دولت کانادا بیش از 379 میلیون دلار برای حمایت از کانادایی هایی که در مراقبت های طولانی مدت در انتاریو زندگی می کنند سرمایه گذاری می کند.

[ad_1] 21 آوریل 2022 | تورنتو، انتاریو | بهداشت کانادا همانطور که از همه‌گیری کووید-19 بهبود می‌یابیم، باید چالش‌های موجود را که برای بسیاری از کانادایی‌ها، از جمله کسانی که در خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت (LTC) زندگی می‌کنند، بدتر شده است، بشناسیم. در طول دو سال گذشته، شاهد شکاف هایی در پیشگیری و کنترل عفونت، کارکنان

کد خبر : 196450
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
دولت کانادا بیش از 379 میلیون دلار برای حمایت از کانادایی هایی که در مراقبت های طولانی مدت در انتاریو زندگی می کنند سرمایه گذاری می کند.

[ad_1]

21 آوریل 2022 | تورنتو، انتاریو | بهداشت کانادا

همانطور که از همه‌گیری کووید-19 بهبود می‌یابیم، باید چالش‌های موجود را که برای بسیاری از کانادایی‌ها، از جمله کسانی که در خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت (LTC) زندگی می‌کنند، بدتر شده است، بشناسیم.

در طول دو سال گذشته، شاهد شکاف هایی در پیشگیری و کنترل عفونت، کارکنان و زیرساخت ها بوده ایم که اثرات غم انگیزی بر ساکنان، خانواده های آنها و کسانی که در خانه های LTC کار می کنند، بوده است. ما می دانیم که این چالش ها همچنان باقی است و به عنوان یک دولت، باید به انجام کارهای بیشتری ادامه دهیم تا اطمینان حاصل شود که همه سالمندان از مراقبت با کیفیتی که شایسته آن هستند برخوردار می شوند.

امروز، محترم ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، و کمال خرا، وزیر سالمندان، از امضای قرارداد صندوق مراقبت طولانی مدت ایمن (SLTCF) با انتاریو خبر دادند. از طریق این قرارداد، انتاریو بیش از 379 میلیون دلار از سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری انجام شده در بیانیه اقتصادی پاییز 2020 (FES) دریافت می کند.

از زمان معرفی آن در FES 2020، SLTCF به استان ها و مناطق کمک کرده است تا پیشگیری و کنترل عفونت در خانه های LTC در سراسر کشور را بهبود بخشند. انتاریو، با این سرمایه گذاری، پروژه های موجود در خانه های LTC را با تامین مالی طرح های زیر بنا کرده است:

  • حمایت از اقدامات حفظ کارکنان موجود؛
  • پشتیبانی از تامین کافی تجهیزات حفاظت فردی (PPE) برای کارکنان و بازدیدکنندگان؛
  • حمایت از تقویت اقدامات پیشگیری و کنترل عفونت و آموزش؛
  • ابزارها و خدمات مراقبت مجازی برای ساکنان و کارکنان خانه LTC؛
  • پشتیبانی از تست منظم کارکنان و بازدیدکنندگان؛ و
  • حمایت از اداره واکسن، ارائه هتل ها و سایر امکانات رفاهی برای کارکنان برای کاهش فشار سفر و قرار گرفتن در معرض احتمالی خانواده ها.

دولت کانادا به همکاری با استان ها و مناطق برای ایجاد نتایج مثبت مراقبت های بهداشتی برای کانادایی ها ادامه خواهد داد. دولت ما اخیراً سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری را برای کمک به شرکای استانی و منطقه‌ای خود اعلام کرد تا به طور قابل‌توجهی حجم جراحی‌های عقب افتاده به‌خاطر COVID-19 را کاهش دهند. این سرمایه گذاری بخشی از فهرست وسیع تری از حوزه های اولویت دار در مراقبت های بهداشتی است که عبارتند از:

  • کارهای عقب افتاده را کاهش دهید و از کارکنان مراقبت های بهداشتی خود حمایت کنید.
  • افزایش دسترسی به خدمات بهداشتی خانواده
  • بهبود سلامت روان و خدمات مصرف مواد؛
  • به کانادایی‌ها کمک کنید با وقار پیر شوند و به خانه نزدیک‌تر شوند. و
  • از داده های سلامت و سلامت دیجیتال به طور موثرتری استفاده کنید.

با تمرکز بر این زمینه‌ها، به اطمینان حاصل می‌کنیم که سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما برای سالم و ایمن نگه داشتن همه افراد، از جمله سالمندانی که در خانه‌های LTC زندگی می‌کنند، مناسب‌تر است.

