دلار ضعیف شد، ین پس از تغییر BOJ افزایش یافت. موضع کبوتر در راه خروج؟ توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن بازارها را با تغییر سیاست غافلگیر کرد، دلار آمریکا کاهش یافت و ین ژاپن جهش کرد و راه را برای پایان سیاست پولی فوق العاده سازگارانه این کشور هموار کرد. در ساعت 03:25 ET (08:25 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که

کد خبر : 295674
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
دلار ضعیف شد، ین پس از تغییر BOJ افزایش یافت.  موضع کبوتر در راه خروج؟  توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن بازارها را با تغییر سیاست غافلگیر کرد، دلار آمریکا کاهش یافت و ین ژاپن جهش کرد و راه را برای پایان سیاست پولی فوق العاده سازگارانه این کشور هموار کرد.

در ساعت 03:25 ET (08:25 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.5 درصد کاهش به 103.868 رسید.

نرخ‌های معیار خود را همانطور که انتظار می‌رفت نزدیک به صفر نگه داشت، اما دامنه نوسانات بازدهی اوراق قرضه دولتی را بین منفی 0.5% و 0.5% از دامنه منفی 0.25% به 0.25% افزایش داد.

به دنبال حرکت غافلگیرکننده ای که در نهایت به عنوان پیش درآمدی برای سیاست سختگیرانه BOJ تلقی می شود، با افت جفت ارز به 132.40، جفت ارز به 132.40 درصد سقوط کرد. – بالاترین سطح در ماه نوامبر

بانک ژاپن پس از کاهش شدید ین در سال جاری، که عمدتاً به دلیل افزایش شکاف بین محلی و ین بود، مجبور شد برای حمایت از ارز خود در ماه اکتبر مداخله کند.

در جاهای دیگر، با 0.1% افزایش به 1.0612 رسید، در حالی که یورو همچنان در موضع جنگ‌طلبانه در هفته گذشته قرار داشت.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «بانک مرکزی اروپا به وضوح می‌خواهد یک یورو قوی‌تر برای کمک به نبرد با تورم داشته باشد. سخت تر از فدرال رزرو خواهد شد.”

گفته می‌شود، در نوامبر برای دومین ماه متوالی کاهش یافت و به نشانه‌هایی اضافه کرد که می‌تواند در بزرگترین اقتصاد اروپا کاهش یابد.

قیمت تولید کننده محصولات صنعتی در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته 28.2 درصد افزایش یافت، در حالی که در اکتبر 34.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت که در مقایسه با اکتبر 3.9 درصد کاهش داشت.

تا حد زیادی ثابت در 1.2146 معامله شد، در حالی که این کشور تحت موج اعتصابات دست و پنجه نرم می کند زیرا کارگران به دنبال افزایش دستمزد برای جبران بالاترین قیمت های نزدیک به 40 سال گذشته هستند.

به گفته ING، پوند می تواند قربانی اصلی هر قدرت یورو باشد، «با توجه به اینکه بانک مرکزی انگلیس (BoE) به پایان چرخه انقباض خود نسبت به فدرال رزرو نزدیک تر است و کسری حساب جاری بزرگ بریتانیا، استرلینگ را در رکود جهانی آسیب پذیر می کند. ”

شاخص حساس به ریسک 0.5% کاهش یافت و به 0.6666 رسید، در حالی که 0.1% کاهش یافت و به 6.9730 رسید، حتی در حالی که نرخ وام کلیدی خود را در پایین ترین حد تاریخی نگه داشت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.