سودهای هفتگی برگزاری EUR/USD، چشم گاو 1.1000+

[ad_1] EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل یورو در آستانه تعطیلات آخر هفته طولانی در آب است. EUR/USD به دنبال شکستن به بالای 1.1000 است. توصیه شده توسط Nick Cawley برترین درس های تجارت ضعف دلار آمریکا، و قدرت مداوم یورو، یورو/دلار آمریکا را هر چه بیشتر افزایش می‌دهد، زیرا بازارها همچنان به قیمت

کد خبر : 343471
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۷
سودهای هفتگی برگزاری EUR/USD، چشم گاو 1.1000+

[ad_1]

EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • یورو در آستانه تعطیلات آخر هفته طولانی در آب است.
  • EUR/USD به دنبال شکستن به بالای 1.1000 است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

برترین درس های تجارت

ضعف دلار آمریکا، و قدرت مداوم یورو، یورو/دلار آمریکا را هر چه بیشتر افزایش می‌دهد، زیرا بازارها همچنان به قیمت بسته شدن اختلاف نرخ بهره بین دو ارز اصلی ادامه می‌دهند. در حالی که ممکن است ایالات متحده افزایش نرخ بهره را به پایان رسانده باشد، بانک مرکزی اروپا همچنان در مسیر افزایش مجدد قرار دارد زیرا تورم به شدت در منطقه یورو بالاست. با نگاهی بیشتر به آینده، انتظارات بازار این است که فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ بهره در سپتامبر سال جاری کند در حالی که بانک مرکزی اروپا احتمالاً متوقف خواهد شد و اختلاف نرخ را بیشتر ببندد.

احتمالات نرخ بهره ایالات متحده

image1.png

بعداً امروز ما قرائت نهایی PMI غیر تولیدی ایالات متحده را داریم و بازار پیش‌بینی می‌کند در ماه مارس از 55.1 ماه قبل به 54.5 سقوط کند. بخش خدمات حدود 78 درصد از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده را تشکیل می دهد. در روز جمعه تعطیلات بانکی، آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) در بازاری آرام منتشر می شود. این گزارش پتانسیل جابه‌جایی دلار آمریکا را دارد و پس از آن که گزارش JOLTs این هفته نشان داد که فرصت‌های شغلی در ماه فوریه به 9.931 میلیون نفر در ماه فوریه در مقایسه با 10.563 میلیون بازنگری شده در ژانویه کاهش یافته است، بیش از حد معمول علاقه‌مند خواهد شد.

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده های اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

EUR/USD امروز در محدوده‌ای محدود معامله می‌شود و آخر هفته طولانی آینده احتمالاً بر گردش مالی تاثیر خواهد گذاشت. این جفت در یک کانال صعودی و نزدیک به 1.10330، بالاترین چند ماهه که در 2 فوریه ثبت شده بود، بازگشته است. در بالای اینجا مقاومت کمی وجود دارد تا قبل از اینکه اوج 31 مارس 2022 روی 1.11855 متمرکز شود.

نمودار قیمت روزانه EURUSD – 5 آوریل 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 20% -14٪ -2٪
هفتگی -6٪ -2٪ -4٪

معامله گران خرده فروشی EUR/USD کوتاه هستند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 34.12 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.93 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 1.24 درصد بیشتر از دیروز و 17.16 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در معاملات کوتاه مدت 1.93 به 1 است. معامله گران نت شورت 1.28 درصد بیشتر از دیروز و 7.90 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی متضاد صعودی EUR/USD قوی تر.

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.