دلار نزدیک به بالاترین سطح یک ماهه؛ حقوق و دستمزد قوی، افزایش تنش های چینی به کمک Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه افزایش یافت، به دلیل افزایش تنش‌ها بین چین و ایالات متحده، در حالی که حقوق و دستمزد قوی روز جمعه معامله‌گران را وادار کرد تا میزان کاهش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو را مجددا ارزیابی کنند. در ساعت

کد خبر : 316364
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
دلار نزدیک به بالاترین سطح یک ماهه؛  حقوق و دستمزد قوی، افزایش تنش های چینی به کمک Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه افزایش یافت، به دلیل افزایش تنش‌ها بین چین و ایالات متحده، در حالی که حقوق و دستمزد قوی روز جمعه معامله‌گران را وادار کرد تا میزان کاهش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو را مجددا ارزیابی کنند.

در ساعت 03:25 ET (08:25 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.3 درصد افزایش در 103.090 معامله شد و نزدیک به بالاترین سطح یک ماهه صعود کرد.

این شاخص در حال حفظ لحن مثبتی است که پس از گزارش قوی اشتغال روز جمعه مشاهده شد، که در ژانویه در ایالات متحده افزایش یافت.

این نشان می‌دهد که ایالات متحده فضای کافی در بازار کار دارد تا به افزایش نرخ‌های بهره ادامه دهد، که مستقیماً به دلار سود می‌رساند و همچنین به طور بالقوه بر رشد جهانی تأثیر می‌گذارد، به نفع پناهگاه امن.

پس از اینکه شاخص در اوایل هفته گذشته به پایین‌ترین سطح از آوریل رسیده بود، به دلیل انتظاراتی که فدرال رزرو می‌تواند به‌زودی سرعت انقباض را مهار کند، این نشان‌دهنده یک چرخش است.

تعدادی از سخنرانان فدرال رزرو در این هفته وجود دارد که Chair برجسته است. نظرات آنها برای سرنخ هایی از میزان احتمالی انقباض پولی بانک مرکزی به دقت مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.

تشدید تنش‌های آمریکا و چین پس از سرنگونی یک بالون جاسوسی چینی توسط نیروی هوایی ایالات متحده در آخر هفته، به تقاضا برای دلار در روز دوشنبه افزوده می‌شود.

در جاهای دیگر، ین با کاهش 0.6 درصدی به 131.98 رسید، به دنبال گزارش محلی که نشان می‌دهد معاون بانک مرکزی ژاپن، ماسایوشی آمامییا، در نظر دارد بعد از هاروهیکو کورودا، رئیس فعلی بانک مرکزی، رهبری بانک مرکزی را بر عهده بگیرد.

امایا به‌عنوان یک کاندیدای بدبین در نظر گرفته می‌شود، و انتصاب او به طور گسترده به عنوان ادامه موضع پولی بسیار سست بانک تلقی می‌شود.

علیرغم افزایش بیش از حد انتظار 3.2 درصدی در ماه دسامبر، 0.2% به 1.0777 رسید، پس از کاهش 4.4% در نوامبر.

با 0.1% کاهش به 1.2040 رسید و در اوایل روز دوشنبه به پایین ترین سطح یک ماهه 1.2031 رسید. بریتانیا قرار است روز جمعه داده هایی را منتشر کند که انتظار می رود نشان دهد اقتصاد در حال رکود است.

با 0.1% افزایش به 0.6924، 0.2% کاهش به 0.6320، در حالی که 0.1% افزایش یافت و به 6.7806 رسید، با تضعیف یوان به دلیل افزایش تنش های سیاسی با ایالات متحده.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.