دلار پس از افزایش یک شبه، پیش از کاهش داده های اقتصادی توسط Investing.com، عقب نشینی کرد

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا کاهش یافت و برخی از سودهای جلسه قبل را پس گرفت زیرا معامله گران تلاش می کنند مسیر احتمالی انقباض فدرال رزرو در سال جدید را بسنجند. در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 296932
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
دلار پس از افزایش یک شبه، پیش از کاهش داده های اقتصادی توسط Investing.com، عقب نشینی کرد

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا کاهش یافت و برخی از سودهای جلسه قبل را پس گرفت زیرا معامله گران تلاش می کنند مسیر احتمالی انقباض فدرال رزرو در سال جدید را بسنجند.

در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.2 درصد کاهش به 103.877 رسید.

دلار روز پنجشنبه پس از آن که داده‌ها نشان داد که همچنان ضعیف است و همچنین تأیید می‌کند که پس از انقباض در نیمه اول سال، کشور در سه‌ماهه سوم با سرعتی سریع‌تر از آنچه قبلاً تخمین زده شده بود، رشد کرد، افزایش شدیدی داشت.

این اعداد حاکی از آن است که برای تحت کنترل درآوردن تورم، باید برای مدت طولانی‌تر از آنچه قبلاً انتظار می‌رفت، در مسیر انقباض سیاست پولی خود باقی بماند.

با این حال، احساسات یک شبه به ضرر دلار تغییر کرده است و معامله گران همچنین خاطرنشان کردند که داده ها تصویری از اقتصاد مقاومتی را ترسیم می کنند.

علاوه بر این، تعدادی از داده‌های اقتصادی در روز جمعه منتشر می‌شوند، از جمله داده‌های مربوط به و، که پس از دو گزارش اخیر که نشان داد فشار قیمت‌ها در حال کاهش است و این امیدواری‌ها را به اوج خود رسانده است که تورم ممکن است به اوج خود رسیده باشد، به دقت بررسی خواهد شد.

“ما فکر می کنیم DXY [dollar index] می تواند سال را در حدود سطوح فعلی ببندد. در راستای روند فصلی خود، دسامبر ماه نرمی برای دلار بوده است. شایان ذکر است که دلار در هر یک از چهار سال گذشته در ژانویه افزایش یافته است. تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند که دیدگاه ما برای اوایل سال 2023 همچنان بازیابی دلار است.

0.2% افزایش یافت و به 132.52 رسید، در حالی که ین برخی از سودهای قوی هفته را در نتیجه تصمیم BOJ برای اجازه دادن به بازده اوراق قرضه 10 ساله در یک باند گسترده تر تغییر داد.

داده‌های منتشر شده در روز جمعه نشان داد که غذاهای تازه ژاپن بدون احتساب غذای تازه 3.7 درصد در نوامبر نسبت به سال گذشته افزایش یافت و با سریع‌ترین سرعت از سال 1981 شتاب گرفت، نتیجه‌ای که می‌تواند به تغییرات بیشتر سیاست‌های بانک ژاپن در ژانویه اشاره کند.

در جاهای دیگر، پس از افزایش 1.2 درصدی ماه نوامبر در ماه نوامبر، 0.3 درصد افزایش یافت، که بسیار بیشتر از کاهش 0.2 درصدی ماه قبل بود که نشان می دهد تورم یک مهره سخت برای شکستن در منطقه یورو خواهد بود.

معاون رئیس جمهور لوئیس دو گیندوس در مصاحبه ای با روزنامه لوموند که روز پنجشنبه منتشر شد، گفت: ممکن است نرخ بهره را با سرعت فعلی خود برای یک “دوره زمانی” برای مهار تورم افزایش دهد.

وی گفت: ما چاره ای جز اقدام نداریم. “افزایش 50 واحد پایه ممکن است در کوتاه مدت به یک معیار جدید تبدیل شود.”

0.2% افزایش یافت و به 1.2065 رسید، پس از یک شبه سقوط به سطح 1.1993 در سه هفته، در حالی که قیمت حساس به ریسک 0.5% افزایش یافت و به 0.6701 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.