دلار عقب نشینی کرد، یوان پس از داده های قوی فعالیت صنعتی چین توسط Investing.com افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اروپا چهارشنبه عقب نشینی کرد در حالی که یوان چین به شدت افزایش یافت، پس از آن که داده های اقتصادی به بهبود در دومین اقتصاد بزرگ جهان اشاره کرد و احساسات ریسک پذیر را برانگیخت. در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)،

کد خبر : 327405
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
دلار عقب نشینی کرد، یوان پس از داده های قوی فعالیت صنعتی چین توسط Investing.com افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اروپا چهارشنبه عقب نشینی کرد در حالی که یوان چین به شدت افزایش یافت، پس از آن که داده های اقتصادی به بهبود در دومین اقتصاد بزرگ جهان اشاره کرد و احساسات ریسک پذیر را برانگیخت.

در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.2 درصد کاهش در 104.672 معامله شد.

داده‌های منتشر شده در اوایل چهارشنبه نشان داد که فعالیت‌های تولیدی چین در ماه فوریه با سریع‌ترین سرعت در بیش از یک دهه گذشته گسترش یافته است و تأیید می‌کند که بهبود اقتصادی در چین در ماه گذشته پس از کاهش بیشتر اقدامات ضد کووید در ژانویه شتاب بیشتری گرفته است.

چین در ماه فوریه 52.6 افزایش یافت که نسبت به رقم ژانویه 50.1 صعودی است. همچنین در ماه فوریه به 56.3 رسید که بسیار بالاتر از 54.4 در ماه قبل بود.

قدرت در فعالیت‌های تولیدی و غیرتولیدی چین در ماه فوریه شاهد جهش 56.4 بود که سریع‌ترین سرعت آن در بیش از سه سال گذشته بود.

0.5% کاهش یافت و به 6.9010 رسید و از پایین ترین سطح خود در سال جاری فاصله گرفت، در حالی که 0.8% افزایش یافت و به 0.6233 رسید و 0.5% به 0.6760 صعود کرد.

در جاهای دیگر، 0.4٪ افزایش یافت و به 1.0614 رسید، که توسط احساسات ریسک پذیری قبل از انتشار PMI های تولیدی برای آمریکا و بعداً در روز تقویت شد.

داده های تورم از ناحیه نوردراین-وستفالن آلمان، مرکز صنعتی این کشور، در ژانویه افزایش یافت.

این، همراه با اعداد داغتر از حد انتظار از هر دو و در روز سه‌شنبه، نشان می‌دهد که تا ماه‌های آینده به افزایش نرخ‌های بهره ادامه خواهد داد.

همچنین با افزایش 0.4 درصدی به 1.2073 رسید و پس از افزایش 1 درصدی در ابتدای هفته پس از انعقاد قرارداد تجاری ایرلند شمالی پس از برگزیت بریتانیا با اتحادیه اروپا، مقداری قدرت را حفظ کرد.

با این حال، زیان دلار احتمالاً محدود خواهد بود زیرا داده‌های اقتصادی تمایل به ترسیم تصویری از اقتصاد انعطاف‌پذیر ایالات متحده دارند که نشان دهنده افزایش بیشتر در آینده است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «داده‌های کلیدی این هفته، نظرسنجی‌های ISM و به‌ویژه شاخص خدمات ISM در روز جمعه خواهد بود که به عنوان معیاری برای نوسانات سریع در تمایلات رشد ایالات متحده در دو دوره گذشته عمل کرد.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.