سقوط دلار؛ معامله گران Fedspeak را قبل از انتشار CPI توسط Investing.com ارزیابی می کنند

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه روز پنجشنبه اروپا کاهش یافت، و معامله گران مجموعه ای از نظرات سیاست گذاران فدرال رزرو را پیش از انتشار داده های مهم تورم در هفته آینده هضم کردند. در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار

کد خبر : 317990
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۱۰
سقوط دلار؛  معامله گران Fedspeak را قبل از انتشار CPI توسط Investing.com ارزیابی می کنند

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه روز پنجشنبه اروپا کاهش یافت، و معامله گران مجموعه ای از نظرات سیاست گذاران فدرال رزرو را پیش از انتشار داده های مهم تورم در هفته آینده هضم کردند.

در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد کاهش در 103.140 معامله شد و از بالاترین سطح یک ماهه 103.96 که در روز سه‌شنبه به آن رسیده بود، عقب نشینی کرد.

پس از اینکه رئیس فدرال رزرو مجدداً تأیید کرد که روند کاهش تورم در جریان است، شاخص اندکی اوایل هفته کاهش یافت و پس از قدرت شگفت‌آور ایالات متحده، از کاهش شدید انتظارات کاهش نرخ بهره خودداری کرد.

با این حال، تعدادی از همکاران او در روز چهارشنبه مشتاق بودند به افزایش بیشتر نرخ بهره برای کنترل کامل تورم نیاز داشته باشند.

رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که برای مبارزه با تورم “ما باید راه بیشتری برویم”، در حالی که رئیس فدرال رزرو نیویورک گفت که بانک مرکزی ایالات متحده احتمالا هنوز باید نرخ بهره اصلی خود را بالای 5 درصد افزایش دهد.

محدوده هدف برای وجوه فدرال را 25 واحد پایه در هفته گذشته به 4.50-4.75 درصد افزایش داد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «ما فکر می‌کنیم که بازارها ممکن است در حال حاضر با قیمت‌گذاری فعلی برای نرخ اوج 5.15 درصدی احساس راحتی نسبتاً خوبی داشته باشند، حتی اگر ریسک‌ها به سمت افزایش 10 واحدی دیگر به منحنی اضافه شود.» این به این معنی است که اصلاح صعودی دلار ممکن است کمی بیشتر باشد، اما ما شک داریم که از این نقطه به بعد به یک روند صعودی پایدار دلار تبدیل شود.

این موضوع انتشار هفته آینده ایالات متحده برای ژانویه را به شدت در کانون توجه قرار می دهد، زیرا معامله گران به دنبال سرنخ های اضافی در مورد چشم انداز سیاست هستند.

در جاهای دیگر، 0.3% بالاتر در 1.0741 معامله شد، که حمایت از احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره توسط پس از آن افزایش یافت.

شاخص CPI هماهنگ آلمان از 9.6 درصد در ژانویه به 9.2 درصد کاهش یافت که به دلیل کمک های بیشتر دولت برای کاهش درد ناشی از افزایش هزینه های انرژی، به پایین ترین سطح در پنج ماه گذشته کاهش یافت.

کلااس نات، سیاستگذار بانک مرکزی اروپا، روز چهارشنبه گفت، این گفته همچنان بالاست، که می تواند بانک مرکزی منطقه یورو را به ادامه افزایش نرخ بهره تا ماه مه ترغیب کند.

0.3٪ افزایش یافت و به 1.2104 رسید، 0.3٪ کاهش یافت و به 131.01 رسید، در حالی که حساس به ریسک 0.7٪ افزایش یافت و به 0.6974 رسید.

در آستانه آخرین نشست سیاست گذاری سوئد، 0.3 درصد کاهش یافت و به 10.5560 رسید.

به طور گسترده انتظار می رود که افزایش 50 امتیازی به 3.0 درصد افزایش یابد، اما فرماندار و معاون هر دو در این نقش ها جدید هستند، بنابراین درجه ای از عدم اطمینان در مورد مسیری که آنها انتخاب می کنند باقی می ماند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.