رگولاتور ایالات متحده CFTC قبل از سقوط Crypto Exchange FTX 10 بار با Sam Bankman-Fried ملاقات کرد – اخبار مبادلات بیت کوین

[ad_1] رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) فاش کرده است که او و تیمش قبل از اعلام ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال، 10 بار با سام بانکمن-فرید و سایر مدیران FTX ملاقات کرده اند. رگولاتور سقوط FTX را “یک اجرای کلاسیک مبتنی بر بحران نقدینگی” می بیند. جلسات CFTC با FTX و Sam Bankman-Fried رئیس کمیسیون

کد خبر : 289037
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
رگولاتور ایالات متحده CFTC قبل از سقوط Crypto Exchange FTX 10 بار با Sam Bankman-Fried ملاقات کرد – اخبار مبادلات بیت کوین

[ad_1]

رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) فاش کرده است که او و تیمش قبل از اعلام ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال، 10 بار با سام بانکمن-فرید و سایر مدیران FTX ملاقات کرده اند. رگولاتور سقوط FTX را “یک اجرای کلاسیک مبتنی بر بحران نقدینگی” می بیند.

جلسات CFTC با FTX و Sam Bankman-Fried

رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، روستین بهنام، جزئیات جلسات آژانس خود را با مدیران صرافی سقوط کرده FTX در مقابل کمیته کشاورزی، تغذیه و جنگلداری سنا در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت.

بهنام به سناتورها گفت که او و تعدادی از مقامات عالی رتبه CFTC با سام بانکمن-فرید (SBF) مدیر عامل سابق FTX (SBF) 10 بار در 14 ماه گذشته ملاقات کرده اند. این جلسات حول درخواست FTX برای اصلاح مجوز اتاق تهاتر برای Ledgerx، یک نهاد تحت نظارت CFTC که FTX سال گذشته خریداری کرد، متمرکز شد. FTX و حدود 130 شرکت وابسته در 11 نوامبر اعلام ورشکستگی کردند و Bankman-Fried از سمت مدیرعاملی کنار رفت. لجرکس از پرونده ورشکستگی حذف شد.

رئیس CFTC گفت:

من و تیمم با آقای بانکمن-فرید و تیمش ملاقات کردیم. در طول 14 ماه گذشته، ما 10 بار به درخواست آنها در دفتر CFTC ملاقات کردیم – همه در رابطه با این برنامه تهاتر.

رئیس CFTC خاطرنشان کرد: نه جلسه در واشنگتن دی سی و یک جلسه در کنفرانسی در فلوریدا بود. او همچنین تصریح کرد که تماس‌های تلفنی، پیام‌های متنی و ایمیل‌هایی نیز بین مقامات CFTC و FTX مبادله شده است که مربوط به «تمایل شدید صرافی ارز دیجیتال برای تأیید این برنامه» است.

رئیس CFTC تاکید کرد: «رویکرد من به برنامه با توجه به مسائل و احساسات قوی این بود که نیاز داشتم با او و FTX شفاف و باز باشد… بنابراین تعدادی ایمیل و پیام‌ها به صورت رفت و برگشتی در مورد برنامه و وضعیت درخواست.»

در حالی که بهنام به یاد نمی آورد که چند بار بانکمن-فرید یا سایر مدیران FTX با کارکنان CFTC ملاقات کرده اند، او گفت که “آنها تا حد زیادی در ساختمان بودند” تا در مورد جزئیات درخواست اتاق پایاپای خود صحبت کنند.

رئیس CFTC افزود: “احساسات بسیار بسیار قوی در مورد این برنامه وجود داشت. و احساس می‌کردم که باید به‌عنوان رئیس آژانسی که مستقیماً با FTX و آقای بانکمن-فرید ملاقات می‌کرد، درگیر شوم.»

بهنام در مورد سقوط FTX گفت: به نظر می رسد یک بحران نقدینگی کلاسیک است. وی نتیجه گرفت:

به نظر می رسد یک اجرای کلاسیک مبتنی بر بحران نقدینگی باشد.

در زمانی که FTX اعلام ورشکستگی کرد، CFTC هنوز در حال بررسی درخواست خود بود و بهنام گفت هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

Bankman-Fried همچنین چندین بار با مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قبل از اعلام ورشکستگی FTX ملاقات کرد.

نظر شما در مورد جلسه CFTC با بانکمن-فرید 10 بار قبل از اعلام ورشکستگی صرافی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.