دلار پس از نشست فدرال رزرو عقب نشینی کرد، در حالی که یورو جلوتر از ECB By Investing.com می درخشد

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه عقب نشینی کرد، و پس از اینکه فدرال رزرو پس از آخرین افزایش نرخ بهره، سیگنال توقف چرخه انقباض یک ساله خود را نشان داد، به افت جلسه قبل ادامه داد. در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا

کد خبر : 355282
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۱۱
دلار پس از نشست فدرال رزرو عقب نشینی کرد، در حالی که یورو جلوتر از ECB By Investing.com می درخشد

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه عقب نشینی کرد، و پس از اینکه فدرال رزرو پس از آخرین افزایش نرخ بهره، سیگنال توقف چرخه انقباض یک ساله خود را نشان داد، به افت جلسه قبل ادامه داد.

در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.2 درصد کاهش در 100.14 معامله شد که در جلسه قبل بیش از 0.6 درصد کاهش داشت.

نرخ‌های بهره در روز چهارشنبه همان طور که انتظار می‌رفت 25 واحد افزایش یافت و به‌طور اساسی دیگر «پیش‌بینی» نمی‌شود که برای مهار تورم به افزایش بیشتر نرخ‌ها نیاز باشد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند که این باید «پایان این چرخه پیاده روی را نشان دهد، زیرا فدرال رزرو ممکن است به تأثیر شرایط مالی ناشی از بحران بانکی اخیر برای ارائه آخرین بیت از انقباضات متکی باشد».

شکنندگی سیستم بانکی ایالات متحده نیز اخیراً با سقوط آخر هفته بر دلار تأثیر گذاشته است. بانک اول جمهوری (NYSE:) به این معنی که سه بانک منطقه ای در چند ماه گذشته به دیوار برخورد کرده اند.

این آشفتگی اواخر روز چهارشنبه ادامه یافت PacWest Bancorp (NASDAQ:) پس از گزارش بلومبرگ مبنی بر اینکه بانک گزینه های استراتژیک را در روز پنجشنبه بررسی خواهد کرد، در معاملات پس از ساعت کاری بیش از 50 درصد سقوط کرد.

تمرکز روز پنج شنبه در حال حاضر معطوف به دلار است، که انتظار می رود نرخ های بهره خود را بعداً در جلسه افزایش دهد، احتمالاً 25 واحد پایه، بدون ارائه یک ارزیابی ساده از سیاست های آینده.

به گفته تحلیلگران دویچه بانک، 0.2 درصد افزایش یافت و به 1.1075 رسید، درست کمتر از بالاترین سطح یک ساله اخیر خود یعنی 1.1096، و احتمالاً به بالاترین سطح خود از سال 2021 رسیده است.

بانک آلمانی گفت: «ما شاهد ادامه حرکت یورو/دلار آمریکا به سمت 1.15 تا اواسط سال هستیم. در حالی که به نظر می رسد فدرال رزرو در حال توقف است، بانک مرکزی اروپا ممکن است هنوز کاری برای انجام دادن داشته باشد و ما انتظار داریم که برنامه QT خود را تسریع بخشد.

داده‌هایی که مارس را برای منطقه یورو نشان می‌دهند، در اواخر جلسه منتشر می‌شوند، و در حالی که انتظار می‌رود کاهش 1.7 درصدی در ماه نشان دهند، این همچنان نشان دهنده افزایش 5.9 درصدی است.

با 0.1% افزایش در 1.2575، نزدیک به بالاترین سطح 11 ماهه 1.2594 معامله شد و همچنین انتظار می رود که هفته آینده نیز با افزایش شدید تورم، کاهش یابد.

با کاهش بازده اوراق قرضه ایالات متحده و همچنین رشد تقاضای پناهگاه امن در پی نگرانی های فزاینده بانکی ایالات متحده، ین به 134.29 کاهش یافت.

با 0.1% افزایش به 0.6673، دلار استرالیا با کمک قوی و داده ها، در حالی که با بازگشایی چین پس از تعطیلات “هفته طلایی” 0.1% کاهش یافت و به 6.9059 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.