زمینه: اصلاحات قانون جزا برای حمایت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و افرادی که به دنبال دسترسی به خدمات بهداشتی هستند

[ad_1] در 26 نوامبر 2021، دولت کانادا اصلاحاتی را در این قانون ارائه کرد کد جنایی برای افزایش حفاظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و اطمینان از دسترسی ایمن و بدون مانع به مراقبت های بهداشتی. کارکنان مراقبت های بهداشتی مدت هاست که با شرایط کاری دشوار از جمله خشونت و تهدید به خشونت در

کد خبر : 134639
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
زمینه: اصلاحات قانون جزا برای حمایت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و افرادی که به دنبال دسترسی به خدمات بهداشتی هستند

[ad_1]

در 26 نوامبر 2021، دولت کانادا اصلاحاتی را در این قانون ارائه کرد کد جنایی برای افزایش حفاظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و اطمینان از دسترسی ایمن و بدون مانع به مراقبت های بهداشتی.

کارکنان مراقبت های بهداشتی مدت هاست که با شرایط کاری دشوار از جمله خشونت و تهدید به خشونت در محل کار مواجه بوده اند. این وضعیت با همه‌گیری COVID-19 تشدید شده است. تظاهرات‌های عمومی پرمخاطب مانع دسترسی کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و عموم مردم به مراکز درمانی شده است.

در مجموع، این اصلاحیه ها بر شناخت دولت فدرال از اهمیت حفاظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و تضمین دسترسی ایمن به خدمات بهداشتی تاکید می کند. در عین حال، این تغییرات به آزادی کانادایی‌ها برای ابراز نگرانی‌ها و اعتراض به شیوه‌ای امن و مسالمت‌آمیز احترام می‌گذارد و آزادی کارگران را برای انجام اقدامات کاری، مطابق با منشور حقوق و آزادی ها.

اصلاحات پیشنهادی
جرایم ارعاب و ممانعت از دسترسی

این اصلاحات برای محافظت بیشتر از کارکنان مراقبت های بهداشتی، کسانی که به آنها کمک می کنند و افرادی که به دنبال خدمات بهداشتی هستند، یک جرم ارعاب خاص ایجاد می کند. منظور از جرم ارعاب جدید برای رسیدگی به شرایطی است که در آن یک کارمند مراقبت‌های بهداشتی یا فردی که به دنبال خدمات بهداشتی است، در معرض هرگونه رفتار ارعاب‌کننده قرار می‌گیرد. این می‌تواند شامل تهدید یا سایر اشکال خشونت باشد که با هدف ایجاد ترس از دخالت در وظایف یک کارمند مراقبت‌های بهداشتی یا ممانعت از دریافت خدمات مراقبت‌های بهداشتی توسط فرد صورت می‌گیرد.

یک جرم مانع دسترسی خاص مانع از دسترسی هر فرد به مراکز بهداشتی خواهد شد. این جرم در مواردی اعمال نمی‌شود که شخصی به طور مسالمت‌آمیز اعتراض کند یا اطلاعاتی را در اختیار دیگران قرار دهد، مانند خط اعتصاب خارج از یک مرکز بهداشتی، حتی اگر تأثیر جزئی بر توانایی دیگران برای دسترسی به این مرکز داشته باشد.

این جرایم هر دو بر اساس کیفرخواست با حداکثر مجازات 10 سال حبس محکوم می شوند. بسته به درجه جدیت و شرایط جرم ادعایی، ولیعهد این اختیار را دارد که برای پرونده‌های جدی‌تر با کیفرخواست یا محکومیت اجمالی برای موارد کمتر جدی اقدام کند.

عوامل تشدید کننده مجازات

علاوه بر این، عوامل تشدیدکننده در صدور حکم ایجاد می‌شود که دادگاه‌ها را ملزم می‌کند تا مجازات‌های جدی‌تری را برای مجرمانی که کارکنان مراقبت‌های بهداشتی درگیر وظایف خود را هدف قرار می‌دهند یا دیگران را از دریافت خدمات بهداشتی بازمی‌دارند، در نظر بگیرند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.