نقل قول ها

“همه کانادایی ها باید به مراقبت های بهداشتی ایمن و با کیفیتی که نیاز دارند و سزاوار آن هستند دسترسی داشته باشند، و علاوه بر این، همه سالمندان سزاوار این هستند که با وقار و مراقبت های مناسب، در زمان و مکانی که به آن نیاز دارند، رفتار شود. توافق نامه امروز با انتاریو به رفع چالش های موثر کمک می کند. خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت که در اثر همه‌گیری بدتر شده‌اند. دولت ما با همکاری با همه استان‌ها و مناطق برای تقویت سیستم مراقبت‌های بهداشتی‌مان به حضور سالمندان در انتاریو و در همه جای کانادا ادامه خواهد داد.»

ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت کانادا

“همه‌گیری COVID-19 حقایق و شکاف‌های ناراحت‌کننده‌ای را در نحوه مراقبت از سالمندان در خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت آشکار کرد. یکی از بزرگ‌ترین تراژدی‌های این همه‌گیری، جان‌های از دست رفته در خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت است. در طول مدتی که من به‌عنوان یک ثبت‌نام شده داوطلب شدم. پرستار در یکی از مراکز مراقبت طولانی مدت در انتاریو که به شدت آسیب دیده است، این واقعیت دلخراش را از نزدیک دیدم.دولت ما متعهد است که کیفیت زندگی سالمندان را بهبود ببخشد و تضمین کند که کانادایی هایی که در مراقبت های طولانی مدت کار می کنند تحت درمان قرار می گیرند. با این سرمایه گذاری، تسهیلات مراقبت بلندمدت در انتاریو منابع مورد نیاز برای بهبود زیرساخت ها و ایجاد ابتکارات خود را در اختیار خواهند داشت تا محیطی امن برای کسانی که در این خانه ها زندگی و کار می کنند، فراهم کنند.”

کمال خرا محترم
وزیر سالمندان کانادا

“تحت رهبری پریمیر فورد، انتاریو در حال اجرای طرح خود برای تعمیر مراقبت های طولانی مدت است. برنامه ما شامل بیش از 13 میلیارد دلار برای ساخت بیش از 58000 تخت جدید و ارتقا یافته در امکانات جدید و پیشرفته در سراسر استان است. این بودجه همچنین به استخدام 27000 متخصص مراقبت های بهداشتی اضافی کمک می کند، زیرا ما به هدف خود یعنی 4 ساعت مراقبت به ازای هر ساکن در روز دست پیدا می کنیم. مراقبت مدت.”

پل کالاندرا
وزیر مراقبت های طولانی مدت انتاریو

حقایق فوری

  • برای اطمینان از شفافیت برای کانادایی‌ها در مورد بودجه ارائه شده از طریق SLTCF، استان‌ها و مناطق برنامه‌های اقدامی را که سرمایه‌گذاری‌ها و معیارهای عملکرد خاص آنها را فهرست می‌کند، توسعه و منتشر خواهند کرد.
  • علاوه بر SLTCF، دولت کانادا نیز برای رفع شکاف‌های شناسایی شده در LTC در طول همه‌گیری، سرمایه‌گذاری کرده است:
    • با سرمایه گذاری 740 میلیون دلاری در توافقنامه راه اندازی مجدد ایمن، تأمین بودجه به استان ها و مناطق برای حمایت از جمعیت آسیب پذیر، از جمله رفع نیازهای فوری در LTC.
    • با ارائه حداکثر 3 میلیارد دلار بودجه فدرال برای حمایت از استان ها و مناطق برای افزایش دستمزد کارگران ضروری کم درآمد، که می تواند شامل کارگران خط مقدم در بیمارستان ها و خانه های LTC باشد.
    • با ارائه 10.7 میلیون دلار اضافی به Healthcare Excellence Canada برای حمایت از خانه های LTC در سراسر کشور از طریق طرح LTC+. بیش از 1500 تسهیلات در این برنامه شرکت دارند.
  • همچنین، بودجه 2021 شامل سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری در طول پنج سال بود که از ابتدا شروع شد
    2022-23، برای حمایت از استان ها و مناطق در تلاش های آنها برای اطمینان از اعمال استانداردهای LTC و ایجاد تغییرات دائمی. این بودجه جدید برای کمک به استان‌ها و مناطق برای تقویت فعالیت‌های انطباق و اجرایی و حمایت از ثبات نیروی کار، از جمله از طریق افزایش دستمزد و بهبود شرایط محل کار (به عنوان مثال، نسبت کارکنان به بیمار، ساعات کار) در دسترس خواهد بود.
  • بودجه 2022 تعهد دولت فدرال را برای کار با PT در اولویت‌هایی که منجر به نتایج سلامت بهتر می‌شود و بر اولویت‌های کانادایی‌ها، از جمله مراقبت درازمدت، خانه و جامعه متمرکز است، تکرار کرد. بودجه 2022 همچنین ایجاد یک پانل کارشناسی را پیشنهاد کرد که به وزیر سالمندان و وزیر بهداشت گزارش می دهد تا ایده مزایای سالمندی در خانه را مطالعه کند.

مخاطب

ماری فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

یاسمین شرگیل
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر سالمندان، کمال خرا
[email protected]

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

سوالات عمومی:

613-957-2991
1-866-225-0709

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.