دلار نزدیک به پایین ترین حد هفت هفته ای ثابت ماند. فدرال رزرو متوقف می شود؟ توسط Investing.com

© رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – در حالی که معامله گران به حرکت بعدی فدرال رزرو فکر می کردند زیرا اعتماد به بخش بانکی همچنان شکننده است، دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در نزدیکی پایین ترین سطح هفت هفته ای خود ثابت ماند. در ساعت 03:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا

کد خبر : 337677
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
دلار نزدیک به پایین ترین حد هفت هفته ای ثابت ماند.  فدرال رزرو متوقف می شود؟  توسط Investing.com



© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – در حالی که معامله گران به حرکت بعدی فدرال رزرو فکر می کردند زیرا اعتماد به بخش بانکی همچنان شکننده است، دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در نزدیکی پایین ترین سطح هفت هفته ای خود ثابت ماند.

در ساعت 03:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با اندکی افزایش در 102.243 معامله شد، درست بالاتر از پایین‌ترین سطح هفت هفته‌ای 101.91 که در روز پنجشنبه ثبت کرد.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، روز پنجشنبه بار دیگر تاکید کرد که آماده است اقدامات بیشتری برای اطمینان از ایمن ماندن سپرده های بانکی آمریکایی ها انجام دهد.

این موضعی است که او ممکن است مجبور باشد به آن احترام بگذارد زیرا فشارها با استقراض در پنجره تخفیف فدرال رزرو به میزان 110.2 میلیارد دلار از روز چهارشنبه نشان داده شده است.

علاوه بر این، وام‌دهی از برنامه جدید تأمین مالی مدت بانکی فدرال رزرو به 53.7 میلیارد دلار افزایش یافت، در حالی که وام به بانک‌های مرکزی خارجی به 60 میلیارد دلار افزایش یافت.

با در نظر گرفتن این موضوع، بازار شروع به موضع گیری برای فدرال رزرو کرده است که چرخه افزایش نرخ خود را زودتر از آنچه قبلاً تصور می شد پایان دهد، به ضرر دلار، به ویژه پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که سیاست گذاران بانک مرکزی چنین حرکتی را آخرین بار در نظر گرفته اند. هفته

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «بازارها تاکنون به توانایی فدرال رزرو برای برخورد مستقل با تورم و ثبات مالی اعتماد ندارند.» بعید به نظر می رسد که این به زودی تغییر کند، به این معنی که انتظارات نرخ باید به شدت با تحولات در بحران بانکی مرتبط باقی بماند.

در جاهای دیگر، با 0.1% کاهش در 1.2271 معامله شد و در روز پنجشنبه به بالاترین سطح هفت هفته ای 1.2344 رسید.

بریتانیا به طور غیرمنتظره ای در ماه فوریه نسبت به ماه قبل 1.2 درصد رشد کرد و حجم فروش را به سطح قبل از همه گیری بازگرداند، اما این تاثیر کمی بر استرلینگ پس از اشاره در روز پنجشنبه مبنی بر اینکه ممکن است به روند افزایش نرخ بهره پایان داده باشد، دارد.

به 1.0833 صعود کرد و به بالاترین سطح هفت هفته ای 1.0931 در روز پنجشنبه صعود کرد.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا قرار است در نشست شورای اروپا بعداً در جلسه سخنرانی کند و انتظار می‌رود که تأیید کند که نبرد علیه همچنان زنده است و در آینده نزدیک هیچ صحبتی در مورد کاهش سیاست وجود نخواهد داشت.

“ما فکر می کنیم که 1.1000 [in EUR/USD] ING اضافه کرد که می‌توان خیلی زود آزمایش کرد زیرا سوگیری دلار باید عمدتاً نزولی باقی بماند و ارزهای اروپایی توسط بانک‌های مرکزی جنگ‌طلب و یک محیط بانکی ساکت‌تر حمایت می‌شوند.

0.1% بالاتر در 0.6691 معامله شد، 0.4% کاهش یافت و به 130.26 رسید، در حالی که با 0.4% افزایش به 6.8487 رسید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.