دولت کانادا بیش از 31 میلیون دلار در نسل بعدی محققان سلامت سرمایه گذاری می کند

[ad_1] سرمایه گذاری فرصت های آموزشی و توسعه ای را برای کارآموزان و محققان اولیه شغلی فراهم می کند که فراتر از آنچه برنامه های آموزشی استاندارد پژوهشی معمولا ارائه می دهند 31 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا همه‌گیری کووید-19 نشان داده است که کانادا تا چه اندازه به دانشمندان

کد خبر : 185985
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
دولت کانادا بیش از 31 میلیون دلار در نسل بعدی محققان سلامت سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

سرمایه گذاری فرصت های آموزشی و توسعه ای را برای کارآموزان و محققان اولیه شغلی فراهم می کند که فراتر از آنچه برنامه های آموزشی استاندارد پژوهشی معمولا ارائه می دهند

31 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا

همه‌گیری کووید-19 نشان داده است که کانادا تا چه اندازه به دانشمندان خود برای پاسخ دادن به شرایط اضطراری بهداشتی و بهبودی آنها متکی است. برای تقویت بهبودی خود و یافتن راه‌حل‌های ساخت کانادا برای چالش‌های بعدی سلامتی و اجتماعی، بسیار مهم است که روی نسل بعدی محققان سلامت کانادا سرمایه‌گذاری کنیم.

به همین دلیل است که امروز، جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، و کارولین بنت، وزیر بهداشت روان و اعتیاد، سرمایه گذاری 31.1 میلیون دلاری را طی شش سال برای پلتفرم آموزشی تحقیقات سلامت (HRTP) اعلام کردند.

HRTP متشکل از 13 برنامه آموزشی منحصر به فرد است که محققان را از بیمارستان ها و دانشگاه های مختلف گرد هم می آورد تا ظرفیت کانادا برای انجام تحقیقات در زمینه های بیماری خاص و چالش های بهداشتی را افزایش دهد. این امر به کارآموزان و محققین اولیه شغلی کمک می کند تا مهارت هایی را توسعه دهند که قابلیت استخدام آنها را افزایش می دهد و آنها را برای موفقیت در مشاغلی که در سطح دانشگاهی و فراتر از آن قرار دارند، آماده می کند.

شرکت‌کنندگان به مربیان و آموزش‌هایی با کیفیت بالا دسترسی خواهند داشت که مهارت‌های توسعه آکادمیک و حرفه‌ای آنها را تقویت می‌کند، مانند نوشتن کمک هزینه، مدیریت پروژه، ارتباطات علمی، تحقیقات بین‌رشته‌ای، علوم باز و بسیج دانش.

این برنامه های آموزشی بین رشته ای به پیشرفت دانش علمی در مورد موضوعاتی از جمله زوال عقل، بیماری کلیوی، دیابت و چاقی، سلامت سالمندان، سلامت دختران و زنان، و سلامت روان جمعیت 2SLGBTQ+ و غیره کمک می کند.

شرکت کنندگان در علم انجام تحقیقات متنوع و فراگیر، مانند احترام به روش های بومی شناخت، گنجاندن ملاحظات جنسی و جنسیتی در تحقیقات، و تشخیص سوگیری ناخودآگاه، آموزش خواهند دید.

دولت کانادا از طریق مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا (CIHR) و آژانس بهداشت عمومی کانادا با مشارکت بنیاد سلامت زنان BC، Egale Canada و Mitacs از این طرح حمایت می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.