دلار در سطوح بالا تثبیت می شود. افزایش ین پس از مداخله توسط Investing.com

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا افزایش یافت و پس از موضع جنگ طلبانه فدرال رزرو همچنان در تقاضا باقی ماند، در حالی که ین پس از مداخله مقامات ژاپنی سرزنده بود. در ساعت 02:50 ET (06:50 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 258654
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
دلار در سطوح بالا تثبیت می شود.  افزایش ین پس از مداخله توسط Investing.com



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا افزایش یافت و پس از موضع جنگ طلبانه فدرال رزرو همچنان در تقاضا باقی ماند، در حالی که ین پس از مداخله مقامات ژاپنی سرزنده بود.

در ساعت 02:50 ET (06:50 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.1% بالاتر رفت و به 111.248 رسید، درست پایین‌تر از بالاترین سطح دو دهه اخیر 111.81 در جلسه قبل.

0.1% کاهش یافت و به 142.28 رسید و پس از افت بیش از 1% در روز پنجشنبه پس از مداخله در بازارها برای حمایت از ین برای اولین بار از سال 1998 به کاهش خود ادامه داد.

این مداخله به دنبال تصمیم این کشور برای حفظ سیاست پولی فوق العاده آسان خود بود. این یک تضاد مستقیم با موضعی است که در روز چهارشنبه اتخاذ کرد، زمانی که بانک مرکزی ایالات متحده نرخ‌ها را 75 واحد پایه افزایش داد و نشان داد که نرخ‌های بهره آن بالاتر خواهد رفت و برای مدت طولانی‌تری نسبت به قیمت‌های قبلی بازارها بالا خواهد ماند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «با توجه به اینکه فدرال‌رزرو هر چه بیشتر جنگ‌طلب می‌شود و BoJ همچنان پول چاپ می‌کند، به نظر می‌رسد که دولت ژاپن می‌خواهد روند سریع 150 را متوقف کند. مقامات ژاپنی به خوبی می توانند در 6 تا 9 ماه آینده با بازار FX مبارزه کنند زیرا دلار قوی می ماند.

در جاهای دیگر، تعدادی از ارزهای اصلی در برابر دلار در حال افزایش به پایین ترین سطح خود نزدیک شدند که از افزایش بازدهی خزانه داری در پی نشست سیاست گذاری فدرال رزرو سود برد.

0.2% کاهش یافت و به 0.9813 رسید که فاصله چندانی با پایین ترین سطح 20 ساله 0.9807 یک شبه نداشت. ماه سپتامبر برای منطقه یورو قرار است در اواخر جلسه برگزار شود و احتمالاً چشم انداز تاریک اقتصادی منطقه را نشان می دهد.

با کاهش 0.3 درصدی به 1.1223، درست از پایین ترین سطح 37 ساله جدید 1.1213 که یک شبه به دست آمد، با حرکت ‘s برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در روز پنجشنبه تأثیر کمی بر پوند تحت محاصره داشت.

ING افزود: «چیزی که بیش از همه از این تصمیم به چشم می‌خورد این است که کمیته سیاست پولی بانک انگلستان در حال تقسیم‌تر شدن است.

برای سرمایه گذاران، این افزایش شکاف باید به عنوان نشانه ای تلقی شود که انتظارات بازار بعید است برآورده شود.

ارزش ریسک حساس با 0.3 درصد کاهش به 0.6621، 0.3 درصد افزایش به 7.0981 رسید، با یوان که به پایین ترین حد در دو سال اخیر در برابر دلار رسید، در حالی که لیر پس از مرکز ترکیه نزدیک به پایین ترین حد خود معامله می شود، 0.3 درصد افزایش یافت و به 18.3930 رسید. این بانک یک کاهش شگفت‌انگیز 100 واحدی نرخ بهره را ارائه کرد و روند انقباض جهانی را کاهش داد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.