دولت کانادا و انجمن سرطان کانادا در تحقیقات برای اطلاع رسانی سیاست ها و مداخلات برای کاهش مضرات مرتبط با الکل سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1] 21 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا الکل رایج ترین ماده ای است که در کانادا استفاده می شود. در حالی که مصرف آن قانونی و از نظر اجتماعی قابل قبول است، مصرف الکل می تواند به سلامت و ایمنی آسیب های قابل توجهی منجر شود. در واقع، داده های

کد خبر : 196563
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۲۴
دولت کانادا و انجمن سرطان کانادا در تحقیقات برای اطلاع رسانی سیاست ها و مداخلات برای کاهش مضرات مرتبط با الکل سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1]

21 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا

الکل رایج ترین ماده ای است که در کانادا استفاده می شود. در حالی که مصرف آن قانونی و از نظر اجتماعی قابل قبول است، مصرف الکل می تواند به سلامت و ایمنی آسیب های قابل توجهی منجر شود. در واقع، داده های اخیر نشان می دهد که در سال 2017، مصرف الکل تنها در کانادا منجر به مرگ بیش از 18000 نفر و بستری شدن 105000 نفر در بیمارستان شده است. نوشیدن الکل همچنین خطر ابتلا به انواع مختلفی از سرطان را افزایش می دهد.

امروز، محترم کارولین بنت، وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت، تقریباً 2 میلیون دلار برای تحقیقاتی که سیاست‌ها و مداخلات برای کاهش آسیب‌های ناشی از مصرف الکل در کانادا را تعیین می‌کند، اعلام کرد. دولت کانادا، از طریق مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا، و با مشارکت انجمن سرطان کانادا، 20 پروژه تحقیقاتی را تأمین می کند که سیاست ها، برنامه ها و اقداماتی را که الکل را تنظیم می کنند و دارای پتانسیل تأثیرگذاری بر سلامت هستند، ارزیابی می کند.

یکی از محققانی که بودجه دریافت می کند دکتر های وان نگوین است که با همکارانش در دانشگاه مموریال نیوفاندلند برای مطالعه اثرات رفتاری و سلامتی تغییرات سیاست الکل در طول COVID-19 در کانادا کار خواهد کرد. محققان همچنین مداخلاتی را برای پیشگیری، درمان و کاهش مضرات مصرف مشکل‌ساز الکل و همچنین اثرات مصرف الکل و سلامت و روانی اجتماعی مرتبط بر جمعیت‌های خاص و عوامل تعیین‌کننده سلامت را بررسی خواهند کرد.

این تحقیق داده‌ها و شواهدی را تولید می‌کند که پایگاه دانش ما را در مورد مضرات مرتبط با الکل و نحوه پیشگیری و درمان آنها افزایش می‌دهد و پروژه‌های تحقیقاتی در مقیاس بزرگ‌تر را در آینده اطلاع‌رسانی می‌کند. دولت کانادا متعهد به حمایت از رهبران علم، مانند این دریافت کنندگان، در کارشان برای حمایت از سلامت کانادایی ها و توسعه سیاست ها و شیوه های عمومی بهتر و مبتنی بر شواهد است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.