دولت کانادا بیش از 27 میلیون دلار برای حمایت از کانادایی هایی که در مراقبت های طولانی مدت در نوا اسکوشیا زندگی می کنند سرمایه گذاری می کند.

[ad_1] 24 فوریه 2022 | چستر، نوا اسکوشیا | بهداشت کانادا همه گیری COVID-19 چالش های طولانی مدت در خانه های مراقبت طولانی مدت (LTC) کانادا را برجسته کرده است. ما شاهد شکاف هایی در پیشگیری و کنترل عفونت، کارکنان و زیرساخت ها بوده ایم که اثرات غم انگیزی بر ساکنان، خانواده های آنها و

کد خبر : 170742
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
دولت کانادا بیش از 27 میلیون دلار برای حمایت از کانادایی هایی که در مراقبت های طولانی مدت در نوا اسکوشیا زندگی می کنند سرمایه گذاری می کند.

[ad_1]

24 فوریه 2022 | چستر، نوا اسکوشیا | بهداشت کانادا

همه گیری COVID-19 چالش های طولانی مدت در خانه های مراقبت طولانی مدت (LTC) کانادا را برجسته کرده است. ما شاهد شکاف هایی در پیشگیری و کنترل عفونت، کارکنان و زیرساخت ها بوده ایم که اثرات غم انگیزی بر ساکنان، خانواده های آنها و کسانی که در خانه های LTC کار می کنند، داشته است.

برای ایمن نگه داشتن سالمندان و بهبود کیفیت زندگی آنها، بیانیه اقتصادی پاییز 2020 مبلغ 1 میلیارد دلار از طریق صندوق مراقبت طولانی مدت ایمن (SLTCF) برای کمک به استان ها و مناطق در انجام فعالیت هایی برای بهبود پیشگیری و کنترل عفونت در مراقبت های طولانی مدت متعهد شد. . این فعالیت ها شامل استخدام کارکنان اضافی، اجرای افزایش دستمزد، و همچنین خرید یا بازسازی زیرساخت ها از جمله تهویه، و انجام ارزیابی های آمادگی است.

امروز به نمایندگی از محترم ژان ایو دوکلوس وزیر بهداشت، شان فریزر محترم وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی به همراه دارن فیشر، دبیر پارلمانی وزیر سالمندان، امضای SLTCF را اعلام کردند. توافق با نوا اسکوشیا باربارا آدامز، وزیر سالمندان و مراقبت های طولانی مدت نوا اسکوشیا و میشل تامپسون، وزیر بهداشت و سلامت نوا اسکوشیا به آنها پیوستند. از طریق این توافقنامه، نوا اسکوشیا بیش از 27 میلیون دلار دریافت می کند، با کار در حال انجام، برای مراقبت و محافظت بهتر از سالمندان در خانه های LTC.

با این سرمایه گذاری، نوا اسکوشیا بر روی ابتکارات موجود برای بهبود پیشگیری و کنترل عفونت در خانه های مراقبت طولانی مدت با تأمین بودجه طرح های زیر بنا شده است:

  • استخدام دستیاران LTC برای کمک به فعالیت های مرتبط با پیشگیری و کنترل عفونت مانند غربالگری بازدیدکنندگان و حمایت از الزامات ملاقات.
  • توسعه یک برنامه پیشگیری و کنترل عفونت با تیمی متشکل از پنج پزشک متخصص پیشگیری و کنترل عفونت سازمان بهداشت نوا اسکوشیا (NSHA) همراه با حمایت تیم ایمنی و بهداشت شغلی NSHA.
  • ارتقای نقش تعیین شده کنترل عفونت و تامین بودجه برای خانه های LTC برای استخدام پرستاران بالینی در سراسر استان برای کار در این نقش با تیم پیشگیری و کنترل عفونت NSHA (IPAC).
  • افزایش حمایت های زیست محیطی برای افزایش اقدامات پیشگیری و کنترل عفونت در خانه های LTC. و
  • توزیع تجهیزات PPE در مراکز مراقبت طولانی مدت به عنوان بخشی از پاسخ COVID-19.

همانطور که ما برای ایمن نگه داشتن سالمندان و بهبود کیفیت زندگی آنها تلاش می کنیم، دولت فدرال به همکاری با استان ها و مناطق و در عین حال احترام به صلاحیت آنها در زمینه مراقبت های بهداشتی، از جمله مراقبت های طولانی مدت، ادامه خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.