سقوط FX آسیا با ناامید شدن تورم چین، دلار در CPI مختلط توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز پنجشنبه عقب نشینی کردند زیرا داده های ضعیف تر از حد انتظار چین نگرانی های بیشتری را در مورد کند شدن رشد در بزرگترین اقتصاد منطقه ایجاد کرد، در حالی که دلار به دنبال یک قرائت متفاوت تورم مصرف کننده ثابت بود. پس از آن که

کد خبر : 358327
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۴۰
سقوط FX آسیا با ناامید شدن تورم چین، دلار در CPI مختلط توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز پنجشنبه عقب نشینی کردند زیرا داده های ضعیف تر از حد انتظار چین نگرانی های بیشتری را در مورد کند شدن رشد در بزرگترین اقتصاد منطقه ایجاد کرد، در حالی که دلار به دنبال یک قرائت متفاوت تورم مصرف کننده ثابت بود.

پس از آن که داده ها نشان داد چین در ماه آوریل به سختی رشد کرده است، به پایین ترین سطح دو ماهه خود رسید، در حالی که به ضعیف ترین سطح خود از زمان اوج همه گیری کووید-19 در سال 2020 سقوط کرد.

قرائت روز پنجشنبه، همراه با ناامید کننده در اوایل این هفته، نشان داد که فعالیت های اقتصادی در چین علیرغم اقدامات محرک و بازگشایی پس از کووید در حال تلاش برای افزایش است.

این روند برای سایر ارزهای آسیایی که قرار گرفتن در معرض تجاری بالایی با چین دارند، بسیار ضعیف است، زیرا بهبود اقتصادی در این کشور کاهش می یابد. پس از خواندن 0.4٪ کاهش یافت، در حالی که 0.2٪ از دست داد.

روز پنجشنبه پس از افزایش شدید در معاملات یک شبه پس از قرائت متناقض داده ها، ثابت بود.

این امر باعث شد که دلار در معاملات یک شبه مقداری از زمین خود را از دست بدهد، اگرچه دلار در روز پنجشنبه در بحبوحه عدم اطمینان در مورد مسیر سیاست پولی ایالات متحده تا حد زیادی ثابت بود.

و کمتر از 0.1 درصد در هر دو جهت حرکت کرد.

داده های شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده نشان داد که تورم در ماه آوریل اندکی کاهش یافته است، اما همچنان بسیار بالاتر از محدوده هدف فدرال رزرو باقی مانده است. اما تورم همچنان ادامه داشت و نشان می‌داد که احتمالاً نرخ‌های بهره ایالات متحده برای مدت طولانی‌تری بالاتر باقی می‌ماند.

در حالی که بازارها به طور گسترده شرط بندی می کنند که فدرال رزرو با چرخه افزایش نرخ خود در سال جاری به پایان رسیده است، نشان داد که بازارها انتظارات خود را برای کاهش نرخ در سال جاری، به دنبال داده های CPI کاهش دادند.

نرخ‌های بهره بالاتر آمریکا نوید بدی را برای ارزهای آسیایی نشان می‌دهد، زیرا شکاف بین بازدهی پرخطر و بازده کم ریسک کاهش می‌یابد. این روند تا سال 2022 ارزهای آسیایی را تحت تأثیر قرار داد و احتمالاً بهبود در سال جاری را محدود خواهد کرد.

اما تعداد کمی از واحدهای آسیایی همچنان در روز پنجشنبه شاهد حمایت بودند. در بحبوحه انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ بهره توسط بانک مرکزی، اندکی افزایش یافت. قدرت نسبی در بازار کار، فضای کافی برای ادامه افزایش نرخ ها را فراهم می کند، زیرا این بازار با تورم سرسام آور مبارزه می کند.

همچنین در سه ماهه اول سال 2023 بیش از حد انتظار مورد حمایت قرار گرفت که نشان می دهد تورم بالا و نرخ بهره تأثیر محدودی بر رشد اقتصادی داشته است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.