دولت کانادا سرمایه گذاری خود را در بزرگترین مطالعه کانادایی در مورد پیری تمدید کرد

[ad_1] 12 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – موسسه تحقیقات بهداشت کانادا با تغییر چشم انداز جمعیتی کانادا با افزایش جمعیت بزرگسالان آن ، مطالعات طولانی مدت با تمرکز بر سلامت افراد مسن نه تنها برای این جمعیت سالخورده مهم است ، بلکه دانش مورد نیاز برای اطمینان از سلامت نسل های آینده را

کد خبر : 90307
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
دولت کانادا سرمایه گذاری خود را در بزرگترین مطالعه کانادایی در مورد پیری تمدید کرد

[ad_1]

12 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – موسسه تحقیقات بهداشت کانادا

با تغییر چشم انداز جمعیتی کانادا با افزایش جمعیت بزرگسالان آن ، مطالعات طولانی مدت با تمرکز بر سلامت افراد مسن نه تنها برای این جمعیت سالخورده مهم است ، بلکه دانش مورد نیاز برای اطمینان از سلامت نسل های آینده را نیز فراهم می کند. به همین دلیل است که مطالعات طولی – هنگامی که گروهی از افراد در طول زمان با نظارت مداوم یا مکرر بر پیامدهای سلامت دنبال می شوند – بسیار مهم است. آنها مسیر سلامتی جمعیت را با افزایش سن دنبال می کنند و بینش هایی را در مورد چگونگی زندگی سالم و طولانی مدت کانادایی ها ارائه می دهند.

برای جمع آوری داده ها و بینش در مورد نحوه حفظ زندگی سالم با افزایش سن ، امروز خانم محترم Filomena Tassi ، وزیر کار ، به نمایندگی از خانم Patty Hajdu ، وزیر بهداشت ، سرمایه گذاری 61.5 میلیون دلاری را از دولت کانادا برای مرحله بعدی مطالعه طولی کانادا در مورد پیری (CLSA). این بودجه شامل 52 میلیون دلار از موسسه تحقیقات بهداشت کانادا و 9.5 میلیون دلار از بنیاد کانادا برای نوآوری است.

CLSA بزرگترین و طولانی ترین مطالعه در نوع خود در کانادا است و بیش از 50،000 کانادایی بین 45 تا 85 سال را شامل می شود که سلامت آنها حداقل برای 20 سال پیگیری می شود. CLSA به رهبری دکتر پارمیندر راینا در دانشگاه مک مستر ، دکتر سوزان کرکلند در دانشگاه دالاهو و دکتر کریستینا ولفسون در دانشگاه مک گیل ، همکاری بین 160 محقق در 26 موسسه در سراسر کشور است.

از سال 2015 ، محققان CLSA داده هایی را از شرکت کنندگان در این مطالعه در فواصل سه ساله جمع آوری کردند. این سرمایه گذاری اطمینان می دهد که جمع آوری این داده های حیاتی همچنان ادامه دارد. محققان در سرتاسر جهان به اطلاعات CLSA دسترسی پیدا کرده اند تا به طیف وسیعی از زمینه ها مانند پیری سالم ، سلامت روانی افراد مسن و محیط های مناسب سن دسترسی داشته باشند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.