دولت کانادا مرکز تحقیقات در مورد آمادگی همه گیری و شرایط اضطراری بهداشتی را ایجاد می کند

14 ژانویه 2022 – اتاوا، ON – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا جامعه تحقیقاتی سلامت کانادا از زمانی که اولین موارد در اواخر سال 2019 شناسایی شد، به سرعت به همه‌گیری COVID-19 واکنش نشان داد. در دو سال گذشته، محققان در سراسر کشور برای ایجاد دانش علمی جدید و ارائه شواهد حیاتی برای هدایت واکنش کانادا

کد خبر : 155645
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
دولت کانادا مرکز تحقیقات در مورد آمادگی همه گیری و شرایط اضطراری بهداشتی را ایجاد می کند


14 ژانویه 2022 – اتاوا، ON – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا

جامعه تحقیقاتی سلامت کانادا از زمانی که اولین موارد در اواخر سال 2019 شناسایی شد، به سرعت به همه‌گیری COVID-19 واکنش نشان داد. در دو سال گذشته، محققان در سراسر کشور برای ایجاد دانش علمی جدید و ارائه شواهد حیاتی برای هدایت واکنش کانادا گرد هم آمده‌اند. به همه گیری و حفظ امنیت کانادایی ها. با پیشرفت همه‌گیری، آن‌ها به کار بر روی مسائلی که کانادایی‌ها با آن روبه‌رو هستند ادامه می‌دهند و کارشان به بهبود ما از این همه‌گیری کمک می‌کند و ادامه خواهد داد. دولت کانادا با سرمایه گذاری نزدیک به 280 میلیون دلار از طریق مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا (CIHR) از پاسخ تحقیقاتی به این بیماری همه گیر حمایت کرده است.

همه‌گیری COVID-19 نشان داده است که وجود یک سیستم تحقیقاتی بهداشتی آماده برای شرایط اضطراری چقدر مهم است. برای تقویت بیشتر توانایی تحقیقاتی کانادا، امروز، جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، از ایجاد مرکز تحقیقات آمادگی برای بیماری همه گیر و فوریت های بهداشتی با سرمایه گذاری مستمر 18.5 میلیون دلار در سال خبر داد. مرکز تحقیقات، که در CIHR مستقر خواهد شد، با سایر ادارات و آژانس های فدرال و همچنین سهامداران داخلی و بین المللی همکاری خواهد کرد. این برنامه بر افزایش ظرفیت کانادا برای تحقیق و بسیج دانش برای پیشگیری، آماده سازی، پاسخگویی و بهبودی از همه گیری های موجود و آینده و شرایط اضطراری بهداشت عمومی تمرکز خواهد کرد.

در حالی که کار برای ایجاد ساختار حاکمیتی و استخدام پرسنل در حال انجام است، مرکز تحقیقات از چندین طرح تحقیقاتی COVID-19 حمایت کرده است. این شامل پشتیبانی از شبکه شواهد COVID-19 است که خلاصه‌ای از بهترین علوم موجود در مورد مسائل مرتبط با COVID-19 را برای تصمیم‌گیرندگان تولید می‌کند و از پروژه‌های تحقیقاتی پشتیبانی می‌کند که به درک و رسیدگی به تأثیرات بهداشتی گسترده‌تر این همه‌گیری کمک می‌کند.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.