دلار ضعیف شد؛ پاول از کاهش انتظارات توسط Investing.com خودداری می کند

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه کاهش یافت، و پس از یک سخنرانی نسبتاً بدبینانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، که امیدواری بانک مرکزی ممکن است به زودی سیاست های پولی را کاهش دهد، عقب نشینی کرد. در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت

کد خبر : 317370
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
دلار ضعیف شد؛  پاول از کاهش انتظارات توسط Investing.com خودداری می کند

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه کاهش یافت، و پس از یک سخنرانی نسبتاً بدبینانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، که امیدواری بانک مرکزی ممکن است به زودی سیاست های پولی را کاهش دهد، عقب نشینی کرد.

در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، پس از افت 0.3 درصدی در جلسه قبل، با 0.3 درصد کاهش در 103.005 معامله شد.

بازار ارز انتظار داشت که انتظارات کاهش نرخ را کاهش دهد، به ویژه پس از قدرت شگفت انگیز گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه.

در عوض، در حالی که پاول اذعان داشت که در صورت قوی ماندن شرایط اقتصادی ممکن است نیاز به حرکت بالاتر از حد انتظار باشد، او همچنین تکرار کرد که احساس می‌کند روند کاهش تورم در جریان است.

با این حال، زیان دلار محدود است و شاخص پس از افزایش 517000 شغلی در روز جمعه، به بالاترین حد یک ماهه سه‌شنبه باقی می‌ماند و انتظارات فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ‌های بهره را افزایش می‌دهد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «محیط کلی برای جذب بازارها به سمت دارایی‌های پرخطر و دور شدن از دلار امن کار چندانی انجام نمی‌دهد». تنش‌های آمریکا و چین منبع نگرانی‌ها هستند و احتمالاً بر احساسات جهانی تأثیر می‌گذارند و منطقه یورو نمی‌تواند روی جریان داده‌های حمایتی برای ادامه روند رتبه‌بندی مجدد رشد حساب کند.»

در جاهای دیگر، 0.3% بالاتر در 1.0751 معامله شد، پس از سقوط به 1.0669 در جلسه قبل، که پایین ترین سطح از 9 ژانویه بود، با 0.4% افزایش به 1.2088 رسید، از پایین ترین سطح یک ماهه سه شنبه 1.1961، در حالی که 0.3% حساس به ریسک افزایش یافت. به 0.6979.

پس از افت 1.2 درصدی در جلسه قبل، با 0.1 درصد کاهش به 130.98 رسید. تمرکز بر روی اینکه چه کسی رئیس بعدی بانک ژاپن خواهد بود، باقی می ماند.

فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن روز چهارشنبه گفت که رئیس جدید BOJ باید مهارت های ارتباطی قوی و توانایی هماهنگی نزدیک با بانک های مرکزی جهانی داشته باشد.

پس از افزایش 25 واحدی نرخ بهره، همانطور که انتظار می رفت، 0.3 درصد کاهش یافت و به 82.612 رسید، اما همچنین با باز گذاشتن درها برای انقباض بیشتر، بازارها را غافلگیر کرد و گفت که تورم اصلی همچنان بالاست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.