سیگنال‌های شکست صعودی روند صعودی قیمت را برای EUR/USD پیش‌بینی می‌کند

[ad_1] چشم انداز یورو/دلار آمریکا: یورو/دلار آمریکا پس از تصمیم فدرال رزرو و ECB در هفته گذشته، به بهترین سطح خود از 11 مه افزایش یافت فدرال رزرو هزینه های استقراض را ثابت نگه داشت، اما از نرخ پایانی بالاتر خبر داد. با این حال، معامله گران نسبت به برنامه های بانک مرکزی ایالات متحده

کد خبر : 362069
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
سیگنال‌های شکست صعودی روند صعودی قیمت را برای EUR/USD پیش‌بینی می‌کند

[ad_1]

چشم انداز یورو/دلار آمریکا:

  • یورو/دلار آمریکا پس از تصمیم فدرال رزرو و ECB در هفته گذشته، به بهترین سطح خود از 11 مه افزایش یافت
  • فدرال رزرو هزینه های استقراض را ثابت نگه داشت، اما از نرخ پایانی بالاتر خبر داد. با این حال، معامله گران نسبت به برنامه های بانک مرکزی ایالات متحده برای از سرگیری دوباره کوهنوردی تردید داشتند
  • در همین حال، بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را افزایش داد و آن را به سمت بالا بازبینی کرد تورم پیش بینی ها، بازارها را به سمت انقباض بیشتر قیمت ها برای ماه های آینده سوق می دهد

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: چشم انداز ین ژاپن – USD/JPY پس از تصمیم Dovish BoJ افزایش می یابد

EUR/USD در ماه مه کاهش یافت و در پایان ماه به زیر سطح 1.0700 سقوط کرد و به ضعیف ترین نقطه خود از اواسط مارس رسید. با این حال، به نظر می رسد که روند فروش روند خود را طی کرده است و نرخ ارز اخیراً یک چرخش قابل توجه را تجربه کرده است. تنها در هفته گذشته، این جفت ارز 1.8 درصد افزایش یافت و به 1.0940 رسید و به بهترین سطح خود از 11 می رسید، که بخشی از آن ناشی از ضعف گسترده دلار آمریکا پس از اعلام FOMC بود.

در نشست ژوئن خود، فدرال رزرو هزینه های استقراض را ثابت نگه داشت، اما 50 نقطه مبنا از انقباض بیشتر در پایان سال و نرخ های بالاتر برای طولانی تر را نشان داد. نقشه راه سیاست تهاجمی برای سرپا نگه داشتن ارز آمریکا کافی نبود، زیرا معامله گران نسبت به برنامه های بانک مرکزی برای از سرگیری مجدد کوهنوردی تردید داشتند، شاید به دلیل ترس از رکود اقتصادی احتمالی.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله EUR/USD

بعید است که انتظارات بازار به سمت انتظارات فدرال رزرو همگرا شود، مگر اینکه داده های دریافتی تأیید کند که اقتصاد ایالات متحده در وضعیت خوبی قرار دارد. با این حال، هیچ گزارش اقتصادی مهمی وجود ندارد که بتواند بینش ارزشمندی را در مورد چشم انداز در روزهای آینده ارائه دهد، بنابراین معامله گران ممکن است در حال حاضر به اعتقادات خود وفادار بمانند. این امر می تواند از افزایش مجدد بازدهی خزانه داری ایالات متحده جلوگیری کند و دلار آمریکا را در کوتاه مدت به سمت نزول سوق دهد.

در سوی دیگر معادله، احساسات پیرامون یورو دوباره مثبت‌تر شده است، به‌ویژه پس از اینکه بانک مرکزی اروپا اشاره کرد که «بسیار محتمل» است که افزایش دیگری در ماه آینده داشته باشد و پیش‌بینی‌های اصلی CPI خود را برای سال 2023 نشان دهد. 2024 و 2025. تورم زیربنایی بالاتر می تواند به یک سیاست پولی محدودتر در افق پیش بینی تبدیل شود، حتی اگر بانک مرکزی هنوز آماده تایید این دیدگاه نباشد.

در مجموع، به نظر می رسد که ستارگان برای تقویت بیشتر یورو در کوتاه مدت هماهنگ هستند. در این زمینه، تعجب آور نیست که ببینیم EUR/USD همچنان در حال افزایش است و به زودی بالاترین سطح خود در سال 2023 را به چالش می کشد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -5٪ -6٪ -5٪
هفتگی -40٪ 27% -11٪

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

چشم انداز EUR/USD پس از اقدام اخیر قیمت، سازنده تر شده است. با این حال، نمودار زیر دو رویداد صعودی کلیدی را نشان می‌دهد: 1) این جفت ارز خط روندی را که از سپتامبر سال گذشته آن را بالاتر برده بود، بازپس گرفته است، و 2) نرخ ارز میانگین متحرک ساده 50 روزه خود را پس گرفته است.

با حرکت صعودی در سمت خود، EUR/USD ممکن است به زودی اوج ماه می خود را نزدیک به 1.1090 مجدداً آزمایش کند، اما ممکن است در صورت فشار بالاتر از این مقاومت فنی، سودهای بیشتری در انتظار باشد و هدف صعودی بعدی در اطراف سطح روانی 1.1200 قرار گیرد.

برعکس، اگر EUR/USD نتواند شکست هفته گذشته را حفظ کند و به زیر سطح حمایت 1.0915 تا 1.0875 سقوط کند، فروشندگان ممکن است دوباره دست بالا را به دست آورند و راه را برای عقب نشینی به سمت 1.0790/1.0755 هموار کنند. در حالی که قیمت ها ممکن است پایه ای در اطراف این سطوح ایجاد کنند، یک شکست می تواند باعث افت به سمت پایین ترین سطح ماه می شود.

نمودار فنی EUR/USD

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار شرح به طور خودکار با اطمینان کم تولید می شود

نمودار فنی EUR/USD با استفاده از TradingView تهیه شده است



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.