دولت کانادا و استان های دریایی با سرمایه گذاری جدید بیماران را در اولویت قرار می دهند

[ad_1] حمایت دولت های فدرال و استانی اطمینان حاصل می کند که تحقیقات بهداشتی بر اولویت های شناسایی شده توسط بیماران متمرکز است 17 مارس 2022 – فردریکتون، نیوبرانزویک – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا بیماران و خانواده های آنها در بهترین موقعیت برای دانستن اینکه چه چیزی در هنگام دریافت خدمات مراقبت های بهداشتی مهم

کد خبر : 180155
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
دولت کانادا و استان های دریایی با سرمایه گذاری جدید بیماران را در اولویت قرار می دهند

[ad_1]

حمایت دولت های فدرال و استانی اطمینان حاصل می کند که تحقیقات بهداشتی بر اولویت های شناسایی شده توسط بیماران متمرکز است

17 مارس 2022 – فردریکتون، نیوبرانزویک – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا

بیماران و خانواده های آنها در بهترین موقعیت برای دانستن اینکه چه چیزی در هنگام دریافت خدمات مراقبت های بهداشتی مهم است و چه چیزی مهم نیست. به همین دلیل است که تحقیق و مراقبت بیمار محور بسیار حیاتی است: بیماران از طریق تجربه زیسته خود دیدگاه‌های دست اول ارزشمندی را برای تحقیقات به ارمغان می‌آورند که به نوبه خود به راه‌های جدید و بهتری برای ارائه مراقبت منجر می‌شود که در نهایت سلامت همه مردم کانادا را بهبود می‌بخشد.

امروز، جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، از سرمایه گذاری 16.1 میلیون دلاری در بودجه و کمک های غیرنقدی دولت کانادا و دولت های استانی نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد برای حمایت از این کار خبر داد. یک مرکز دریایی برای تحقیقات بیمار محور. این واحد که به عنوان واحد پشتیبانی SPOR دریایی شناخته می شود، از سال 2013 نقش مهمی در ایجاد ظرفیت منطقه ای در تحقیقات بیمار محور ایفا کرده است.

این بیماری همه گیر زمان شلوغی برای واحد پشتیبانی اسپور دریایی بوده است که در 56 پروژه مرتبط با COVID-19 مشارکت داشته است. به عنوان مثال، از مطالعه‌ای برای درک بهتر چگونگی برآورده شدن نیازهای بیماران و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های اولیه و چه درس‌هایی درباره بهبود روش دسترسی مردم به مراقبت‌های اولیه به ما آموخته است. با کمک بیماران، واحد SUPPORT همچنین گزارش هایی در مورد چگونگی تأثیر بیماری همه گیر بر سلامت روان مردم در نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا تهیه کرد. نتایج تحقیق نشان می‌دهد که دولت‌های استانی چگونه منابعی را برای کمک به افرادی که در معرض خطر سلامت روان و چالش‌های مصرف مواد هستند تخصیص می‌دهند که در اثر همه‌گیری بدتر شده است.

این سرمایه‌گذاری جدید به واحد پشتیبانی SPOR دریانوردی کمک می‌کند تا این کار مهم را ادامه دهد و آن را به سطح بعدی برساند، و اطمینان حاصل کند که بیماران در تعیین اولویت‌های تحقیقاتی بیشتر حرف می‌زنند، آنها در جنبه‌های بیشتری از فرآیند تحقیق درگیر هستند، و اینکه دانش از تحقیقات برای بهبود مراقبت های بهداشتی و نتایج بیمار استفاده می شود.

این سرمایه‌گذاری به‌عنوان بخشی از SPOR، یک طرح پانکانادایی که به ادغام صدای بیماران در تحقیقات و مراقبت‌های بهداشتی اختصاص دارد، ارائه می‌شود. SPOR توسط مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا (CIHR) با پشتیبانی شرکای سراسر کشور هدایت می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.