه هفته اخیر سقوط کرد زیرا یک بحران بانکی بالقوه در ایالات متحده شاهد بود که بازارها به شدت انتظارات خود را برای افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال جاری تغییر دادند.

اکثر ارزهای منطقه ای نیز با فاصله گرفتن از سطح کلیدی 7، 0.3 درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته به شدت معکوس کردند. احساسات نسبت به چین با حفظ مقامات مالی کلیدی توسط دولت و همچنین وعده اقدامات حمایتی بیشتر از سوی مقامات ارشد برای اقتصاد تقویت شد.

0.8 درصد جهش کرد.

سایر ارزهای آسیایی نیز با رشد پیشرو در سراسر منطقه با جهش 1.4 درصدی پیشرفت کردند. جهش 0.6 درصدی داشت، در حالی که در سراسر آسیای جنوب شرقی با 0.8 درصد افزایش رشد کرد.

این شاخص نسبت به داده های کلیدی (CPI) که بعداً در روز منتشر می شود، از همتایان خود عقب مانده است. انتظار می رود فشارهای قیمتی در ماه فوریه نسبت به ماه قبل افزایش یافته باشد.

از سوی دیگر، دلار در برابر سبدی از ارزها به شدت کاهش یافت و به ترتیب 0.7 و 0.6 درصد کاهش یافت. هر دو ابزار نیز نزدیک به پایین ترین سطح سه هفته ای بودند.

همچنین پس از اینکه فدرال رزرو برخی از اقدامات استقراضی بانک ها را در آخر هفته کاهش داد، پس از شکست بانک سیلیکون ولی (NASDAQ:) کاهش یافت. بانک مرکزی اعلام کرد که در روز دوشنبه جلسه اضطراری خواهد داشت.

نشان داد که سرمایه گذاران اکنون با شانس بیشتری برای افزایش 25 واحد پایه (bps) توسط فدرال رزرو در هفته آینده قیمت گذاری می کنند که نسبت به انتظارات قبلی برای افزایش 50 واحدی در ثانیه کاهش یافته است.

شکست SVB حاکی از عمیق شدن شکاف های اقتصادی ناشی از افزایش شدید در سال است، پس از اینکه فدرال رزرو تهاجمی ترین ولگردی را برای انقباض خود در 50 سال اخیر آغاز کرد.

اما بازارها اکنون شرط بندی می کنند که فدرال رزرو لفاظی جنگ طلبانه خود را برای جلوگیری از فشار بیشتر بر سیستم بانکی کاهش دهد. تحلیلگران گلدمن ساکس گفتند که دیگر انتظار ندارند فدرال رزرو در نشست 22 مارس نرخ بهره را افزایش دهد و چشم انداز افزایش نرخ بهره در آینده نامشخص است.

تحلیلگران ING گفتند که آشفتگی در بخش بانکی ایالات متحده به میزان زیادی شانس افزایش 50 واحدی در ثانیه را در هفته آینده کاهش داد، اما افزایش 25 واحدی در ثانیه ممکن است همچنان مورد توجه باشد.

چشم انداز افزایش نرخ بهره در ایالات متحده نیز تحت تأثیر داده های هفته گذشته قرار گرفت که نشان می داد تا حدودی کاهش یافته است. تمرکز این هفته روی یک ماه فوریه است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.