روزهای رکود دلار ممکن است در ماه دسامبر به پایان برسد، زیرا فدرال رزرو احتمالاً طرفداران را ساکت خواهد کرد. Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته یاسین ابراهیم Investing.com — از اواسط اکتبر شروع به کار کرده است، اما تلاطم آن را می توان با صحبت کردن در مورد سود توضیح داد و ممکن است به زودی در دسامبر به پایان برسد، زمانی که فدرال رزرو انتظار می رود زندگی را از بین ببرد. یک بار دیگر

کد خبر : 282666
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۳۹
روزهای رکود دلار ممکن است در ماه دسامبر به پایان برسد، زیرا فدرال رزرو احتمالاً طرفداران را ساکت خواهد کرد. Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته یاسین ابراهیم

Investing.com — از اواسط اکتبر شروع به کار کرده است، اما تلاطم آن را می توان با صحبت کردن در مورد سود توضیح داد و ممکن است به زودی در دسامبر به پایان برسد، زمانی که فدرال رزرو انتظار می رود زندگی را از بین ببرد. یک بار دیگر “محورها”.

آکسفورد اکونومیکس در یادداشتی گفت: «ما انتظار داریم دلار قوی حداقل تا زمانی که نرخ صندوق های فدرال رزرو در سه ماهه اول سال آینده به اوج خود برسد و بازار بتواند در یک توقف قطعی فدرال رزرو قیمت گذاری کند.» درازای بیش از حد دلار.

تاریخ دلار با سرنوشت دور نیست. طبق گزارش Investing.com، در کمتر از یک ماه، کمیته بازار آزاد فدرال رزرو قرار است یک افزایش گسترده مورد انتظار دیگر را که در حال حاضر 0.5٪ پیش بینی می شود، ارائه دهد.

این نشان‌دهنده سرعت پایین‌تر افزایش نرخ نسبت به افزایش‌های 0.75 درصدی بزرگ‌تر است که در هر چهار مورد اخیر ارائه شد. اما تمرکز، حداقل برای دلار آمریکا، دقیقاً روی این خواهد بود که آیا بانک مرکزی معتقد است که کارش برای مهار تورم به پایان بازی نزدیک شده است و راه را برای چرخش هموار می کند.

داده‌های اخیر که به کاهش سرعت اشاره دارد، «محرکان» را نشان داده است، اما پیام‌های تعدادی از اعضای فدرال رزرو در این هفته نشان می‌دهد که فدرال رزرو هنوز مشتاق اعلام پیروزی در برابر تورم نیست. انتشار صورتجلسه فدرال رزرو از جلسه اکتبر آن احتمالاً پیام را تقویت می کند.

اسکوشیا اکونومیکس در یادداشتی پیش از اعلامیه اخیر فدرال رزرو در هفته آینده گفت: محورها “یک بار دیگر توسط صحبت های اخیر فدرال رزرو رد شده اند، اما هفته آینده احتمالاً این پیام را تقویت خواهد کرد.”

در نشست دسامبر، فدرال رزرو به احتمال زیاد به اصرار ادامه خواهد داد که بعید به نظر می رسد زودتر از این زودتر مکث شود و به تثبیت دلار کمک کند.

آکسفورد اکونومیکس افزود: «اگر فدرال رزرو به عقب راندن روایت «تورم برگشته» – که ما انتظار داریم – ادامه دهد، دلار دستاوردهای خود را در اطراف سطوح فعلی تثبیت خواهد کرد و خیلی بیشتر تضعیف نخواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.