دلار مورد بی مهری باقی می ماند. کاهش استرلینگ در فروش ضعیف خرده فروشی توسط Investing.com

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه کاهش یافت و در بحبوحه نگرانی‌ها از رکود اقتصادی ایالات متحده در حدود پایین‌ترین حد هفت ماهه خود باقی ماند، در حالی که استرلینگ پس از داده‌های خرده‌فروشی ضعیف عقب‌نشینی کرد. در ساعت 03:15 ET (08:15 به وقت گرینویچ)،

کد خبر : 309064
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
دلار مورد بی مهری باقی می ماند.  کاهش استرلینگ در فروش ضعیف خرده فروشی توسط Investing.com



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه کاهش یافت و در بحبوحه نگرانی‌ها از رکود اقتصادی ایالات متحده در حدود پایین‌ترین حد هفت ماهه خود باقی ماند، در حالی که استرلینگ پس از داده‌های خرده‌فروشی ضعیف عقب‌نشینی کرد.

در ساعت 03:15 ET (08:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.1 درصد کاهش یافت و به 101.750 رسید، درست بالاتر از پایین‌ترین سطح هفت ماهه 101.51 که در روز چهارشنبه مشاهده شد.

این شاخص در سال جاری پس از زیان های شدید در سه ماهه آخر سال 2022، 1.3 درصد کاهش یافته است، زیرا سرمایه گذاران شرط بندی کرده اند که در بحبوحه نشانه هایی که تورم به اوج خود رسیده است، سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش خواهد داد.

در عین حال، داده های ایالات متحده در این هفته نشان می دهد که بزرگترین اقتصاد جهان در حال کند شدن است، با افت 1.1 درصدی در ماه دسامبر، 0.7 درصد کاهش و 1.3 درصد کاهش.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «این سومین ماه متوالی انقباض در فعالیت‌های صنعتی با کاهش تولید است که به صورت گسترده به نظر می‌رسد. با توجه به ضعف در خرده‌فروشی، کاهش شدید تولید صنعتی و اخبار اخراج‌های شغلی بیشتر این نگرانی را افزایش می‌دهد که ایالات متحده در حال حاضر در رکود باشد.

در جاهای دیگر، پس از سقوط غیرمنتظره بریتانیا در ماه دسامبر، 0.1٪ کاهش یافت و به 1.2372 رسید، که 1٪ کاهش یافت، بسیار ضعیف تر از افزایش ماهانه 0.5٪ پیش بینی شده بود.

هدر بوویل، معاون مدیر بررسی‌ها و شاخص‌های اقتصادی دفتر آمار ملی، گفت: «فروش‌های خرده‌فروشی در ماه دسامبر با بازخوردهایی که نشان می‌داد مصرف‌کنندگان خرید کریسمس خود را به دلیل نگرانی‌های مربوط به مقرون‌به‌صرفه کاهش می‌دهند، دوباره کاهش یافت.»

پس از هشدار رئیس بانک مرکزی اروپا در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس در روز پنجشنبه مبنی بر اینکه ارقام تورم “بسیار بالا” باقی مانده اند، با تاکید بر لزوم افزایش تهاجمی، با 0.2٪ افزایش به 1.0850 رسید، معاملات در سطوحی که از اوایل آوریل 2022 مشاهده نشده بود. تصمیمات سیاست پولی

پس از افزایش 4.0 درصدی ژاپن در دسامبر نسبت به سال قبل، 0.3 درصد افزایش یافت و به 128.81 رسید که دو برابر هدف بانک مرکزی 2 درصد بود.

در میان انتظارات مبنی بر اینکه ین به زودی در آینده نزدیک به سیاست پولی بسیار آسان خود پایان دهد، معاملات ین اخیراً نوسان داشته است.

با 0.5 درصد افزایش به 0.6945، 0.6 درصد افزایش به 0.6439، در حالی که 0.1 درصد کاهش یافت و به 6.7705 رسید، در حالی که یوان در این هفته 1.3 درصد از دست می دهد، زیرا افزایش موارد COVID-19 در چین باعث ایجاد تردید در چشم انداز اقتصادی کوتاه مدت آن شده است.

این نرخ در روز جمعه برای پنجمین ماه متوالی، نرخ اصلی وام خود را در پایین ترین حد تاریخی نگه داشت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.