دلار سقوط کرد، یورو به برابری در آستانه نشست ECB توسط Investing.com

© رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه کاهش یافت، با بازگشت یورو در آستانه آخرین تصمیم بانک مرکزی اروپا برای نرخ گذاری، که انتظار می رود منجر به افزایش شدید دیگری شود. در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 253609
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
دلار سقوط کرد، یورو به برابری در آستانه نشست ECB توسط Investing.com



© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه کاهش یافت، با بازگشت یورو در آستانه آخرین تصمیم بانک مرکزی اروپا برای نرخ گذاری، که انتظار می رود منجر به افزایش شدید دیگری شود.

در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.2 درصد کاهش یافت و به 109.630 رسید و از اوج روز چهارشنبه 110.79 عقب‌نشینی کرد، سطحی که از ژوئن 2002 مشاهده نشده بود.

یورو بیش از 50 درصد از شاخص دلار را تشکیل می دهد و تا حد زیادی بدون تغییر در 0.9996 معامله شد و پس از رسیدن به پایین ترین سطح 20 ساله 0.9863 در اوایل هفته، به سمت برابری صعود کرد.

این بانک قرار است آخرین سیاست خود را در ساعت 08:15 ET (12:15 به وقت گرینویچ) اعلام کند، زیرا انتظار می‌رود نرخ‌ها را به میزان قابل توجهی برای مبارزه با فرار افزایش دهد، حتی با افزایش خطر رکود اقتصادی در منطقه یورو.

بحث بر سر اندازه این افزایش است، با اجماع در حال حرکت به سمت افزایش 75 واحد پایه، به دنبال رهبری فدرال رزرو ایالات متحده، و بانک مرکزی زمان محدودی برای تلاش برای بازگرداندن کنترل تورم رکورد قبل از رشد دارد. در غرفه های منطقه

ABN Amro انتظار دارد بانک مرکزی اروپا نرخ‌های سیاستی را 75 واحد افزایش دهد و گفت: “تورم کل به شتاب ادامه داده است، در حالی که محرک‌های فشار قیمت‌ها عموماً بیشتر از انتظار بانک مرکزی اروپا در ژوئن بوده است.”

علاوه بر این، “تولید ناخالص داخلی در نیمه اول امسال بالاتر از حد انتظار بانک مرکزی بوده است.”

با این حال، با وجود این افزایش های یورو، دلار همچنان از حمایت خوبی برخوردار است و انتظار می رود در اواخر این ماه نیز 75 واحد پایه افزایش یابد.

توجه به نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در کنفرانس مؤسسه کاتو در اواخر جلسه، با مقامات فدرال رزرو به زودی وارد دوره خاموشی قبل از نشست 20 تا 21 سپتامبر بانک مرکزی ایالات متحده خواهد شد.

گلدمن ساکس اکنون انتظار دارد در این ماه 75 واحد افزایش داشته باشد که از پیش‌بینی قبلی 50 واحدی در ثانیه بیشتر است و می‌گوید مقامات فدرال رزرو اخیراً مخالف به نظر می‌رسند.

این بانک سرمایه گذاری با نفوذ همچنین پیش بینی ماه نوامبر خود را از 25 واحد در ثانیه به 50 واحد در ثانیه افزایش داد و نرخ بهره صندوق های فدرال رزرو را تا پایان سال 3.75-4 درصد می بیند.

0.2% کاهش یافت و به 1.1505 رسید و به سمت پایین ترین سطح 37 ساله روز قبل یعنی 1.1405 حرکت کرد، در حالی که پس از اشاره فیلیپ لو، فرماندار RBA به سرعت آهسته تر افزایش در آینده، 0.2% کاهش یافت و به 0.6754 رسید.

در جاهای دیگر، پس از رسیدن به بالاترین سطح 24 ساله 145.00 در جلسه قبل، تا حد زیادی بدون تغییر در 143.69 معامله شد.

ین از حساسیت خود نسبت به افزایش بازدهی بلندمدت ایالات متحده آسیب دیده است، زیرا معامله گران برای افزایش شدیدتر نرخ بهره فدرال رزرو قرار گرفته اند و طی دو جلسه گذشته بیش از 3 درصد کاهش یافته است.

این گمانه زنی ها را افزایش داده است که مقامات ژاپنی ممکن است برای حمایت از ارز مداخله کنند، اگرچه اظهارات هیروکازو ماتسونو، دبیر ارشد کابینه ژاپن، در مورد هشدار درباره اقدام در صورت ادامه حرکت های “سریع و یک طرفه” در بازارهای ارز تاثیر چندانی نداشته است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.