دولت کانادا بستر آموزشی ملی برای تحقیقات بیمار محور ایجاد می کند

[ad_1] 23 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – موسسه تحقیقات بهداشت کانادا از طریق تحقیقات مبتنی بر بیمار (POR) ، بیماران ، خانواده ها و مراقبان آنها به طور فعال درگیر تحقیقات بهداشتی می شوند و تجربه زندگی خود را در کنار محققان ، متخصصان مراقبت های بهداشتی و تصمیم گیرندگان سیستم سلامت به

کد خبر : 91987
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
دولت کانادا بستر آموزشی ملی برای تحقیقات بیمار محور ایجاد می کند

[ad_1]

23 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – موسسه تحقیقات بهداشت کانادا

از طریق تحقیقات مبتنی بر بیمار (POR) ، بیماران ، خانواده ها و مراقبان آنها به طور فعال درگیر تحقیقات بهداشتی می شوند و تجربه زندگی خود را در کنار محققان ، متخصصان مراقبت های بهداشتی و تصمیم گیرندگان سیستم سلامت به این روند اضافه می کنند. بیماران ، مراقبین و خانواده های آنها فرصتی برای ایفای نقش های رهبری به عنوان اعضای تیم های تحقیقاتی دارند ، در مورد موضوعات بهداشتی مورد بررسی ، نحوه انجام تحقیقات و نحوه به اشتراک گذاری نتایج استفاده می کنند. این رویکرد فراگیر به بهبود نتایج سلامت بیماران و تقویت سیستم های بهداشتی در کانادا کمک می کند.

به منظور تقویت محیط POR در کانادا ، امروز رئیس هیئت خزانه داری ، جناب ایوان دوکلوس ، به نمایندگی از خانم پتی هایدو ، وزیر بهداشت ، سرمایه گذاری جدید 5.25 میلیون دلاری را طی شش سال اعلام کرد. این بودجه تحت استراتژی کانادا برای تحقیقات بیمار محور (SPOR) ارائه می شود و از یک پلت فرم آموزشی ملی جدید مستقر در Université Laval پشتیبانی می کند که بر تقویت روش آموزش و انجام علم POR در کانادا تمرکز می کند.

این پلتفرم ، معروف به SPOR National Entity Training ، توسط Annie LeBlanc ، استاد دانشگاه لاوال و محقق خدمات بهداشتی در مرکز تحقیقات VITAM در زمینه سلامت پایدار ، هدایت می شود. پروفسور لبلانک با همکاران سراسر کانادا ، از جمله محققان ، بیماران ، کارآموزان ، متخصصان بهداشت و تصمیم گیرندگان همکاری خواهد کرد. آنها با یکدیگر فعالیتهای آموزشی را متمرکز و ساده خواهند کرد تا کار اضافی را به حداقل برسانند. آنها همچنین ایده های جدید و روش های ابتکاری آموزش POR را ایجاد می کنند و فرصت های مربیگری و راهنمایی را برای نسل بعدی محققان فراهم می کنند.

SPOR یک ابتکار پان کانادایی است که به ادغام صدای بیماران در تحقیقات و مراقبت های بهداشتی اختصاص داده شده است. این موسسه توسط موسسه تحقیقات بهداشت کانادا با حمایت شرکای سراسر کشور رهبری می شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.