دیدار کانادا با شرکای بین‌المللی در نشست وزیران بهداشت G7 و هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداشت

18 مه 2022 اتاوا، انتاریو بهداشت کانادا/آژانس بهداشت عمومی کانادا کانادا همیشه حامی همکاری های بین المللی بوده است، و این در مورد رسیدگی به چالش های بهداشت جهانی صادق است. به همین دلیل است که کانادا در نشست وزرای بهداشت G7 در برلین و 75 شرکت می کند.هفتم مجمع جهانی بهداشت در ژنو امروز،

کد خبر : 208801
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۵۳
دیدار کانادا با شرکای بین‌المللی در نشست وزیران بهداشت G7 و هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداشت


18 مه 2022 اتاوا، انتاریو بهداشت کانادا/آژانس بهداشت عمومی کانادا

کانادا همیشه حامی همکاری های بین المللی بوده است، و این در مورد رسیدگی به چالش های بهداشت جهانی صادق است. به همین دلیل است که کانادا در نشست وزرای بهداشت G7 در برلین و 75 شرکت می کند.هفتم مجمع جهانی بهداشت در ژنو

امروز، جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، برای اجلاس وزرای بهداشت G7 وارد برلین می شود که در آن شرکای G7 به طور مشترک روی مسائل بهداشت جهانی کار خواهند کرد. آنها در مورد اولویت های کلیدی مانند پیشگیری از بیماری همه گیر، آمادگی و واکنش بحث خواهند کرد. پرداختن به مقاومت ضد میکروبی؛ مقابله با چالش های ناشی از رابطه بین تغییرات آب و هوا و سلامت؛ و تقویت تامین مالی پایدار جهانی بهداشت.

امسال، برای اولین بار، نشست وزرای بهداشت G7 یک جلسه کاری مشترک با نشست وزرای توسعه G7 و جلسه بعدی با نشست وزیران دارایی G7 خواهد داشت. آنها در مورد چگونگی تسریع دسترسی عادلانه و پایدار به واکسن‌ها، روش‌های درمانی و تشخیصی ایمن و تضمین‌شده با کیفیت، و همچنین تقویت پیشگیری، آمادگی و واکنش همه‌گیر در کشورهای در حال توسعه، از بهبودی پایدار و فراگیر از همه‌گیری کووید-۱۹ حمایت خواهند کرد.

وزیر دوکلوس همچنین در جلسات دوجانبه با همتایان خود شرکت خواهد کرد تا در مورد این موضوعات و همچنین تأثیرات بهداشتی و پاسخ به حمله روسیه به اوکراین گفتگو کنند. کشورهای G7 با مردم اوکراین، از جمله کارکنان بهداشتی که باید محافظت شوند، همبستگی می کنند.

وزیر دوکلوس سپس از 22 تا 24 می برای 75 به ژنو سفر خواهد کردهفتم مجمع جهانی بهداشت او بیانیه عمومی کانادا را ارائه خواهد کرد که بر تعهد مستمر ما به تعامل بین المللی و چندجانبه برای محافظت از سلامت و ایمنی کانادایی ها تاکید می کند. وزیر دوکلوس بر اهمیت همکاری با یکدیگر برای بهبودی از همه‌گیری کووید-19 و آماده‌سازی برای تهدیدات سلامتی آینده تأکید خواهد کرد. او همچنین در مورد اهمیت برابری سلامت و نیاز به ابتکارات پیشگیری و ارتقای سلامت به طور گسترده صحبت خواهد کرد.

کانادا متعهد به همکاری با شرکای بین المللی برای ارتقای سلامت و ایمنی مردم در کانادا و سراسر جهان است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.