دولت کانادا متعهد به حمایت بیشتر از ملت نیشنوبه آسکی در راستای تحول سلامت اولین ملت ها می شود

[ad_1] 5 آگوست 2021 – اتاوا ، منطقه سنتی Algonquin بدون مجوز ، انتاریو – خدمات بومی کانادا تحول سلامت ملل اولویت اولویتی برای دولت کانادا است. این یک فرآیند مشارکتی بین کانادا ، شرکای ملل اول ، و استانها و مناطق است ، زیرا آنها سازمانهای بهداشتی جدید تحت رهبری ملل اول را توسعه

کد خبر : 96483
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۱۲
دولت کانادا متعهد به حمایت بیشتر از ملت نیشنوبه آسکی در راستای تحول سلامت اولین ملت ها می شود

[ad_1]

5 آگوست 2021 – اتاوا ، منطقه سنتی Algonquin بدون مجوز ، انتاریو – خدمات بومی کانادا

تحول سلامت ملل اولویت اولویتی برای دولت کانادا است. این یک فرآیند مشارکتی بین کانادا ، شرکای ملل اول ، و استانها و مناطق است ، زیرا آنها سازمانهای بهداشتی جدید تحت رهبری ملل اول را توسعه می دهند تا کنترل بیشتری بر طراحی ، مدیریت ، مدیریت و ارائه خدمات و برنامه های بهداشتی که از سلامت جامعه پشتیبانی می کند ، داشته باشند. و نیازها و اولویت های بهداشتی آنها را برطرف کند.

امروز ، پام داموف ، دبیر پارلمانی وزیر خدمات بومی ، عملا با رئیس بزرگ آلوین فیدلر ملاقات کرد و طی دو سال آینده مبلغ 17.8 میلیون دلار به عنوان حمایت فدرال اضافی از Nishnawbe Aski Nation (NAN) برای تلاش های مداوم و پیشرفت آنها در جهت تغییر دولت اختصاص داد. طراحی و ارائه خدمات بهداشتی آنها

در اوایل سال جاری ، دولت کانادا بیانیه ای سه جانبه با NAN و دولت انتاریو امضا کرد و متعهد شد که با مشارکت مشترک از استقرار سیستم ارائه خدمات بهداشتی ملل اول در قلمرو NAN که تحت نظارت و پاسخگویی آنها است ، همکاری کند. ، ملت های نخست.

این شرکا در حال حاضر برای پیشبرد سند Wechedowin (به یکدیگر کمک می کنند) که تعهدات کلیدی آنها را در جهت اصلاح سیستم سلامت ، از جمله اولویت ایجاد کمیسیون بهداشتی در سراسر NAN ، بیان می کند ، کار می کنند. این امر به شما این اطمینان را می دهد که 49 جوامع اول NAN ، که عمدتاً دور افتاده و منزوی هستند ، از نزدیک به برنامه ها ، خدمات و پشتیبانی بهداشتی و فرهنگی ایمن دسترسی دارند.

مسیرهای دستیابی به تحول سلامت در مناطق مختلف بطور قابل ملاحظه ای متفاوت خواهد بود زیرا ملل اول راه حل های ارائه خدمات را طراحی کرده و متناسب با نیازهای جامعه خود طراحی می کنند. هر یک به روش خاص خود ، مدلهای بهداشتی حاصله ، یک سیستم مراقبت بهداشتی در دسترس را برای جوامعی که به آنها خدمت می کنند ، تقویت می کند و از کیفیت خدمات بهداشتی و ایمن بودن آنها اطمینان حاصل می کند.

سرمایه گذاری های تحول سلامت دولت کانادا مستقیماً تعهد فدرال برای کاهش شکاف موجود در پیامدهای بهداشتی بین ملل اول و جمعیت های غیر بومی را هدف قرار می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.