دلار پیش از شاخص اصلی PCE توسط Investing.com قدرت خود را حفظ می کند

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه پیش از انتشار معیار تورم مورد علاقه فدرال رزرو همچنان در تقاضا باقی ماند و نرخ های بهره برای مدت طولانی تری بالاتر می ماند. در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار

کد خبر : 324480
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
دلار پیش از شاخص اصلی PCE توسط Investing.com قدرت خود را حفظ می کند

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه پیش از انتشار معیار تورم مورد علاقه فدرال رزرو همچنان در تقاضا باقی ماند و نرخ های بهره برای مدت طولانی تری بالاتر می ماند.

در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1 درصد افزایش در 104.588 معامله شد، که فاصله چندانی با بالاترین رقم نزدیک به هفت هفته گذشته (104.78) نداشت. جلسه

دلار برای چهارمین هفته متوالی رشد خود را طی می کند و تا این هفته 0.8 درصد افزایش یافته است.

رشد سه ماهه چهارم ایالات متحده در جلسه قبل کاهش یافته بود، اما داده های اقتصادی منتشر شده در سال جاری تصویر قوی تری از اقتصاد ایالات متحده ترسیم کرده است.

افت هفتگی نشان داد که بازار کار به دنبال مقام بسیار قوی در ابتدای ماه، همچنان گرم است، در حالی که قوی بودند و در فوریه به بالاترین حد هشت ماهه بازگشتند.

همه اینها فضای بیشتری را برای مقامات فدرال رزرو فراهم می کند تا در تلاش برای مهار تورم، به صعود ادامه دهند، به طوری که بازار انتظار حداقل دو و احتمالاً سه افزایش بیشتر ۲۵ واحدی را در سال جاری دارد.

تحلیلگران ING می‌گویند: «این پس‌زمینه می‌تواند دلار را در کوتاه‌مدت و به طور بالقوه در نشست FOMC در ۲۲ مارس حفظ کند، جایی که بحث بر روی این موضوع تمرکز خواهد کرد که آیا نمودارهای نقطه‌ای فدرال رزرو دیدگاه متوسطی از چرخه کاهش ۱۰۰ واحدی در سال ۲۰۲۴ حفظ خواهد کرد یا خیر». ، در یادداشتی

تمرکز روز جمعه بر روی معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو برای ژانویه خواهد بود.

انتظار می رود این شاخص که در ساعت 08:30 ET (13:30 به وقت گرینویچ) قرار دارد، 0.4 درصد به صورت ماهانه افزایش یابد که نسبت به سال قبل 4.3 درصد افزایش یافته است، در مقایسه با 4.4 درصد در ماه قبل. نشان می دهد که تورم بسیار چسبنده است.

در جاهای دیگر، پس از اینکه کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن در سخنرانی خود در پارلمان این کشور گفت که بانک مرکزی تا حد زیادی سیاست فوق العاده تطبیقی ​​خود را در کوتاه مدت حفظ خواهد کرد، به 134.79 رسید.

این اظهارنظرهای بد در حالی مطرح شد که ژاپن در ژانویه به بالاترین حد خود در بیش از 41 سال گذشته رسید، که نشان می دهد Ueda ممکن است خیلی سریع تحت فشار قرار گیرد.

پس از انتشار داده های منتشر شده در روز جمعه نشان داد که در پایان سال با 0.4 درصد کاهش در سه ماهه چهارم سال 2022 نسبت به سه ماه قبل، 0.1 درصد کاهش یافت و به 1.0593 رسید، نزدیک به پایین ترین سطح شش هفته ای خود.

با افزایش 0.1 درصدی به 1.2018، به کمک داده هایی که نشان می دهد در ماه فوریه بیشترین بازگشت را در تقریباً دو سال اخیر داشته است، با جهش شاخص اعتماد مصرف کننده GfK با هفت امتیاز به -38، بالاترین میزان در 10 ماه گذشته.

با 0.2 درصد کاهش به 0.6794، 0.1 درصد کاهش به 0.6220 رسید، در حالی که با 0.4 درصد افزایش به 6.9366 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.