دولت کانادا نیاز به واکسیناسیون نیروی کار فدرال و بخش حمل و نقل تحت نظارت فدرال دارد

[ad_1] 13 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – دبیرخانه خزانه داری کانادا واکسیناسیون م toolثرترین ابزار برای کاهش خطر ابتلا به COVID-19 برای کانادایی ها و محافظت از سلامت عمومی مردم است. این مهمترین ابزار ما است و بنابراین ما به اقدامات خود برای واکسیناسیون بیشتر کانادایی ها ادامه می دهیم. دولت کانادا امروز

کد خبر : 90060
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۲
دولت کانادا نیاز به واکسیناسیون نیروی کار فدرال و بخش حمل و نقل تحت نظارت فدرال دارد

[ad_1]

13 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – دبیرخانه خزانه داری کانادا

واکسیناسیون م toolثرترین ابزار برای کاهش خطر ابتلا به COVID-19 برای کانادایی ها و محافظت از سلامت عمومی مردم است. این مهمترین ابزار ما است و بنابراین ما به اقدامات خود برای واکسیناسیون بیشتر کانادایی ها ادامه می دهیم.

دولت کانادا امروز اعلام کرد قصد دارد واکسیناسیون را تا پایان ماه سپتامبر در خدمات عمومی فدرال انجام دهد. واکسیناسیون بهترین خط دفاعی ما است و برای کسانی که قادر به واکسیناسیون نیستند ، ممکن است در هر موقعیتی اقامت یا اقدامات جایگزین مانند آزمایش و غربالگری تعیین شود تا با کاهش خطر ابتلا به کووید -19 از سلامت عمومی مردم محافظت شود.

به عنوان بزرگترین کارفرمای این کشور ، دولت کانادا متعهد شده است با حفاظت بیشتر از سلامت و ایمنی کارکنان دولت و جوامعی که در سراسر کانادا و سراسر جهان زندگی و کار می کنند ، نقش رهبری را ایفا کند.

علاوه بر این ، دولت کانادا در اسرع وقت در پاییز و حداکثر تا پایان اکتبر ، کارکنان بخش حمل و نقل هوایی ، ریلی و دریایی تحت نظارت فدرال را واکسینه می کند. شرایط واکسیناسیون همچنین به مسافران خاصی تعلق خواهد گرفت. این شامل همه مسافران هوایی تجاری ، مسافران قطارهای بین استانی و مسافران کشتی های بزرگ دریایی با اقامت شبانه ، مانند کشتی های کروز می شود.

همانطور که ما برای اجرای این طرح ها برنامه ریزی می کنیم ، دولت با ذینفعان اصلی ، از جمله عوامل چانه زنی و اپراتورهای بخش حمل و نقل ، تعامل خواهد کرد. با تکمیل کار ، جزئیات به اطلاع می رسد. این فرآیند شامل نحوه اجرای این الزام ، از طریق تأیید واکسیناسیون COVID-19 و سایر وسایل حفاظتی ، مانند آزمایش در صورت لزوم ، خواهد بود.

علاوه بر این ، دولت کانادا انتظار دارد که شرکت های تاج و دیگر کارفرمایان در بخش تحت نظارت فدرال نیز برای کارکنان خود به واکسیناسیون نیاز داشته باشند. دولت برای اطمینان از این نتیجه با این کارفرمایان همکاری خواهد کرد.

اعلامیه امروز به رسمیت شناخته شدن وضعیت پویای سلامت عمومی در کانادا است. از زمان شروع کمپین واکسیناسیون در اواسط ماه دسامبر ، کمتر از 1 درصد موارد COVID-19 در میان افرادی بوده است که کاملاً توسط واکسن محافظت شده اند. این اقدامات به دستیابی به سطوح کلی واکسیناسیون کمک می کند که کانادا برای حفظ اقتصاد مقاومتی در مواجهه با انواع نگران کننده COVID-19 قابل انتقال و خطرناک کمک می کند. بیش از 71 of از افراد واجد شرایط در کانادا کاملاً واکسینه شده اند و بیش از 82 first اولین تزریق خود را انجام داده اند. با این حال ، بیش از 6 میلیون نفر از افراد واجد شرایط در کانادا هنوز واکسینه نشده اند. ما از همه شما می خواهیم که همین الان بیرون بروید و واکسن بزنید. انجام این کار به حفظ امنیت جوامع ما کمک می کند.

دولت کانادا همچنین از همه سازمان های خارج از بخش تحت نظارت فدرال می خواهد تا استراتژی های واکسیناسیون خود را با استفاده از توصیه ها و راهنمایی های موجود از مقامات بهداشت عمومی و مرکز بهداشت و ایمنی شغلی کانادا ، اعمال کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.